~ Vårt største ønske ~

PP 14 - 9 DPO
Idag tok jeg de aller første testene denne ppen, og de ble desverre som forventa negative. Men det er jo fortsatt veldig tidlig, så jeg lever i håpet enda og er klar igjen i morgen :) Nå har jeg nettopp vært å tatt blodprøvene jeg skulle ta dag 21 i pergosyklus, så får jeg ringe gyn en dag i løpet av neste uke å høre om pergoen funker eller ikke :) Nå må bare testen bli positiv !

Spottingen har forresten også stoppet helt opp. Gikk fra lysebrunt til veldig veldig lys rosa, for så å gi seg helt. Varte bare såvidt frå mandag til tirsdag, i veldig små mengder, så jeg håper og krysser fingrene for at det var en såkalt festeblødning :)

Spottingen har forresten også stoppet helt opp. Gikk fra lysebrunt til veldig veldig lys rosa, for så å gi seg helt. Varte bare såvidt frå mandag til tirsdag, i veldig små mengder, så jeg håper og krysser fingrene for at det var en såkalt festeblødning :)
Åå så spennende!!! Krysser virkelig alt jeg har ♡ dette MÅ gå bra ♡

Åå så spennende!!! Krysser virkelig alt jeg har ♡ dette MÅ gå bra ♡

Jaa håperhåperhåper det var festeblødning, for har aldri før opplevd spotting så tidlig i dpoland :D Hvis egget festet seg søndag/mandag så er det jo ikke rart det ikke viser på testen enda, så får bare teste videre :D Tuusen takk ! Ja det måå være en spire ❤️

Jeg har vist fått et parti med skeivt kutta tester, og det irriterer meg ! Haha :p Klarte ikke å holde meg heller og tok en ny test nå, er nesten så jeg kan skimte noe med det blotte øyet, men det er nok bare innbilning :p
image.jpg

Jeg har vist fått et parti med skeivt kutta tester, og det irriterer meg ! Haha :p Klarte ikke å holde meg heller og tok en ny test nå, er nesten så jeg kan skimte noe med det blotte øyet, men det er nok bare innbilning :p
Vis vedlegget 124113
Hmmmm... tror faktisk kanskje jeg kan skimte noe? Hvertfall en skygge :) håperhåperhåper :D

Du må klage på den der altså. Håper du får ny! De skal jo ikke være sånn :p

Vis vedlegget 124113
Synes nesten også jeg skimter noe på den der :) Nå blir det spennende å se neste test ;)

Vis vedlegget 124113
Jeg ser strek jo!!! :D

Hvordan er den testen din tørr da??

Hmmmm... tror faktisk kanskje jeg kan skimte noe? Hvertfall en skygge :) håperhåperhåper :D

Du må klage på den der altså. Håper du får ny! De skal jo ikke være sånn :p

Neimen gi deg da ! :rolleyes: Krysser alt for at det viser noe i morgen :D Ja jeg vurderte det nesten, er 2 stk som har vært sånn hittil.. Merkelig :p

Hvordan er den testen din tørr da??

Får ikke det på bilde, men den viser bittelitt bedre om jeg holder den i en viss vinkel, så vet ikke om jeg kan stole på det ! Haha, får se igjen i morgen :D

Spent på testing i dag jeg!!

PP 14 - 10 DPO
Det ser desverre ikke så veldig lovende ut dette her, har massevis av murringer og supervonde pupper, og mye er annerledes, men dagens test var desverre blenda :( Hater kroppen min når den skal drive på sånn !

image.jpg
Skal sies jeg var oppe en gang i 4 tiden på do, men skulle tro det hadee vist noe når jeg tross alt er 10 dpo idag !

Back
Topp