Åh nei så kjedelig.
Krysser fingra for i morgen!
Ja kjempekjedelig ! Men krysser alt for at det bare er for tidlig enda ! Fortsatt ved godt mot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei så kjedelig.
Krysser fingra for i morgen!
Åå så spennende!!! Krysser virkelig alt jeg har ♡ dette MÅ gå bra ♡Spottingen har forresten også stoppet helt opp. Gikk fra lysebrunt til veldig veldig lys rosa, for så å gi seg helt. Varte bare såvidt frå mandag til tirsdag, i veldig små mengder, så jeg håper og krysser fingrene for at det var en såkalt festeblødning
Åå så spennende!!! Krysser virkelig alt jeg har ♡ dette MÅ gå bra ♡
Hmmmm... tror faktisk kanskje jeg kan skimte noe? Hvertfall en skygge håperhåperhåperJeg har vist fått et parti med skeivt kutta tester, og det irriterer meg ! Haha Klarte ikke å holde meg heller og tok en ny test nå, er nesten så jeg kan skimte noe med det blotte øyet, men det er nok bare innbilning
Vis vedlegget 124113
Synes nesten også jeg skimter noe på den der Nå blir det spennende å se neste testJeg har vist fått et parti med skeivt kutta tester, og det irriterer meg ! Haha Klarte ikke å holde meg heller og tok en ny test nå, er nesten så jeg kan skimte noe med det blotte øyet, men det er nok bare innbilning
Vis vedlegget 124113
Jeg ser strek jo!!!Jeg har vist fått et parti med skeivt kutta tester, og det irriterer meg ! Haha Klarte ikke å holde meg heller og tok en ny test nå, er nesten så jeg kan skimte noe med det blotte øyet, men det er nok bare innbilning
Vis vedlegget 124113
Hmmmm... tror faktisk kanskje jeg kan skimte noe? Hvertfall en skygge håperhåperhåper
Du må klage på den der altså. Håper du får ny! De skal jo ikke være sånn
Synes nesten også jeg skimter noe på den der Nå blir det spennende å se neste test
Jeg ser strek jo!!!
Hvordan er den testen din tørr da??
Krysser alt som krysses kan!Iiiik gi dere da Håperhåperhåper det faktisk er noe ! Teeeenk om
Krysser alt som krysses kan!
Lykke til, håper det blir noe
Spent på testing i dag jeg!!
Veldig spent på dagens ♡