~ Vårt største ønske ~

PP 14 - 12 DPO
Ja så var man kommet hit.. Håper tanta snart kommer så hun får gjort jobben sin og drar fortest mulig såpass vi får begynne på nytt :) Puppene er fortsatt supervonde, og jeg spotter igjen, for tredje gang denne ppen. Livmortappen står også rett ned, og det bruker den aldri å gjøre, står somregel litt bakovervendt. Er som vanlig på denne tiden hard og tett lukket, men i følge testene denne runden betyr det desverre ingenting :( All murringen og alt annet jeg har kjent på har nok bare vært pga pergoen.. Jaja, nå blir det pergopausemnd, så får vi se :)

Dagens kritthvite test..
Vis vedlegget 124613
Så drit :( veldig kjedelig :( masse lykke til i ny pp. Stor klem ♡

Så drit :( veldig kjedelig :( masse lykke til i ny pp. Stor klem ♡

Ja, veldig kjedelig, men sånn er det ! Kommer etter i april jeg tenker jeg ;) Får satse på pergoen henger godt igjen i kroppen til neste pp :) Takk ❤️ Og du må ha masse lykke til i marsgruppa ! Du er graviiiid :D

Ja, veldig kjedelig, men sånn er det ! Kommer etter i april jeg tenker jeg ;) Får satse på pergoen henger godt igjen i kroppen til neste pp :) Takk ❤️ Og du må ha masse lykke til i marsgruppa ! Du er graviiiid :D
Ja nå skal du til april!! :D alle i min familie føder to uker på overtid så jeg havner sikkert i april-gruppen til slutt :D hihi :)
Jeg kommer innom her for å heie på deg selvom jeg flytter ♡

Ja nå skal du til april!! :D alle i min familie føder to uker på overtid så jeg havner sikkert i april-gruppen til slutt :D hihi :)
Jeg kommer innom her for å heie på deg selvom jeg flytter ♡

Hoho, jamen det høres ut som en bra plan :D Ja det må du gjøre ! Sende masse babystøv etterhvert som lille vokser i magen ❤️

Ånei, så kjedelig :( Håpet veldig at vi skulle gå sammen inn i mars. Men da følger du etter i april, det har jeg bestemt!

Kjenner igjen det med prøving og mannen. Min mann er nå mer engasjert enn han var før, i form av: "skjønner ikke hvorfor du ikke blir gravid" og "har du tatt sånne tester i det siste". Det er omtrent det :p Men jeg skjønner at han egentlig håper og ønsker like mye som meg, det er bare litt vanskelig for han å uttrykke det. Og det blir nok ikke like "tett på" for mennene som for oss, de kjenner det ikke på kroppen slik som vi gjør. Og da blir prøvesnakket mere mas. Derfor jeg meldte meg inn i forumet :)

Ånei, så kjedelig :( Håpet veldig at vi skulle gå sammen inn i mars. Men da følger du etter i april, det har jeg bestemt!

Kjenner igjen det med prøving og mannen. Min mann er nå mer engasjert enn han var før, i form av: "skjønner ikke hvorfor du ikke blir gravid" og "har du tatt sånne tester i det siste". Det er omtrent det :p Men jeg skjønner at han egentlig håper og ønsker like mye som meg, det er bare litt vanskelig for han å uttrykke det. Og det blir nok ikke like "tett på" for mennene som for oss, de kjenner det ikke på kroppen slik som vi gjør. Og da blir prøvesnakket mere mas. Derfor jeg meldte meg inn i forumet :)

Ja det håpte jeg også, menmen, vi får holde et øye med hverandre likevel ;) Og ja, jeg skal inn på april :D

Huff ja, gjorde seg med en liten utblåsning altså ! Tror ikke han vet helt hvordan han skal snakke om det eller hva jeg skal si. Han vet jeg er dødslei hele prosessen, og er kanskje derfor han holder litt avstand til temaet. De vil nok akkurat like mye som oss, men som du sier så er det jo vi som går å kjenner etter hele tiden og lager et tankespinn uten like av det minste symptom. Mannfolka leverer jo bare varene sine de, så er det ikke så mye annet de kan gjøre :p Men litt engasjement og kommentarer inni mellom hadde ikke skadet :p Takk og lov for forumet på sånne dager :)

Nå jixer jeg vel hele greia her med å legge ut dette, men jeg kan faktisk skimte noe her ? Og tydeligere enn det har vært noen andre dager ! Vet ikke om det viser så godt på bildet men, er iallefall testen fra tidligere, bare tørka :)

image.jpg

Nå jixer jeg vel hele greia her med å legge ut dette, men jeg kan faktisk skimte noe her ? Og tydeligere enn det har vært noen andre dager ! Vet ikke om det viser så godt på bildet men, er iallefall testen fra tidligere, bare tørka :)

Vis vedlegget 124627
Hmmm.... jeg ser noe... håper alt jeg kan at det er spire ♡♡ håpet er ikke ute før tr kommer :)

Hmmm.... jeg ser noe... håper alt jeg kan at det er spire ♡♡ håpet er ikke ute før tr kommer :)

Det er nok bare hodet mitt som gjerne vil der skal være en strek til, burde uansett vært mye sterkere nå, så vi får prøve på nytt i ny pp tenker jeg :)

PP 14 - 13 DPO
Dagene flyr, selvom disse siste dagene mot ikm og negative tester er noe dritt :p Hadde håpt tanta kunne komme en dag tidligere denne gangen, sånn el blir før søndag om to uker, for jeg skal nemmelig bort akkurat den uka jeg har el, og såklart uten mannen :( Om syklusen blir stabil nå neste pp også får jeg el rundt mandagen, så vi får bare peise på med aksjer hele uka i forveien og satse på det holder :)

Ellers er jeg lei ventinga nå.. Har spotta av og på siden forrige mandag, og hva det skal bety aner jeg ikke. Nå må bare tanta komme så vi får starta på nytt !

Dagens
image.jpg

PP 14 - 14 DPO
Ingen tante å se når jeg stod opp idag, bare mørkebrun utflod, så håper hun tar seg opp i løpet av dagen. Hun må nemmelig komme idag skal vi ha noen som helst sjans i neste pp.. Får som oftes tanta på morgenen, så jeg vet ikke.. Har hørt at pergo kan forlenge lutealfasen, men jeg har jo vel lang nok når jeg vanligvis begynner på cd 1, 14 dpo ? Jaja, får bare vente å se :)

PP 15 - CD 1
Alle gode ting er 15 ? Da var plutselig tantebesøket blitt et faktum. Herregud, vi går inn i vår 15. mnd med prøving. Det er jo helt vilt.. Hvem hadde trodd det skulle ta så lang tid ? Jaja, det var iallefall bra hun kom idag, på tiden, for jeg er som sagt borte, uten mannen, om el kommer på cd 14 denne runden. Får håpe på en reprise av denne ppen med positive tester på dag 12 og 13, da får vi iallefall lagt inn masse aksjer før selve el dagen :) Ellers passer det bra at tanta kom nå, for det betyr at jeg slipper tantebesøk både under familieferien og under sydenturen til meg og gubben :) Ingenting er vel værre en mensen i syden liksom ? Haha :p

PP 15 - CD 1
Alle gode ting er 15 ? Da var plutselig tantebesøket blitt et faktum. Herregud, vi går inn i vår 15. mnd med prøving. Det er jo helt vilt.. Hvem hadde trodd det skulle ta så lang tid ? Jaja, det var iallefall bra hun kom idag, på tiden, for jeg er som sagt borte, uten mannen, om el kommer på cd 14 denne runden. Får håpe på en reprise av denne ppen med positive tester på dag 12 og 13, da får vi iallefall lagt inn masse aksjer før selve el dagen :) Ellers passer det bra at tanta kom nå, for det betyr at jeg slipper tantebesøk både under familieferien og under sydenturen til meg og gubben :) Ingenting er vel værre en mensen i syden liksom ? Haha :p
Bra tr kom når hun skulle i det minste :) det høres jo ut som dere får tid til masse aksjer før el hvis el kommer på cd 14. Krysser fingrene for at pp 15 blir lykke-pp for dere ♡♡

Bra tr kom når hun skulle i det minste :) det høres jo ut som dere får tid til masse aksjer før el hvis el kommer på cd 14. Krysser fingrene for at pp 15 blir lykke-pp for dere ♡♡

Ja når har jeg klatret meg ut av det lille synkehullet mitt, og fokuserer på det positive igjen :) Vi får bare peise på med masse aksjer i uken før, og satse på at det er det som skal til for å få en aprilspire :) Tusen takk, og du må ha masse lykke til i svangerskapet ❤️ Kommer til å snike masse i dagboken din, så får du sende litt ekstra babystøv hit ;)

PP 15 - CD 1
Godt tanta omsider kom når det likevel var ganske sikkert at hun skulle komme. Bra du slipper tanta i Syden :D Vi skal på en slags strandferie akkurat de første tantedagene. Can't wait.. :P

Godt tanta omsider kom når det likevel var ganske sikkert at hun skulle komme. Bra du slipper tanta i Syden :D Vi skal på en slags strandferie akkurat de første tantedagene. Can't wait.. :p

Ja veldig greit hun kom nå når hun først skulle bry seg med å komme liksom ;) Det betyr også at syklusen endelig har stabilisert seg, så det er bra :D Haha huff, føler med deg altså ! Det er så kjedelig :p Har vært så greit før, bare hoppe over mensen på pillebrettet :p

Ja når har jeg klatret meg ut av det lille synkehullet mitt, og fokuserer på det positive igjen :) Vi får bare peise på med masse aksjer i uken før, og satse på at det er det som skal til for å få en aprilspire :) Tusen takk, og du må ha masse lykke til i svangerskapet ❤️ Kommer til å snike masse i dagboken din, så får du sende litt ekstra babystøv hit ;)
Det er rart hvordan man klarer å skifte fokus når man går inn i ny syklus. Deilig å fokusere på eggløsning (så lenge den kommer når den skal) :)
April er jo en perfekt måned! Håper det blir full klaff for dere nå :)
Jeg blir kjempeglad hvis du følger meg videre ♡ kommer til å heie masse på deg også :D *sender masse babystøv*

Det er rart hvordan man klarer å skifte fokus når man går inn i ny syklus. Deilig å fokusere på eggløsning (så lenge den kommer når den skal) :)
April er jo en perfekt måned! Håper det blir full klaff for dere nå :)
Jeg blir kjempeglad hvis du følger meg videre ♡ kommer til å heie masse på deg også :D *sender masse babystøv*

Ja alt blir liksom greit så lenge tanta kommer når hun skal og man endelig vet sånn ca når både el og ikm er ! Jeg har jo hatt veldig ustabile sykluser, og det tok nesten et år før den begynte å stabilisere seg, og det er bare så deilig å endelig ha sykluser på rundt 30 dager :D Ja det håper virkelig jeg også :) April og vårbaby ❤️ Det skal jeg gjøre vet du, må jo følge med på utviklingen til lille ❤️ Det må du gjøre ! Og takk for masse babystøv, det må jo bare hjelpe :D

Fortsatt ingel el her, så spørs om vi skal på april da ;)

Back
Topp