Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Syklusdag 20, 3 dpo

Ff justerte seg greit med originaltemp og satt krysset på dag 17 til fordel for dag 15 igår. Det stemmer godt med hva jeg tror er korrekt. Så da er ventetiden startet.

IMG_6713.jpg
 
Håper så inderlig det fester seg en spire hos deg nå, som blir værende helt til april (for du vil få termin rett innafor april vel, eller akkurat i månedsskiftet?). :Heartred
 
Håper så inderlig det fester seg en spire hos deg nå, som blir værende helt til april (for du vil få termin rett innafor april vel, eller akkurat i månedsskiftet?). :Heartred

Terminkalkulatoren sier 26 mars, men blir nok sikkert april da det er første barnet (om jeg er gravid så klart) :)
 
Terminkalkulatoren sier 26 mars, men blir nok sikkert april da det er første barnet (om jeg er gravid så klart) :)

Kan hoppe mellom to termingrupper du da, sånn om du skulle være gravid. :D Håper nå vi havner i mars-gruppa begge to! Og det er jo ikke sikkert du går over, selv om sannsynligheten er større for det enn at du får før termin som førstegangs.

Jeg nekter å gå over tiden når jeg blir gravid neste gang. Da får de i så fall legge meg inn, ferdig oppkobla til alskens apparater som overvåker både meg, baby og morkake. :knegg: Men det er jo ikke så rart jeg føler det sånn nå, får se om jeg endrer mening etterhvert. :)
 
Syklusdag 21, 4 dpo

Ikke mye spenennde å meddele. Testetrang til tusen allerede :bag:

IMG_6720.jpg
 
Spennende, spennende! Du har i alle fall hatt EL, og en sjanse for klaff. Og jeg synes virkelig at denne gangen SKAL være den gangen det klaffer..!!
 
Åhhhhh som jeg kjenner testetrangen! Heldigvis ikke hjemme før lørdag, 8 dpo. Mulig det ryker en test på kvelden da (eller, jeg vet jo at det gjør det). Får kose meg med fine omgivelser her i Bergen i mellomtiden mens jeg venter (litt for spent, men likevel pessimistisk) på testing :)

IMG_6722.JPG


IMG_6723.JPG
 
Syklusdag 22, 5 dpo

Utålmodig (!), men ingen symptomer foreløpig :bag:

IMG_6724.jpg
 
Blir spennende å høre når du kommer hjem [emoji4]
Mulig like greit du må vente til 8 dpo [emoji14]
Får håpe tiden frem til lørdag går fort [emoji173]️ selv om jeg vet den sjeldent gjør det...
 
Blir spennende å høre når du kommer hjem [emoji4]
Mulig like greit du må vente til 8 dpo [emoji14]
Får håpe tiden frem til lørdag går fort [emoji173]️ selv om jeg vet den sjeldent gjør det...

Er jo på ferie så dagene går heldigvis rimelig greit fremover. Morgendagen blir vel kanskje verst da vi på fredag skal kjøre bil hele dagen og på lørdag formiddag før vi reiser helt hjem skal kose med baby igjen :) Men teller ned....... Tviler dog på så mye svar lørdag da :p
 
Denne måneden har jeg forøvrig ikke prøvd noen kjerringråd (spist ananas, men det var fordi jeg ville ha det). Så blir spennende. Første måneden på lenge jeg/vi er fornøyd med innsatsen på aksjefronten også, og det er jo bra. Kost mye med babyer (nyfødte nurk ❤️) har jeg også gjort rett før EL, senest på EL-dagen! Og jeg føler jeg har slappet mye mer av da jeg har ferie. Så om jeg ikke blir gravid denne runden var det rett og slett ikke ment-to-be heller. Men jeg håper virkelig. For nå er jeg drittlei alt med prøvingen. Heldigvis har babydansen kommet lett denne runden, det har hjulpet en del ;)
 
Å mått vente er superkjedelig! men bra du er på ferie så du har litt annet å tenke på da[emoji2] Jeg er også i DPO-land nå, og har ikm rundt 16 juli, drar på ferie nå til helgen og kjenner jeg også er glad for det, for ellers hadde jeg nok flydd på veggen av ventingen[emoji38]
 
8 dpo er litt vel tidlig ja [emoji14]
Men håper det endelig kan vise seg noe skikkelige streker for deg denne runden!
Godt å høre dere har fått gjort deres denne måneden ;)
Masse lykke til med testingen [emoji173]️[emoji173]️
 
Å mått vente er superkjedelig! men bra du er på ferie så du har litt annet å tenke på da[emoji2] Jeg er også i DPO-land nå, og har ikm rundt 16 juli, drar på ferie nå til helgen og kjenner jeg også er glad for det, for ellers hadde jeg nok flydd på veggen av ventingen[emoji38]

Dpo er kjedelig ja...

Husker godt de første pp'ne mine, da gikk jeg nærmest på veggen :p Første syklusen min som prøver (fra prøvestart til første eggløsning) varte fra midten av mai til november! Hadde blødning innemellom der, men det var grunnet tabletter.
 
8 dpo er litt vel tidlig ja [emoji14]
Men håper det endelig kan vise seg noe skikkelige streker for deg denne runden!
Godt å høre dere har fått gjort deres denne måneden ;)
Masse lykke til med testingen [emoji173]️[emoji173]️

❤️

Dette må bli min måned, alt annet er utelukket nå altså! (Litt lei kan du si) :p
 
3 dager til testing dere :D

:nailbiting::nailbiting:
 
Back
Topp