Skjønner jeg godt! Den blir nok ikke det. I believeHaha ja dette er den lengste vakta jeg har hatt EVER ! Kan ikke vente med å komme hjem ! Er så redd for at den skal bli blenda..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt! Den blir nok ikke det. I believeHaha ja dette er den lengste vakta jeg har hatt EVER ! Kan ikke vente med å komme hjem ! Er så redd for at den skal bli blenda..
Skjønner jeg godt! Den blir nok ikke det. I believe
Så strek på den du la utHåperhåperhåper
Så strek på den du la ut
Jammen meg, her skjer det jo noe! Tror du har baby på gang jeg!
Du er gravid!!!!
Du må ikke dø, du må danse hoppe og jubleIiiiiik ! Jeg døør inni meg !!
Du er gravid!!!!
Du må ikke dø, du må danse hoppe og juble
Du må legge ut bilde når den tørker også!!
Slutt opp daa ! Ja jeg faller snart fra hverandre her, helt surrealistisk !!! Wæææ Ja skal legge ut så snart den er tørr
Hei, nå har jeg lest endel av dagboken din og er veldig spent på dine vegne! Tenk hvis du er gravid! Når kommer bilde av den tørre testen??
Oh yes!! Her er det spire på gang har helt frysninger på hele kroppen! HURRAAAA!! Sender deg verdens største klem og danser litt på bordet for deg
Nå har jeg sett gjennom bilder av testene mine og min første test ser helt lik ut som din fra i dagHerregud og jesus og maria og alle de der, er det virkelig det ? Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre Mannen nektet å tro på den da, han er av typen som må ha blodrøde streker etter så mange skygger oppgjennom Tuusen takk ! Det gjør jeg oog
Nå har jeg sett gjennom bilder av testene mine og min første test ser helt lik ut som din fra i dag
Synes du er tapper som har kommet deg gjennom en så lang prøvetid, synes TR alltid er en nedtur :/ men du beviser jo at det umulige faktisk er mulig! Noen spirer trenger bare litt mer tid