~ Vårt største ønske ~

Ja eendelig er det vår tur ! Dette er så etterlengtet ❤️ Nå skal vi sammenligne symptomer og jeg er klar ! Hihi :D
Det blir kjempegøy :) husker jeg forresten riktig at det var denne eggløsningen som var forsinket, men lot vente på seg slik at det ble perfekt timing for aksjer likevel? :)

Det er så innmari likt vår situasjon, bare at vi ikke har fått innkalling til offentlig gyn ennå (bare det som finnes her i nærheten vi bor). Så kan helt klart være noe mer enn pergo jeg trenger, det håper jeg vi finner ut av om ikke så alt for lenge (henvisning ble sendt i mars):)
Er i pp 17 nå, 2 ganger har jeg hatt strek på testene ett par dager før ikm, men så har dem blitt svakere og svakere. Hos meg er har syklus variert mellom 19 og 37 dager, og de siste mnd rundt 30:eek: Det er sååå betryggende å lese om deres erfaring, tusen takk for svar:Heartred
Gleder meg til å følge med deg videre! Ønsker dere alt godt og regner med du sitter med en alldeles nydelig liten baby i april:happy:

Oj, ja her var det mye likt ! Vi var først hos fastlegen min da, i begynnelsen av mai, der tok hun en vanlig gu av meg, men så ikke noe spesielt, så henviste hun oss til offentlig gyn, med ventetid på opptil 6 mnd, helt utrolig ! Fikk faktisk innkalling til time nå for noen uker siden, helt i slutten av september, så jeg er så glad for at vi gikk privat ! Ringte ut og fikk time uka etterpå.. Så du har hatt kjemiske ? Håper dere raskt får time hos gyn iallefall, helt forferdelig å bare gå rundt å vente iallefall.. Neste steg hos oss hadde vært å sende søknad til ivf, så glad vi slipper det nå :) Tusen hjertelig ❤️ Skal holde et lite øye til deg også, og håper dere snart får det til ❤️

Det blir kjempegøy :) husker jeg forresten riktig at det var denne eggløsningen som var forsinket, men lot vente på seg slik at det ble perfekt timing for aksjer likevel? :)

Du husker helt riktig ! Tenk på det da, det var virkelig meningen denne ppen :) Perfekt forsinka el og i tillegg vant jeg meg voksipose ❤️

Oj, ja her var det mye likt ! Vi var først hos fastlegen min da, i begynnelsen av mai, der tok hun en vanlig gu av meg, men så ikke noe spesielt, så henviste hun oss til offentlig gyn, med ventetid på opptil 6 mnd, helt utrolig ! Fikk faktisk innkalling til time nå for noen uker siden, helt i slutten av september, så jeg er så glad for at vi gikk privat ! Ringte ut og fikk time uka etterpå.. Så du har hatt kjemiske ? Håper dere raskt får time hos gyn iallefall, helt forferdelig å bare gå rundt å vente iallefall.. Neste steg hos oss hadde vært å sende søknad til ivf, så glad vi slipper det nå :) Tusen hjertelig ❤️ Skal holde et lite øye til deg også, og håper dere snart får det til ❤️

Var på vanlig GU hos fastlegen jeg også, men det var bare noen mnd etter vi startet å prøve, kunne heller ikke se noe utenom det normale. Men vet ikke hvor mye dem egentlig kan se/kjenne uansett:p
Ja, vil jo tro det har vært kjemiske siden strekene har blitt svakere over de neste 2-3 dagene...forrige pp fikk jeg også en svaak strek 2 dager før TR kom, men da var streken borte dagen etter så tror akkurat den bare var dårlig test:wtf:

Helt utrolig at man prøver så lenge, også er det noe så "enkelt" som pergo som (muligens) gjør at spira plutselig sitter! Må være en helt ubeskrivelig følelse:D Det beste er jo at du slipper å vente like lenge som dere har prøvd før du sitter med den lille i armene;)

Takk for at du håper for oss:Heartred

Var på vanlig GU hos fastlegen jeg også, men det var bare noen mnd etter vi startet å prøve, kunne heller ikke se noe utenom det normale. Men vet ikke hvor mye dem egentlig kan se/kjenne uansett:p
Ja, vil jo tro det har vært kjemiske siden strekene har blitt svakere over de neste 2-3 dagene...forrige pp fikk jeg også en svaak strek 2 dager før TR kom, men da var streken borte dagen etter så tror akkurat den bare var dårlig test:wtf:

Helt utrolig at man prøver så lenge, også er det noe så "enkelt" som pergo som (muligens) gjør at spira plutselig sitter! Må være en helt ubeskrivelig følelse:D Det beste er jo at du slipper å vente like lenge som dere har prøvd før du sitter med den lille i armene;)

Hehe nei er vanskelig å vite hvor mye de ser bare på en gu, må nok ul til for å se hvordan det ser ut i eggstokkene osv :) Huff, så kjedelig når det blir sånn ! Da er det nesten bedre å ikke få streker i det hele tatt..

Ja ikke sant ! Ta noen piller i noen dager så ordner alt seg liksom :p Ja gleder meg til det synker inn, for dette er helt snålt :p Vi får den lille i armene nøyaktig 2 uker før det har gått 2 år siden pilleslutt, helt rart ! :)

Gratulerer, fantastisk :D

PP 15 - 11 DPO
Eller skal jeg si 3 + 4 ? Jeg er GRAVID !!!! Herregud.. Klarer ikke ta det inn litt en gang, har hele følelsesspekteret på en gang, samtidig som jeg ikke føler noe.. Tenk, etter 15 lange måneder, skulle det endelig bli vår tur ❤️ 19 April 2016 skal vi ha baby ❤️ Dette er det rarereste jeg har vært med på, og jeg er såå lykkelig !

Vis vedlegget 129303
Gratulerer så mye!! Så glad på deres vegne. Endelig ;)

Åå, Alvea, seeee på de testene a! Jeg ble helt rørt jeg nå :D :D GRATULERER SÅ MYE!! Endelig! Gir oss andre slitere håp ;) Nyyyyyt!! ♡♡♡

Åå, Alvea, seeee på de testene a! Jeg ble helt rørt jeg nå :D :D GRATULERER SÅ MYE!! Endelig! Gir oss andre slitere håp ;) Nyyyyyt!! ♡♡♡

Ja jeg veeet ! De er virkelig positive, selvom jeg ikke klarer å ta det innover meg :p Har ikke skjønt enda at jeg faktisk er gravid !! Tuusen takk ❤️ Ja nå har du det med å teste positivt snart altså ! Basta ;)

Back
Topp