~ Vårt største ønske ~

Etter 8 mnd snart her inne, så har eg fulgt med på deg ei stund. E så glad på dine vegne!!!!!! Hurra!!! :-D

Åååh tusen takk ! Jeg klarer ikke ta det innover meg i det hele tatt ! Er det sant liksom ? Iiik :D

Eg kan bare forestille meg... Men eg tenker det e fullstendig overveldende! Det e lov å grine litt :)))

Jaa, tror jeg må ha noen dager og se stigning og til slutt bekrefte med en digital før jeg klarer å tro på det ! Grine litt, le litt, hoppe litt og hyle litt :p

Hihihihi er det sant ?? Jeg klarer ikke vente nå på de neste dagene og få se utviklingen ! Herregud, er jeg virkelig gravid ?! Trodde ikke det kom til å skje noen gang ! :eek:
Jepp :) vil du se bilde? Jeg har både av enkelttesten og samlebilde av alle testene :) synes de ser helt like ut :)
Alle mine tester er forresten med ettermiddagsurin. Av en eller annen grunn så får jeg aldri konsentrert urin på morgenen :p

Jepp :) vil du se bilde? Jeg har både av enkelttesten og samlebilde av alle testene :) synes de ser helt like ut :)
Alle mine tester er forresten med ettermiddagsurin. Av en eller annen grunn så får jeg aldri konsentrert urin på morgenen :p

Ja veldig gjerne ! Begge bildene :) Åå ? Men er det hcg i urinen så er det hcg i urinen, da spiller det vel ikke så stor rolle når den blir tatt ;)

Her er den nokså tørr, men er enda tydeligere på ekte, dette er helt vilt !
image.jpg

Hvis du ser på side 20 i dagboka mi ser du bilde av mine tidlige tester sist runde. Ikke ulikt dette du har :D

Ja veldig gjerne ! Begge bildene :) Åå ? Men er det hcg i urinen så er det hcg i urinen, da spiller det vel ikke så stor rolle når den blir tatt ;)
Nei absolutt :) alle mine er uansett fra ca samme tidspunkt hver dag :)
Her er bilde:
Første test:
b2d44423e3cc490b5c6efcb47c659161

Samlebilde:
7ddb905d18446ccec902b98f56406729
siste er fra 15 dpo :)

Gleder meg til å se testene dine fremover :)

Hvis du ser på side 20 i dagboka mi ser du bilde av mine tidlige tester sist runde. Ikke ulikt dette du har :D

Jaa ! Veldig likt :D Herregud så spennende ! Nå må du bare raskt bli gravid igjen så du får sånne fine tester igjen ❤️

Nei absolutt :) alle mine er uansett fra ca samme tidspunkt hver dag :)
Her er bilde:
Første test:
b2d44423e3cc490b5c6efcb47c659161

Samlebilde:
7ddb905d18446ccec902b98f56406729
siste er fra 15 dpo :)

Gleder meg til å se testene dine fremover :)

Wææ se der ja ! Ser ganske likt ut, iallefall de svakeste :) Håper bare jeg får samme stigningen ❤️

Shit!! Sååå spennende, her ser jeg strek på strek på testene dine;) Gleder meg til å følge med videre!! Håper så inderlig på dine vegne:) Fantastisk å se at det kan skje etter man har prøvd ganske lenge også:D

Shit!! Sååå spennende, her ser jeg strek på strek på testene dine;) Gleder meg til å følge med videre!! Håper så inderlig på dine vegne:) Fantastisk å se at det kan skje etter man har prøvd ganske lenge også:D

Hihi så gøy :D Ja nå et jeg spent på stigningen altså :) Tusen takk for det ! Ja, jeg er et levende bevis på at det er mulig :D

Back
Topp