Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, billigtester MÅ man ha i hus bestilte selv i dag, for må jo se at hcg går ut av kroppen igjen... Og selvsagt ha lageret klart til ny runde med prøving...Jaa ! Irritert på meg selv fordi jeg ikke bestilte tester før Hvordan går det med deg ?
Jaa jeg så det hadde SÅ lyst å skrive til deg, men det er jo mye gøyere når man finner det ut selv GRATULERER! Nå må bare testene komme så du kan gjøre de positivHerregud ! Jeg vant meg voksipose Nå mangler jeg bare noen å putte nedi
Ja, billigtester MÅ man ha i hus bestilte selv i dag, for må jo se at hcg går ut av kroppen igjen... Og selvsagt ha lageret klart til ny runde med prøving...
Håper du får de i morgen. Tar du vare på morgenurin i tilfelle?
Jaa jeg så det hadde SÅ lyst å skrive til deg, men det er jo mye gøyere når man finner det ut selv GRATULERER! Nå må bare testene komme så du kan gjøre de positiv
Gratulerer med voksipose! Det MÅ jo bare være et tegn. Håper alt for deg at det er en spire som gir deg sånne gøye symptomer denne måneden Håper testene kommer snart. Er nesten like spent som deg
Ja, nå har du bare med å følge etter altsåJa må det ikke det ?? Hihi Jeg også ! Dør av nysgjerrighet og haterhaterhater st jeg er tom for tester ! Hihi ja jeg kan jo ikke være noe dårligere enn deg, så nå må jeg følge etter
Ja, nå har du bare med å følge etter altså
Jeg heier på deg.Ja det er nok obligatorisk Ja håper hcg raskt går ut og at du blir gravid igjen med en gang ! Sender deg en klem Vet ikke, spørs når posten kommer i morgen og om jeg rekker å teste siden jeg skal på seinvakt, men det er nok lurt
Jeg heier på deg.
Så håper jeg å komme fort etter selv. Hvilken termin-tid er man på nå? April?
Jeg vant en sånn minimeis rett før jeg ble gravid just sayin' håper sånn for deg nå!!!Hihi jaa ! Trippet i hele dag men vært helt sikker på at jeg ikke vant noe for jeg eier egentlig ikke vinnerlykke, men dette er jo andre premien min her, og så en s fin premie også da Tusen takk Jaa det må de, trenger noe å fylle i posen
Jeg vant en sånn minimeis rett før jeg ble gravid just sayin' håper sånn for deg nå!!!
Jeg synes vi skal ta det som et tegnHoho, ja tenk hvis det er et tegn ? Jeg oooog ! Går snart på veggene i mangel på tester
Feil dagbok... Dere må ikke ha så like navn
Men tenk om premie er tegn da!
Jeg synes vi skal ta det som et tegn
Håper testene kommer i morgen!
Kommer an på hvor tidlig i går du bestilte det, og litt hvor i landet du bor. Ikke umulig å ha de i morgen. Tvi tvi!Vet du ? Jeg er helt enig Det bør de, kan ikke vente mer Bestilte igår da, og fra danmark, så jeg tviler nesten
Kommer an på hvor tidlig i går du bestilte det, og litt hvor i landet du bor. Ikke umulig å ha de i morgen. Tvi tvi!