Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Syklusdag 25, 8 dpo

Koser oss som "barnevakter" en liten stund for to på 2 og 6 år! Vilter gjeng! Minste på 8 uker har også fått sin dose kos idag ❤️

Ellers nada symptomer, mulig noe ømme nipler innimellom. Ny test i kveld, men tviler på at det har klaffet :( Har liksom ikke oddsen med meg..

IMG_6736.jpg
 
Og ramla igjen.. Har så lyst til å legge inn 2 streker her snart altså :arghh:

IMG_6743.JPG


:smiley-angry017
 
Men 8 dpo er tidlig, kjære du [emoji173]️
Jeg fikk negativ 9 dpo, og svaak positiv 11 dpo. [emoji4] Og det enda jeg er sikker på at egget festet seg kvelden 4 dpo [emoji85]
Så ikke mist motet helt riktig enda..! Problemet deres har jo vært manglende EL - så, hver gang du får EL, er jo sannsynligheten for graviditet der.

Håper virkelig det går denne gangen for dere..! En liten spire er dere vel fortjent nå!
 
Vent litt til så blir det nok to fine streker[emoji7] Krysser fingrene for at det klaffer slik at vi begge havner i samme terminforum[emoji2][emoji173]️ #feriespirer
 
Tok en billigtest nå som også var negativ!

IMG_6747.JPG


IMG_6751.JPG


Men se her, på noen av bildene jeg tok før fristen av a1 viser svak strek. Skygge nok da, men spesielt om det er lyset :p Første viser, andre ikke. Siste bildet er tatt sist også..

IMG_6742.JPG


IMG_6743.JPG
 
På min skjerm ser jeg svak rosa strek på a1.
krysser fingrene.

Skjønner du mister håpet, men det er fremdeles fullt mulig at det har gått.
 
9 dpo

Stabil temp og noe svakt på BT, men anses som klar negativ før det motsatte er bevist ;) Ingen symptomer utenom halsbrann igår, murringer i ryggen og dårlig mage/kvalm - alt normalt for meg utenom graviditet også.

IMG_6761.JPG
IMG_6766.JPG
IMG_6767.jpg
 
Oh noooooo

Omg! Ikke la dette være skygge! :nailbiting:

IMG_6775.JPG
IMG_6779.PNG
IMG_6780.PNG
 
Håper for deg [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp