~ Vårt største ønske ~

Det er jo en skygge på testen,men hvor lenge etter du tok den, tok du bilde?
 
Det er jo en skygge på testen,men hvor lenge etter du tok den, tok du bilde?

Et eller annet er det, men så svakt at jeg ser på den som negativ, burde vel vist litt bedre idag siden den var ca sånn i går også :( Tok vel bilde etter 5 - 10 min, så aner ikke hvordan den ser ut tørket siden jeg måtte løpe på jobb.. Spennende å se når jeg kommer hjem :D
 
Syns og jeg skimter noe. Du må ikke gi opp enda, 10 dpo er enda tidlig ;) Krysser fingrene for tydelig strek i kveld :)
 
Syns og jeg skimter noe. Du må ikke gi opp enda, 10 dpo er enda tidlig ;) Krysser fingrene for tydelig strek i kveld :)

Ååh, gjør du ? Nei jeg veet, er enda tidlig, men er så mange som tester positivt runddt 10 dpo, og da blir jeg så motløs når det ikke gjelder meg :p
 
Hmm, idag går jeg bare å tripper på jobb ! Må hjem å se hvordan testen ser ut tørket ! Har ikke tid til å jobbe da :p

Var en tur på do tidligere, og det hadde kommet litt farget utflod eller hva jeg skal si.. Er så mye rart denne pppen.. Iallefall, ekle detaljer, meen det hadde kommet noe oransjaktig slimete utflod. Men så lurer jeg da på, hva i all verden er det ? Jeg er jo 10 dpo.. Hadde litt lysebrunt/lyserosa rundt mandag, og så ingenting, og nå dette ? Forstår ingenting av denne kroppen min :p
 
Her er testene jeg har tatt idag ! Første tok jeg kl 4 i natt, og den andre tok jeg i 7 tiden da jeg stod opp, vet ikke om det viser på bildet men jeg kan faktisk skimte noe ! Ååh, tenk om :rolleyes:

image.jpg
 
Her er testene jeg har tatt idag ! Første tok jeg kl 4 i natt, og den andre tok jeg i 7 tiden da jeg stod opp, vet ikke om det viser på bildet men jeg kan faktisk skimte noe ! Ååh, tenk om :rolleyes:

Vis vedlegget 124289
Ja, altså det er jo noe der :) Men det er veldig svakt, og vanskelig å si om det bare er skygger... Men noe er det, og kjempespennende er det ;)
 
Ja, altså det er jo noe der :) Men det er veldig svakt, og vanskelig å si om det bare er skygger... Men noe er det, og kjempespennende er det ;)

Ja tør ikke håpe for mye enda ! Men har aldri fått skygger på bt før, så man blir jo litt ekstra optimistisk :p Får bare se nå de neste dagene ;)
 
Nå føler jeg jeg spammer meg selv her, men her er cb plussen jeg tok i dagtidlig, demontert. Har fått streker på dem før uten at det har vært noe, men ikke så tydelige tror jeg. Der er iallefall to streker :) Vet man ikke skal åpne dem, så tar den med en klype salt :p

image.jpg
 
Jeg ser fortsatt noe på testene dine. I alle fall på den demonterte, der er det jo tydelig strek! Så jeg har ikke gitt deg opp enda ;)
 
Jeg ser noe jeg altså
 
Æsj, så dumt med dumme tester :( Håper du får noen fine streker veldig snart! Det er jo fortsatt tidlig ♡
 
Jeg ser fortsatt noe på testene dine. I alle fall på den demonterte, der er det jo tydelig strek! Så jeg har ikke gitt deg opp enda ;)

Ååh så gøy å høre :D Ja den trenger man ikke å synse på heller, men så eer den jo demontert :rolleyes: Takk altså, du er vel god ❤️
 
Jeg ser noe jeg altså

Gjør du det altså ? Jeg føler jeg ser eet eller annet, men de burde vel blitt tydeligere siden det var "noe" i går også ! Har ikke nerver til sånt :nailbiting:
 
Back
Topp