Æsj, så dumt med dumme tester Håper du får noen fine streker veldig snart! Det er jo fortsatt tidlig ♡
Ja dumme tester liker vi ikke Ja jeg lever fortsatt i håpet Takk for at du håper med meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så dumt med dumme tester Håper du får noen fine streker veldig snart! Det er jo fortsatt tidlig ♡
Håper testen har vært snill med deg i dag ♡♡
Venter spent på test i dag.
Sender deg en ordentlig god klem ♡♡
Ånei, sender deg en klem Håper fortsatt du får tydelig strek på testene dine, 11 dpo er fortsatt tidlig
Nøyaktig slik jeg føler det her. Kunne seriøst vært jeg som skrev dette. Stoooor klem til deg <3Hadde meg en liten knekk nå nettopp.. Av og til føles det ut som det kun er jeg alene som står i dette her. Mannen er egentlig altfor dårlig til å engasjere seg, og hver gang vi diskuterer dette her ender det i tårer hos meg.. Virker som han er fornøyd med "jobben" han har gjor ved å levere sædprøve, og fått svar på at det ikke er han som er problemet. Så da får det bare skure å gå da siden dette er mitt problem, og jeg ikke orker å dele ting med han fordi han rett og slett ikke forstår noen ting.. Blir så oppgitt ! Så sier jeg til han at det virker ikke som han bryr seg om dette her like mye som meg, og da får jeg et glefs tilbake om at jo, det gjør han.. Ja så vis det da ? Huff, møkkadag idag ! Pp 14, og tiden står stille..
Stor klem til deg <3Hadde meg en liten knekk nå nettopp.. Av og til føles det ut som det kun er jeg alene som står i dette her. Mannen er egentlig altfor dårlig til å engasjere seg, og hver gang vi diskuterer dette her ender det i tårer hos meg.. Virker som han er fornøyd med "jobben" han har gjor ved å levere sædprøve, og fått svar på at det ikke er han som er problemet. Så da får det bare skure å gå da siden dette er mitt problem, og jeg ikke orker å dele ting med han fordi han rett og slett ikke forstår noen ting.. Blir så oppgitt ! Så sier jeg til han at det virker ikke som han bryr seg om dette her like mye som meg, og da får jeg et glefs tilbake om at jo, det gjør han.. Ja så vis det da ? Huff, møkkadag idag ! Pp 14, og tiden står stille..
Nøyaktig slik jeg føler det her. Kunne seriøst vært jeg som skrev dette. Stoooor klem til deg <3
Stor klem til deg <3
De er ikke alltid så lett å forstå seg på disse mennene... Han bryr seg nok, men er vel kanskje ikke så flink til å vise det. Håper det går bedre med deg nå og at mannen blir flinkere til å vise at han bryr seg <3 Det er fryktelig tungt å være prøver til tider <3
Uff, sender deg en god klem Men ikke mist pergohåpet da! For Carros klaffet det på fjerde kur Pergo kan absolutt fortsatt være løsningen ♡
Kjenner meg veldig igjen. Man håper så fælt at skuffelsen blir stor når det ikke funker på første forsøk. Det er jo vidundermedisinen! Den skal jo funke! Det er vondt å være i den bølgedalen som kommer etter at håpet har brast, men det er lov til å være sliten og lei. Og snart er sorgene glemt og EL og nytt håp rett rundt hjørnet ♡ Og sommer og sol!Takk Nei det er vel ikke lov helt enda, etter bare en enkel kur, men man blir jo litt sådan Det finnes heldigvis mange solskinnshistorier der ute, men jeg har litt for lett for å bare tenke mørke tanker Vi får bare fortsette, for en dag skal vi bli foreldre
Kjenner meg veldig igjen. Man håper så fælt at skuffelsen blir stor når det ikke funker på første forsøk. Det er jo vidundermedisinen! Den skal jo funke! Det er vondt å være i den bølgedalen som kommer etter at håpet har brast, men det er lov til å være sliten og lei. Og snart er sorgene glemt og EL og nytt håp rett rundt hjørnet ♡ Og sommer og sol!