~ Vårt største ønske ~

PP 15 - 12 DPO (3 + 5)
Er så rart å skrive det ! Nå er det virkelig sant ! Hvorfor akkurat denne ppen liksom ? :p Det er igrunnen rart, for jeg har nesten ikke symptomer. Det eneste jeg kan sette en finger på er annerledes, er at brystvortene er superømme, og ikke sidene på puppene som alle andre ganger. Ellers kjenner jeg meg litt småoppblåst idag, og kjennes ut som jeg har gangsperre i magen. Ellers murrer det bare litt :) Dette er så gøy ❤️

Her er dagens, ser ikke så stor forskjell fra i gårkveld, om det har noe å si ? Skal vel begynne å bli bekymra allerede nå :p Den digitale ryker iallefall på lørdag ! :)
image.jpg

Nydelige tester ♡♡

Hihi jaa :) Er så gøy å se at de blir sterkere, selvom det er ganske likt i gårkveld og idag.. Tror jeg må slutte med kveldstestingen :p Gleder meg iallefall til den digitale ❤️

Hihi jaa :) Er så gøy å se at de blir sterkere, selvom det er ganske likt i gårkveld og idag.. Tror jeg må slutte med kveldstestingen :p Gleder meg iallefall til den digitale ❤️
Jeg fikk også det :) så jeg holdt meg til en om dagen fra ca samme tidspunkt :) det er nervepirrende dager dette her, men det kommer til å gå SÅ bra :D

En om dagen holder i massevis. Om et par dager vil du merke at de stagnerer litt også, før den blir helt jevnsterk med kontrollstreken. Var hvertfall slik hos meg.
CBD blir positiv nå. Garantert :D

Jeg fikk også det :) så jeg holdt meg til en om dagen fra ca samme tidspunkt :) det er nervepirrende dager dette her, men det kommer til å gå SÅ bra :D

Jaa jeg vet egentlig at det er helt vanlig, men klarer ikke lavær å tenke på det :p Dette skal gå bra hele veien til April ❤️

En om dagen holder i massevis. Om et par dager vil du merke at de stagnerer litt også, før den blir helt jevnsterk med kontrollstreken. Var hvertfall slik hos meg.
CBD blir positiv nå. Garantert :D

Jaa, jeg tror nok det :) Får kun ta morgentest fra nå, vet jo at den er positiv uansett så er jo egentlig ikke noe vits :D Har heldigvis ikke så veldig mange tester igjen :p Hihi ja det blir den sikkert, men venter til lørdag siden det er ikm og hele pakka ;)

Jeg klarer rett og slett ikke lavære å se på testene ! Når skal det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid ? Jeg skal ha baby ! Helt surrealistisk :p Er iallefall gøy å se stigningen :) Her er fra 10 til 12 dpo morgen ❤️
image.jpg

Gratulerer så utrolig mye kjære du!!!! ❤❤❤❤❤

Jeg klarer rett og slett ikke lavære å se på testene ! Når skal det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid ? Jeg skal ha baby ! Helt surrealistisk :p Er iallefall gøy å se stigningen :) Her er fra 10 til 12 dpo morgen ❤️
Vis vedlegget 129534
Nydelig stigning :D det er så utrolig kjekt å se når testene blir gradvis sterkere :)

Gratulerer så utrolig mye kjære du!!!! ❤❤❤❤❤

Tuusen takk søta ❤️❤️ Velger å tro det er pergoen som er grunnen, selvom det var pausemnd, så nå håper og krysser jeg alt jeg har for deg ❤️❤️

Tuusen takk søta ❤️❤️ Velger å tro det er pergoen som er grunnen, selvom det var pausemnd, så nå håper og krysser jeg alt jeg har for deg ❤️❤️
Takk! Cd 17 og ingen el enda her. Prøvd så lenge nå at jeg mister helt troen. Denne måneden har vært spesielt fæl :( Men VELDIG glad på dine vegne!!! ❤❤❤

Takk! Cd 17 og ingen el enda her. Prøvd så lenge nå at jeg mister helt troen. Denne måneden har vært spesielt fæl :( Men VELDIG glad på dine vegne!!! ❤❤❤

Min el ble også nesten en uke forsinka denne mnd, så ikke mist håpet ❤️ Åå ? Så leit å høre ! Sender deg en god klem ❤️ Tusen takk ! Hvem hadde trodd at dette skulle skje liksom ? Helt utrolig !

PP 15 - 13 DPO (3 + 6)
Tok en ny test i dag tidlig, men den har ikke blitt noe sterkere enn i går, og jeg kjenner det bekymrer meg allerede ! Svei også av en cb+ og den er jo betydelig sterkere enn den jeg tok 11 dpo, men har egentlig ikke hatt noe særlig stigning siden kvelden 11 dpo på bt, og det har jeg en dårlig følelse på ! Vet det sikkert bare er tull å bli bekymra av det, men sånn er det :p
image.jpg

Back
Topp