Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige tester ♡♡
Jeg fikk også detHihi jaaEr så gøy å se at de blir sterkere, selvom det er ganske likt i gårkveld og idag.. Tror jeg må slutte med kveldstestingen
Gleder meg iallefall til den digitale
![]()
En om dagen holder i massevis. Om et par dager vil du merke at de stagnerer litt også, før den blir helt jevnsterk med kontrollstreken. Var hvertfall slik hos meg.Hihi jaaEr så gøy å se at de blir sterkere, selvom det er ganske likt i gårkveld og idag.. Tror jeg må slutte med kveldstestingen
Gleder meg iallefall til den digitale
![]()
Jeg fikk også detså jeg holdt meg til en om dagen fra ca samme tidspunkt
det er nervepirrende dager dette her, men det kommer til å gå SÅ bra
![]()
Skjønner deg godt. Jeg er helt likJaa jeg vet egentlig at det er helt vanlig, men klarer ikke lavær å tenke på detDette skal gå bra hele veien til April
![]()
En om dagen holder i massevis. Om et par dager vil du merke at de stagnerer litt også, før den blir helt jevnsterk med kontrollstreken. Var hvertfall slik hos meg.
CBD blir positiv nå. Garantert![]()
Skjønner deg godt. Jeg er helt likdette går bra ♡
Fantastisk!!Jeg klarer rett og slett ikke lavære å se på testene ! Når skal det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid ? Jeg skal ha baby ! Helt surrealistiskEr iallefall gøy å se stigningen
Her er fra 10 til 12 dpo morgen
Vis vedlegget 129534
Nydelig stigningJeg klarer rett og slett ikke lavære å se på testene ! Når skal det gå opp for meg at jeg virkelig er gravid ? Jeg skal ha baby ! Helt surrealistiskEr iallefall gøy å se stigningen
Her er fra 10 til 12 dpo morgen
Vis vedlegget 129534
Gratulerer så utrolig mye kjære du!!!! ❤❤❤❤❤
Nydelig stigningdet er så utrolig kjekt å se når testene blir gradvis sterkere
![]()
Takk! Cd 17 og ingen el enda her. Prøvd så lenge nå at jeg mister helt troen. Denne måneden har vært spesielt fælTuusen takk søtaVelger å tro det er pergoen som er grunnen, selvom det var pausemnd, så nå håper og krysser jeg alt jeg har for deg
![]()
Takk! Cd 17 og ingen el enda her. Prøvd så lenge nå at jeg mister helt troen. Denne måneden har vært spesielt fælMen VELDIG glad på dine vegne!!! ❤❤❤