~ Vårt største ønske ~

PP 15 - 10 DPO
Idag føyk jeg opp fra senga (selvom jeg sov lenge) og skynte meg ut for å lufte hund og sjekke postkassa :p Heldigvis hadde testene kommet allerede, og jeg hadde fått brev fra gyn der prøvene jeg tok i syklusdag 21 på pergosyklus helt klart viste jeg hadde hatt eggløsning, og det er jo supert :) Så nå skal jeg fortsette på enkel pergokur annenhver mnd to ganger til :)

Meen til dagens test ! Har jeg blitt gal ? Er det en skygge eller er der noe ? Hjelp !image.jpg

Her er et bedre bilde ! Iik er det sant ?
image.jpg

Last edited:
PP 15 - 10 DPO
Idag føyk jeg opp fra senga (selvom jeg sov lenge) og skynte meg ut for å lufte hund og sjekke postkassa :p Heldigvis hadde testene kommet allerede, og jeg hadde fått brev fra gyn der prøvene jeg tok i syklusdag 21 på pergosyklus helt klart viste jeg hadde hatt eggløsning, og det er jo supert :) Så nå skal jeg fortsette på enkel pergokur annenhver mnd to ganger til :)

Meen til dagens test ! Har jeg blitt gal ? Er det en skygge eller er der noe ? Hjelp !Vis vedlegget 129051

Vis vedlegget 129052
Her ser til og med jeg noe! Og jeg ser aaldri der alle andre sier de ser noe :rolleyes:

Krysser fingrene for deg! Og gleder meg til å se test i morgen! :D

PP 15 - 10 DPO

Meen til dagens test ! Har jeg blitt gal ? Er det en skygge eller er der noe ? Hjelp !Vis vedlegget 129051

Vis vedlegget 129052
Wæææ.... jeg ser noe!! Klarer ikke se om det er skygge eller noe mer, men "noe" er det!! Krysser virkelig alt jeg har!!

Her ser til og med jeg noe! Og jeg ser aaldri der alle andre sier de ser noe :rolleyes:

Krysser fingrene for deg! Og gleder meg til å se test i morgen! :D

Iiiik ! Og det viser enda bedre på ekte ! Jeg svimer snart av :D Taakk ! Det gjør jeg også :D

Wæææ.... jeg ser noe!! Klarer ikke se om det er skygge eller noe mer, men "noe" er det!! Krysser virkelig alt jeg har!!

Det er helt klart noe ! Har aldri fått en så tydelig skygge eller hva det måtte være, så nå fløy håpet rett til værs :D Jeg oog ! Går snart på veggen !

PP 15 - 10 DPO

Vis vedlegget 129052
Definitivt noe!!!! Wiiiiiii!

Definitivt noe!!!! Wiiiiiii!

Iiiik ! Har lyst å hyle ! Får ikke en gang streken så godt med på bilde, så den er mye tydeligere på ekte ! Spøker for en ny test etter jobb i kveld altså :p

Definitivt kveldstest ja! De har vært tydeligst hos meg i starten!
Guri så spent jeg er på den. Nå har jeg troa.

Bare se; premien var et tegn!! :D

Det er helt klart noe ! Har aldri fått en så tydelig skygge eller hva det måtte være, så nå fløy håpet rett til værs :D Jeg oog ! Går snart på veggen !
Ja det er absolutt noe der! Og du har vel ikke fått sånne før? Jeg stemmer definitivt for kveldstest :D

Definitivt kveldstest ja! De har vært tydeligst hos meg i starten!
Guri så spent jeg er på den. Nå har jeg troa.

Bare se; premien var et tegn!! :D

Hihi jaa jeg også ! Vet ikke hvordan jeg skal klare en heel kveld på jobb :p Jaa ! Tenk om den faktisk var det ! Åh, jeg svever ! Håpet bare ikke jeg får meg en smell nå da :p

Ja det er absolutt noe der! Og du har vel ikke fått sånne før? Jeg stemmer definitivt for kveldstest :D

Aldri fått sånne før ! Kun på en jalla ebaytest, men det ble med den ene. Bt har aldri gitt meg så sterke skygger, så jeg håper og ber og krysser alt for at det faktisk er en spire som gjør det ❤️ Ja der blir kveldstest, skjer ikke at jeg klarer å vente til i morgen når halve personligheten min er en testetøs, haha :D

Aldri fått sånne før ! Kun på en jalla ebaytest, men det ble med den ene. Bt har aldri gitt meg så sterke skygger, så jeg håper og ber og krysser alt for at det faktisk er en spire som gjør det ❤️ Ja der blir kveldstest, skjer ikke at jeg klarer å vente til i morgen når halve personligheten min er en testetøs, haha :D
Men da lover jo dette veldig godt! Gleder meg til ettermiddag/kveldstest :)

Back
Topp