Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige tester ♡♡
Jeg fikk også det så jeg holdt meg til en om dagen fra ca samme tidspunkt det er nervepirrende dager dette her, men det kommer til å gå SÅ braHihi jaa Er så gøy å se at de blir sterkere, selvom det er ganske likt i gårkveld og idag.. Tror jeg må slutte med kveldstestingen Gleder meg iallefall til den digitale
En om dagen holder i massevis. Om et par dager vil du merke at de stagnerer litt også, før den blir helt jevnsterk med kontrollstreken. Var hvertfall slik hos meg.Hihi jaa Er så gøy å se at de blir sterkere, selvom det er ganske likt i gårkveld og idag.. Tror jeg må slutte med kveldstestingen Gleder meg iallefall til den digitale
Jeg fikk også det så jeg holdt meg til en om dagen fra ca samme tidspunkt det er nervepirrende dager dette her, men det kommer til å gå SÅ bra
Skjønner deg godt. Jeg er helt lik dette går bra ♡Jaa jeg vet egentlig at det er helt vanlig, men klarer ikke lavær å tenke på det Dette skal gå bra hele veien til April
En om dagen holder i massevis. Om et par dager vil du merke at de stagnerer litt også, før den blir helt jevnsterk med kontrollstreken. Var hvertfall slik hos meg.
CBD blir positiv nå. Garantert
Skjønner deg godt. Jeg er helt lik dette går bra ♡
Fantastisk!!Jeg klarer rett og slett ikke lavære å se på testene ! Når skal det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid ? Jeg skal ha baby ! Helt surrealistisk Er iallefall gøy å se stigningen Her er fra 10 til 12 dpo morgen
Vis vedlegget 129534
Fantastisk!!
Nydelig stigning det er så utrolig kjekt å se når testene blir gradvis sterkereJeg klarer rett og slett ikke lavære å se på testene ! Når skal det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid ? Jeg skal ha baby ! Helt surrealistisk Er iallefall gøy å se stigningen Her er fra 10 til 12 dpo morgen
Vis vedlegget 129534
Gratulerer så utrolig mye kjære du!!!! ❤❤❤❤❤
Nydelig stigning det er så utrolig kjekt å se når testene blir gradvis sterkere
Takk! Cd 17 og ingen el enda her. Prøvd så lenge nå at jeg mister helt troen. Denne måneden har vært spesielt fæl Men VELDIG glad på dine vegne!!! ❤❤❤Tuusen takk søta Velger å tro det er pergoen som er grunnen, selvom det var pausemnd, så nå håper og krysser jeg alt jeg har for deg
Takk! Cd 17 og ingen el enda her. Prøvd så lenge nå at jeg mister helt troen. Denne måneden har vært spesielt fæl Men VELDIG glad på dine vegne!!! ❤❤❤