~ Vårt største ønske ~

Så flink du er :D krysser alt jeg har :)

Hihi ja vi får se nå da om jeg klarer det ! Har kun en strimmel og en digital liggende så det spørs om ikke jeg må bestille flere :p Takk for det ! Det gjør jeg og :)

Hihi ja vi får se nå da om jeg klarer det ! Har kun en strimmel og en digital liggende så det spørs om ikke jeg må bestille flere :p Takk for det ! Det gjør jeg og :)
Da er det bare en ting å gjøre - bestille flere tester :p hehe!!

Da er det bare en ting å gjøre - bestille flere tester :p hehe!!

Det spøker for det altså :p Planen var egentlig å kun ha de to siden jeg egentlig skulle vært 14 dpo mandag, men sånn ble det desverre ikke :p

Jeg trodde det var lurt å ikke ha mange tester. Jeg skulle vente til IKM og ta den ene testen som skulle være så tydelig at det ikke var behov for flere tester. Så tok jeg en test 10 dpo, som var helt tydelig positiv, og da måtte jeg teste 1000 ganger til for å se stigningen :p Det endte med å bli en dyr affære :joyful:

Moralen i denne historien er: testetøs er og blir testetøs! Kan være lurt å bestille flere tester ;)

Jeg trodde det var lurt å ikke ha mange tester. Jeg skulle vente til IKM og ta den ene testen som skulle være så tydelig at det ikke var behov for flere tester. Så tok jeg en test 10 dpo, som var helt tydelig positiv, og da måtte jeg teste 1000 ganger til for å se stigningen :p Det endte med å bli en dyr affære :joyful:

Moralen i denne historien er: testetøs er og blir testetøs! Kan være lurt å bestille flere tester ;)

Hahah, ja det er det jeg frykter ! Tenker at om den blir positiv og jeg bekrefter med en digital så er jeg ferdi, meen kjenner jeg meg selv rett er jeg langt ifra ferdig etter to tester :p Testetøs for life tror jeg :p

Hahah, ja det er det jeg frykter ! Tenker at om den blir positiv og jeg bekrefter med en digital så er jeg ferdi, meen kjenner jeg meg selv rett er jeg langt ifra ferdig etter to tester :p Testetøs for life tror jeg :p
Hva er vel gøy med å ta kun 2 tester? Hvertfall hvis de blir positive :joyful:

Hva er vel gøy med å ta kun 2 tester? Hvertfall hvis de blir positive :joyful:

Haha ja ikke sant ! Blir de negative må jeg jo også ha flere for å sjekke om de virkelig er negative :p Huff, hardt å være testetøs :p

PP 15 - 8 DPO
Jeg bare innrømmer det med en gang, jeg er et svakt menneske :p Selvom jeg visste at jeg kun hadde en ussel liten billigstrimmel igjen, røyk den idet vi kom inn døra i dagtidlig.. Jeg er helt håpløs :p Det betyr med andre ord at jeg ikke får testa igjen på noen dager og det er fullstendig krise ! Bestilte nye tester ista, så de kommer vel om noen dager :)

Ellers har jeg veldig lite symptomer. Såvidt litt ømme pupper og noen stikninger/murringer i livmorområdet innimellom. Er iallefall superspent på testene fremover, for kunne faktisk skimte noe ultrasvakt idag, men tør ikke tro det er noe enda..

Her er den iallefall tørket, og det er sikkert ingenting..
image.jpg

Det går ikke vettu :p man må bare gi etter for testetøsa :p tror ikke noe annet er gjennomførbart :p hehe

Haha nei hun har egentlig bevist gang på gang at jeg ikke har sjans til å overvinne henne :p La gå, spennende å tolke tester ;)

Jeg som vanligvis er superøm i sidene på puppene kjenner absolutt ingenting der nå, men nipplene derimot er supervonde ! Håper det betyr noe :) Lenge å vente helt til tirsdag eller onsdag for å få testene da..

PP 15 - 9 DPO
Første dag på jobb etter ferien, kjenner jeg ikke var helt klar for det :p Har ikke så mye å komme med nå heller, annet en at puppene fremdeles er superømme på midten, og ista når jeg var på do klarte jeg ikke lavær å kjenne etter livmortappen og den er seriøst steinhard ! Aldri kjent den så har før, og jeg hadde ikke sjans til å finne ut hvilken vek åpningen var.. Dette trenger jo såklart ikke bety noe, siden det føles ut som det er noe nytt hver eneste pp, men jeg håper ;) Nå må bare testene snart komme !

Krysser fingrene for deg nå! Håper testene kommer fort! Også må du ikke tafse mer på tappen... det er ikke bra i dpo-land :)

Krysser fingrene for deg nå! Håper testene kommer fort! Også må du ikke tafse mer på tappen... det er ikke bra i dpo-land :)

Ja nå er jeg utålmodig ! Var ikke noe gøy å ikke få testa idag, og får heller ikke testa i morgen :( Kanskje på ettermiddag da, håper :) Nei jeg vet, klarte bare ikke å holde meg, men skal prøve å lavære nå ;)

Håper symptomene dine betyr spire! :) Spennende, så krysser fingra jeg også!!

Spennende!!

Back
Topp