~ Vårt største ønske ~

PP 15 - CD 20
Dette er det rareste jeg har vært med på, så det må jo ligge noe bak ! Jeg har jo vært bortreist hele uka nå uten mannen, el skulle egentlig vært på mandag, og jeg har trodd jeg bare har gått glipp av den, meen, i gårkveld idet jeg gikk inn døra etter vi kom igjen, og gikk på do, hadde der kommet masse elslim :D

Hva skjer liksom, det må jo være meningen da at dette er mnd vi blir gravide :D La inn aksjer i dagtidlig og skal prøve en runde til i morgen, ellers blir det nok aksjer utover i uka også når vi er i syden :)

Jeg har jo gått tom for eltester, så jeg vet ikke når el egentlig er, men når jeg ser tilbake på de andre mnd har egget sluppet enten samme dag eller dagen etter slimet, så da sier jeg el idag og 1 dpo i morgen :) Hurra !

Hurra :D så fantastisk! Det var akkurat dette jeg håpet på for deg :) happy humping :) dette er gullegget vet du ♡♡

Hurra :D så fantastisk! Det var akkurat dette jeg håpet på for deg :) happy humping :) dette er gullegget vet du ♡♡

Jaa ! Glede på jord altså :D Så rart at det ble sånn, så nå må det være gullegget ja :) ❤️

Hurra, så herlig at kroppen spiller på lag :D Nå håper jeg den spiller på lag i godt og vel 9 mnd til!

Tror nok ikke det er for seint nei ;) Krysser fingrene for perfekt klaff :)

Håper ikke det, rakk en runde idagtidlig også, så vi er forhåpentligvis godt dekket ;) Tusen takk for krysningen, det gjør jeg og :D

PP 15 - 2 DPO
Så deilig å endelig skrive dpo igjen :D Puppene har begynt å bli ømme allerede, veldig tidlig synes jeg, men da vet jeg iallefall at el garantert har vært :)

Ellers koser vi oss i syden. Har blitt brent allerede så dette lover jo bra :p Vi har det iallefall helt supert, og trengte å komme oss litt bort bare jeg og gubben :) Det blir nok litt aksjer her også, kun fordi vi vil, og det er også etterlengtet da det ellers omtrent bare handler om prøving, og når el er over hsr vi gått lei. Så det gjør seg ;)

Hurra for dpo :D
Bra dere har det kjekt i syden. Det er så fantastisk når man kommer seg bort litt og det blir masse kos bare fordi man har lyst :) kos dere masse! :D

Hurra for dpo :D
Bra dere har det kjekt i syden. Det er så fantastisk når man kommer seg bort litt og det blir masse kos bare fordi man har lyst :) kos dere masse! :D

Hurrahurra :D Ja det trengs virkelig ! Altfor mye mas og kjas hjemme til at man får slappa skikkelig av, så nå skal vi virkelig kose oss og kun nyte hverandre :) Om egget er treigt blir det kanskje også en spire made in greece, hoho :D

Kooos dere på ferie :D

PP 15 - 5 DPO
Ikke så mye nytt herifra, annet enn at dagene flyr nå som vi er på ferie :) Deilig å slippe å tenke så mye på prøvingen og heller bare kose oss med hverandre :) Rekker knapt å kjenne etter symptomer, og det eneste som har kommet er såvidt litt ømme pupper, men det er jo helt normalt i dpoland så det sier meg ingenting :p Gruer meg til å begynne å jobbe igjen ! Ferien går så altfor fort, så nå må vi bare nyte de siste dagene :)

Hurra for dpo :D Kos deg masse på ferie. Er så deilig å komme seg vekk fra prøverhverdag og mas og kjas ;)

Hurra for dpo :D Kos deg masse på ferie. Er så deilig å komme seg vekk fra prøverhverdag og mas og kjas ;)

Deet gjør vi :D Ja det er helt fantastisk ! Slippe alt som skull vært gjort hjemme og bare nyyte :)

Back
Topp