Så flink du er krysser alt jeg har
Hihi ja vi får se nå da om jeg klarer det ! Har kun en strimmel og en digital liggende så det spørs om ikke jeg må bestille flere Takk for det ! Det gjør jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er krysser alt jeg har
Da er det bare en ting å gjøre - bestille flere tester hehe!!Hihi ja vi får se nå da om jeg klarer det ! Har kun en strimmel og en digital liggende så det spørs om ikke jeg må bestille flere Takk for det ! Det gjør jeg og
Da er det bare en ting å gjøre - bestille flere tester hehe!!
Jeg trodde det var lurt å ikke ha mange tester. Jeg skulle vente til IKM og ta den ene testen som skulle være så tydelig at det ikke var behov for flere tester. Så tok jeg en test 10 dpo, som var helt tydelig positiv, og da måtte jeg teste 1000 ganger til for å se stigningen Det endte med å bli en dyr affæreHihi ja vi får se nå da om jeg klarer det ! Har kun en strimmel og en digital liggende så det spørs om ikke jeg må bestille flere Takk for det ! Det gjør jeg og
Jeg trodde det var lurt å ikke ha mange tester. Jeg skulle vente til IKM og ta den ene testen som skulle være så tydelig at det ikke var behov for flere tester. Så tok jeg en test 10 dpo, som var helt tydelig positiv, og da måtte jeg teste 1000 ganger til for å se stigningen Det endte med å bli en dyr affære
Moralen i denne historien er: testetøs er og blir testetøs! Kan være lurt å bestille flere tester
Hva er vel gøy med å ta kun 2 tester? Hvertfall hvis de blir positiveHahah, ja det er det jeg frykter ! Tenker at om den blir positiv og jeg bekrefter med en digital så er jeg ferdi, meen kjenner jeg meg selv rett er jeg langt ifra ferdig etter to tester Testetøs for life tror jeg
Hva er vel gøy med å ta kun 2 tester? Hvertfall hvis de blir positive
Veldig spennende!! Håper testene kommer fort!
Det går ikke vettu man må bare gi etter for testetøsa tror ikke noe annet er gjennomførbart heheDet håper jeg også ! Klør i fingrene allerede, og jeg skulle liksom vente til tirsdag
Det går ikke vettu man må bare gi etter for testetøsa tror ikke noe annet er gjennomførbart hehe
Krysser fingrene for deg nå! Håper testene kommer fort! Også må du ikke tafse mer på tappen... det er ikke bra i dpo-land
Håper symptomene dine betyr spire! Spennende, så krysser fingra jeg også!!
Spennende!!