Etter 8 mnd snart her inne, så har eg fulgt med på deg ei stund. E så glad på dine vegne!!!!!! Hurra!!! :-D
Åååh tusen takk ! Jeg klarer ikke ta det innover meg i det hele tatt ! Er det sant liksom ? Iiik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter 8 mnd snart her inne, så har eg fulgt med på deg ei stund. E så glad på dine vegne!!!!!! Hurra!!! :-D
Eg kan bare forestille meg... Men eg tenker det e fullstendig overveldende! Det e lov å grine litt ))Åååh tusen takk ! Jeg klarer ikke ta det innover meg i det hele tatt ! Er det sant liksom ? Iiik
Eg kan bare forestille meg... Men eg tenker det e fullstendig overveldende! Det e lov å grine litt ))
Jepp vil du se bilde? Jeg har både av enkelttesten og samlebilde av alle testene synes de ser helt like utHihihihi er det sant ?? Jeg klarer ikke vente nå på de neste dagene og få se utviklingen ! Herregud, er jeg virkelig gravid ?! Trodde ikke det kom til å skje noen gang !
Jepp vil du se bilde? Jeg har både av enkelttesten og samlebilde av alle testene synes de ser helt like ut
Alle mine tester er forresten med ettermiddagsurin. Av en eller annen grunn så får jeg aldri konsentrert urin på morgenen
GratulererHer er den nokså tørr, men er enda tydeligere på ekte, dette er helt vilt !
Vis vedlegget 129248
Nei absolutt alle mine er uansett fra ca samme tidspunkt hver dagJa veldig gjerne ! Begge bildene Åå ? Men er det hcg i urinen så er det hcg i urinen, da spiller det vel ikke så stor rolle når den blir tatt
Soleklar strek GratulererHer er den nokså tørr, men er enda tydeligere på ekte, dette er helt vilt !
Vis vedlegget 129248
Hvis du ser på side 20 i dagboka mi ser du bilde av mine tidlige tester sist runde. Ikke ulikt dette du har
Gratulerer
Nei absolutt alle mine er uansett fra ca samme tidspunkt hver dag
Her er bilde:
Første test:
Samlebilde:siste er fra 15 dpo
Gleder meg til å se testene dine fremover ♡
Soleklar strek Gratulerer
Det gjør du ♡Wææ se der ja ! Ser ganske likt ut, iallefall de svakeste Håper bare jeg får samme stigningen
Det gjør du ♡
Krysser alt for at dette går bra <3Tusen takk ! Er ikke vant til slikt så vet ikke hva jeg skal si ! Haha
Krysser alt for at dette går bra <3
Shit!! Sååå spennende, her ser jeg strek på strek på testene dine Gleder meg til å følge med videre!! Håper så inderlig på dine vegne Fantastisk å se at det kan skje etter man har prøvd ganske lenge også