~ Vårt største ønske ~

Kveldens test nedom den fra i dagtidlig ! Bevares ! Jeg tror jeg er gravid :eek::eek::eek:

image.jpg

Jammen meg, her skjer det jo noe! Tror du har baby på gang jeg! :D ❤️

Jammen meg, her skjer det jo noe! Tror du har baby på gang jeg! :D ❤️

Viser mye tydeligere på ekte også ! Jeg har lyst å gråte en skvett, teenk om dette virkelig skjer ❤️

Du må legge ut bilde når den tørker også!! :D

Slutt opp daa ! Ja jeg faller snart fra hverandre her, helt surrealistisk !!! Wæææ :D Ja skal legge ut så snart den er tørr :D

Hei, nå har jeg lest endel av dagboken din og er veldig spent på dine vegne! Tenk hvis du er gravid! Når kommer bilde av den tørre testen??

Oh yes!! Her er det spire på gang :D har helt frysninger på hele kroppen! HURRAAAA!! Sender deg verdens største klem og danser litt på bordet for deg :D

Hei, nå har jeg lest endel av dagboken din og er veldig spent på dine vegne! Tenk hvis du er gravid! Når kommer bilde av den tørre testen??

Så hyggelig du stakk innom :) Ja tenk, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg ! 15 mnd var kanskej det som skulle til ! Den ligger til tørk nå, så tenker den er helt tørr etter jeg har lufta hunden ;)

Oh yes!! Her er det spire på gang :D har helt frysninger på hele kroppen! HURRAAAA!! Sender deg verdens største klem og danser litt på bordet for deg :D

Herregud og jesus og maria og alle de der, er det virkelig det ? Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre :p Mannen nektet å tro på den da, han er av typen som må ha blodrøde streker etter så mange skygger oppgjennom :p Tuusen takk ! Det gjør jeg oog ❤️

Herregud og jesus og maria og alle de der, er det virkelig det ? Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre :p Mannen nektet å tro på den da, han er av typen som må ha blodrøde streker etter så mange skygger oppgjennom :p Tuusen takk ! Det gjør jeg oog ❤️
Nå har jeg sett gjennom bilder av testene mine og min første test ser helt lik ut som din fra i dag :D

Synes du er tapper som har kommet deg gjennom en så lang prøvetid, synes TR alltid er en nedtur :/ men du beviser jo at det umulige faktisk er mulig! Noen spirer trenger bare litt mer tid :)

Etter 8 mnd snart her inne, så har eg fulgt med på deg ei stund. E så glad på dine vegne!!!!!! Hurra!!! :-D

Nå har jeg sett gjennom bilder av testene mine og min første test ser helt lik ut som din fra i dag :D

Hihihihi er det sant ?? Jeg klarer ikke vente nå på de neste dagene og få se utviklingen ! Herregud, er jeg virkelig gravid ?! Trodde ikke det kom til å skje noen gang ! :eek:

Synes du er tapper som har kommet deg gjennom en så lang prøvetid, synes TR alltid er en nedtur :/ men du beviser jo at det umulige faktisk er mulig! Noen spirer trenger bare litt mer tid :)

Ja hadde aldri trodd det kom til å ta så lang tid, men har gått inn i hver pp med nytt mot, men som du sier, det umulige er mulig ❤️

Back
Topp