~ Vårt største ønske ~

Fine tester! Og vent med å sammenligne bt til den er tør r ;)
og husker du jeg sa her om dagen, at snart stagnerer det litt også, slik at man ikke alltid ser stigning fra dag til dag? Du er der nå... Et lite platå, før det går opp til nesten jevnsterke streker. Men jada,man BLIR stressa av slik. been there...

Ååååå, Alvea! Jeg har så dårlig Internett her på ferie, og har ikke lest i dagboken din siden mandag. Måtte bruke litt tid på å lese fram til i dag, for her har det skjedd ting! Såååå fantastisk! Du er gravid jo :D Gratulerer så masse, endelig ble det deres tur :Heartred Og testene er kjempefine, stigningen er helt perfekt. Det er som Lolo sier, det stagnerer litt før det stiger igjen. Hvis jeg husker rett, tror jeg at jeg stoppet å teste litt for jeg ble så stresset og redd for å ikke se nok stigning. Jeg er helt sikker på at det går bra med deg nå, i april sitter du med en herlig liten hjerteknuser :Heartred

Flotte tester :) det er ikke så lett å se stigningen helt i starten synes jeg. Men stigning er det nok, er bare ikke så lett å se forskjell på testene alltid. De vil nok snart bli mye sterkere :) men jeg forstår deg godt! Jeg har vært hyperstresset over akkurat det samme! Men her er jeg da :) 8+3 på vei :) dette går så bra skal du se ♡

Helt sikker på at testene snart blir klarere sterkere :D Hurra, du skal ha baby!! :D

Fine tester! Og vent med å sammenligne bt til den er tør r ;)
og husker du jeg sa her om dagen, at snart stagnerer det litt også, slik at man ikke alltid ser stigning fra dag til dag? Du er der nå... Et lite platå, før det går opp til nesten jevnsterke streker. Men jada,man BLIR stressa av slik. been there...

Den er faktisk helt lik, om ikke bittelitt svakere som tørr, men ja, jeg vet egentlig det innerst inne, men det er plutselig litt vanskelig å tenke på det når man står midt oppi det :p Men det skal gå bra ! Det er jo positivt at cben har blitt såpass mye sterkere på to dager :)

Ååååå, Alvea! Jeg har så dårlig Internett her på ferie, og har ikke lest i dagboken din siden mandag. Måtte bruke litt tid på å lese fram til i dag, for her har det skjedd ting! Såååå fantastisk! Du er gravid jo :D Gratulerer så masse, endelig ble det deres tur :Heartred Og testene er kjempefine, stigningen er helt perfekt. Det er som Lolo sier, det stagnerer litt før det stiger igjen. Hvis jeg husker rett, tror jeg at jeg stoppet å teste litt for jeg ble så stresset og redd for å ikke se nok stigning. Jeg er helt sikker på at det går bra med deg nå, i april sitter du med en herlig liten hjerteknuser :Heartred

Hihihi ja tenk på det da ! Det er fortsatt helt surrealistisk :p Tuusen takk ❤️ Jaa, jeg er nok bare litt småparanoid ! Haha :D Ja, det må det bare ❤️❤️

Flotte tester :) det er ikke så lett å se stigningen helt i starten synes jeg. Men stigning er det nok, er bare ikke så lett å se forskjell på testene alltid. De vil nok snart bli mye sterkere :) men jeg forstår deg godt! Jeg har vært hyperstresset over akkurat det samme! Men her er jeg da :) 8+3 på vei :) dette går så bra skal du se ♡

Ja jeg så tilbake på posten med testene dine, og der var jo streken ganske jevn i tre dager hos deg også, så det har helt sikkert ingenting å si :) Jaa, blir plutselig superstressa, selvom jeg veet det er sånn :p Hihi ja, det er du og dette går bra ❤️

Gratulerer!!!:D fine tester<3

PP 15 - 14 DPO (4 + 0)
Liker at dagene går fort :D Vi havnet såklart i alkoholdilemmaet allerede igår, men det løste jeg med alkoholfri vin i en vanlig vinflaske ;) Fikk også baileys servert, og alle vet jo hvor glad jeg er i det, klarte ikke å komme på en eneste unnskyldning til å si nei, så det endte opp med en latesom sup, så ble koppen bare stående :p Haha, dette skal bli spennende :p

Ellers svei jeg av den digital i dag, og hadde helt vondt i magen når jeg stod og venta.. Vet ikke hva det er, men jeg bekymrer meg for at det har stoppa opp, så klarer ikke slå meg til ro med dette :( Tok også en ny strimmel, og den ble like sterk som den har vært de siste dagene, jeg tenker jo at den burde vel ha steget til nå ? Hadde håpt cben skulle vise 2 - 3 også, siden det er ikm, men får bare kjøpe en til og ta om noen dager for å se om det har steget :) Sykt slitsom når jeg ikke klarer å slå meg til ro altså..

image.jpg

Synes testene dine ser fine ut :) husk at hcg-nivå er ekstremt forskjellig fra person til person. Jeg skjønner at du er bekymret. Det er en helt naturlig del av prosessen :)
Dette kommer til å gå kjempebra :) tipper testen blir sterkere i morgen :)

Fine tester!
Evt kan du demontere den digitale, så skal jeg finne en link med forklaring på styrker og nivåer.

Mine bt steg sakte en periode, skal se om jeg finner igjen. Men her var jo alt normalt ut i 11. uke:)

Synes testene dine ser fine ut :) husk at hcg-nivå er ekstremt forskjellig fra person til person. Jeg skjønner at du er bekymret. Det er en helt naturlig del av prosessen :)
Dette kommer til å gå kjempebra :) tipper testen blir sterkere i morgen :)

Ja jeg prøver å trøste meg med at det er helt vanlig, og det er jo absloutt ingen tvil om at den er positiv :) Hadde bare ønsket meg 2 - 3 idag, og at den skulle ha blitt litt sterkere idag, men tar en ny i morgen og ser da, og bestiller ny cb og tar den ut i uka, så burde jo den bli 2 - 3, hvis ikke får jeg bare ringe lege og få målt hcg der :) Ja det håper jeg virkelig :)

Fine tester!
Evt kan du demontere den digitale, så skal jeg finne en link med forklaring på styrker og nivåer.

Mine bt steg sakte en periode, skal se om jeg finner igjen. Men her var jo alt normalt ut i 11. uke:)

Jaa gjerne det :D 1 - 2 skal vist være opp til hcg på 200, og det skal jo være helt normalt i disse tider, så får bare kjøpe en ny og ta om noen dager og se om det da blir 2 - 3 som det skal :) Håper bare det snart stiger litt såpass jeg slipper å bekymre meg allerede nå :p

Ja jeg prøver å trøste meg med at det er helt vanlig, og det er jo absloutt ingen tvil om at den er positiv :) Hadde bare ønsket meg 2 - 3 idag, og at den skulle ha blitt litt sterkere idag, men tar en ny i morgen og ser da, og bestiller ny cb og tar den ut i uka, så burde jo den bli 2 - 3, hvis ikke får jeg bare ringe lege og få målt hcg der :) Ja det håper jeg virkelig :)
Det forstår jeg! Jeg tror ikke jeg hadde fått 2-3 på ikm-dagen med mine tester heller. Jeg styrte unna digital denne gangen. Syntes jeg hadde brukt nok penger på det :P

Det forstår jeg! Jeg tror ikke jeg hadde fått 2-3 på ikm-dagen med mine tester heller. Jeg styrte unna digital denne gangen. Syntes jeg hadde brukt nok penger på det :p

Janei, jeg er nok bare litt småparanoid, sikker på alt er som det skal :) Hehe ja du må ikke snakke ! Lurer på hvor mye jeg har brukt på tester alle disse månedene :p Men kjenner jeg ikke klarer å gi meg helt før jeg får 3+, så det blir nok litt til ;)

Back
Topp