~ Vårt største ønske ~

PP 15 - CD 13
Kroppen min skuffer meg denne ppen.. Forrige mnd hadde jeg positiv test cd 12 og 13, idag er jeg på cd 13 og testen er fortsatt negativ :( Det spøker derfor for at vi ikke rekke el denne ppen siden jeg reiser på ferie uten mannen på mandag, og har ikke el vært innen da blir det fullstendig krise !

Kjøpte heller ikke nye tester denne ppen da jeg trodde det holdt hvis jeg fikk el mellom cd 12 og 14, nå har jeg bare tre igjen ! Kom da el, dette har jeg ikke tid til :(

Fullstendig negativ
image.jpg

Kom igjen egget!! Nå må du slippe ♡
Forstår frustrasjonen din. Utrolig dårlig hvis egget skal være treigt nå :(

Kom igjen egget!! Nå må du slippe ♡
Forstår frustrasjonen din. Utrolig dårlig hvis egget skal være treigt nå :(

Ja koman koman !! Typisk at det skal dra ut nå når det passer minst :( Får håpe det skjer noe i morgen eller senest mandag, da rekker vi det akkurat :)

PP 15 - CD 13
Kroppen min skuffer meg denne ppen.. Forrige mnd hadde jeg positiv test cd 12 og 13, idag er jeg på cd 13 og testen er fortsatt negativ :( Det spøker derfor for at vi ikke rekke el denne ppen siden jeg reiser på ferie uten mannen på mandag, og har ikke el vært innen da blir det fullstendig krise !

Kjøpte heller ikke nye tester denne ppen da jeg trodde det holdt hvis jeg fikk el mellom cd 12 og 14, nå har jeg bare tre igjen ! Kom da el, dette har jeg ikke tid til :(

Fullstendig negativ
Vis vedlegget 126790
Nå må den se å komme med det samme!!!!

PP 15 - CD 14
Hva skjer med kroppen denne ppen ? Jeg blir så oppgitt :( Nå reiser jeg i morgen og testen er like negativ idag.. Dette er faktisk krise, for nå blir det ikke april :( Ingen el betyr også at dette sikkert blir en lang syklus igjen.. Skuffa over kroppen min altså ! Hvorfor nå ? Hvorfor akkurat denne ppen når jeg drar bort ? Håper nesten den blir såpass forsinka at den kommer neste helg når jeg kommer hjem igjen, for dette suger !

Dagens :(
image.jpg

Ikke gi opp april enda :) det kan bli spire selvom dere ikke får hatt sex akkurat rundt el. Soldatene kan jo leve kjempelenge inni der :) krysser fingrene :)

Ikke gi opp april enda :) det kan bli spire selvom dere ikke får hatt sex akkurat rundt el. Soldatene kan jo leve kjempelenge inni der :) krysser fingrene :)

Prøver å tenke positivt, men er så redd el skal komme nå midt i uka såpass vi ikke har sjans.. Det hadde vært så typisk :( Får bare håpe det holder, er ikke noe mer vi kan gjøre fra eller til uansett :)

Prøver å tenke positivt, men er så redd el skal komme nå midt i uka såpass vi ikke har sjans.. Det hadde vært så typisk :( Får bare håpe det holder, er ikke noe mer vi kan gjøre fra eller til uansett :)
Ja det ville jo vært utrolig typisk :( håper el er rett rundt hjørnet sånn at soldatene får gjort jobben sin. Krysser fingrene :)

Ja det ville jo vært utrolig typisk :( håper el er rett rundt hjørnet sånn at soldatene får gjort jobben sin. Krysser fingrene :)

Ja får bare håpe :) Hvis ikke er det pergo igjen neste syklus, så gir ikke opp heelt enda ;)

PP 15 - CD 17
Intet nytt å melde herifra.. Ingen el og ingen antydninger til el så nå håper jeg bare den lar vente på seg til lørdag, da får vi en sjanse denne ppen også :) Får bare krysse fingrene for at den ikke kommer nå i disse dagene :)

PP 15 - CD 17
Intet nytt å melde herifra.. Ingen el og ingen antydninger til el så nå håper jeg bare den lar vente på seg til lørdag, da får vi en sjanse denne ppen også :) Får bare krysse fingrene for at den ikke kommer nå i disse dagene :)
Så dritt :( håper egget lar vente på seg da.

Back
Topp