krysser fingrene for at det går bra gratulerer så mye <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
krysser fingrene for at det går bra gratulerer så mye <3
Jeg ser den også :-DHer er den nokså tørr, men er enda tydeligere på ekte, dette er helt vilt !
Vis vedlegget 129248
PP 15 - 11 DPO
Eller skal jeg si 3 + 4 ? Jeg er GRAVID !!!! Herregud.. Klarer ikke ta det inn litt en gang, har hele følelsesspekteret på en gang, samtidig som jeg ikke føler noe.. Tenk, etter 15 lange måneder, skulle det endelig bli vår tur 19 April 2016 skal vi ha baby Dette er det rarereste jeg har vært med på, og jeg er såå lykkelig !
Vis vedlegget 129303
Helt superfantastisk!! Gratulerer sååå mye Nyt følelsen og kos deg!
Tuuusen takk Må ha noen dager å fordøye det tror jeg, helt surrealistisk
Har fulgt med på dagboken din, så flott at du er gravid! Gratulerer så mye!! Jeg fikk min baby i april i år, og april er bare en super mnd og tid på året for liten baby. Du slipper å gå gravid om sommeren, du slipper heeeeeelt ny baby i sommervarmen og du har mange, lange mnd med fint trillevêr gratulerer!
Ja, synker nok ikke helt inn med det første, men det kommer
Må bare høre med deg (mulig jeg har spurt tidligere og), men har du hatt antydning til strek tidligere pp? Mener å huske du dro til privat gyn for noen mnd siden...? Var det slik at du begynte på pergo forrige pp? Og hvordan har syklusene dine vært disse 14 pp? Stabile eller?
Er så nysgjerrig, og tenker sånn på "om det er håp" for oss også
GRATULERER!! Dette er bare helt fantastisk! Endelig er det din tur ♡ Gleder meg til å følge deg på april
Har mannen klart å godta streken i dag da?
Åå så fantastisk!! ♡♡♡ dette kommer til å bli en fantastisk reise for dereTuusentusen takk Jeg svever på en rosa sky og kommer aldri til å lande etter dette Ja nå så han den tydelig, og han ble så glad Vekte han med å si "rundt den 19 april, skal du bli pappa"
Åå så fantastisk!! ♡♡♡ dette kommer til å bli en fantastisk reise for dere
Fantastisk altså! GRATULERER!
Jeg synes det er så herlig at du endelig er gravid. Måtte veien til april være fri for tullball!
Gratulerer såååå masse!
Det gjør det nok
Fikk en nokså tydelig strek på en ebaytest for noen mndr siden, men det ble med den ene, så om det var noe eller om det var noe galt med testen det vet jeg ikke. Dro til privat ja etter det hadde gått et år, der tok hun innvendig ul og så heldigvis at alt så bra ut, mannen tok sædprøve og den var også helt fin Fikk pergo ja, enkel kur, pga uregelmessige sykluser og dermed uregelmessig el, denne mnd her er pergopause mnd, men jeg er overbevist om at det pergoen som har hjelpt oss, da den sitter godt i i pausemnd også Syklusen har variert mellom 26 og 46 dager helt til nå de siste par månedene, da har den vært rundt 30 dager Helt klart ! Når det endelig gikk for oss er det håp for alle Oj, dett ble langt, men hva er din situasjon ?