~ Vårt største ønske ~

Jeg hadde jo stikking 7 dpo. Blødning 8 og 9 dpo, og positiv test 10 dpo. SPENT!

Hihi jaa ! Var innom dagboken din, og det var jo nesten som jeg skulle skrevet det selv :D Har også bt og de dere first response testene, så dette blir spennende :D
 
Hihi jaa ! Var innom dagboken din, og det var jo nesten som jeg skulle skrevet det selv :D Har også bt og de dere first response testene, så dette blir spennende :D
Da vet du jo også at jeg hadde svak bt på morgenen og veldig fin FR litt senere på dagen ;) Blir spennende for deg i morgen dette!
 
Da vet du jo også at jeg hadde svak bt på morgenen og veldig fin FR litt senere på dagen ;) Blir spennende for deg i morgen dette!

Ja denne dagen kommer til å gå supersakte ! Haha :p Har sikkert så altfor høye forventninger nå at jeg blir nok superskuffa om det ikke er noe :p Får bare krysse fingrene ;)
 
Krysser fingra med deg! Og er superspent på oppdatering i morgen!
 
*sender alt babystøvet jeg har til overs*
 
I morgen skal jeg faktisk ta blodprøve, det kommer jeg helt til å glemme. Skulle egentlig tatt den idag, siden jeg er på dag 21 i pergosyklusen, men det har desverre ikke latt seg gjøre, men en dag til eller fra spiller heldigvis ikke noen stor rolle :)
 
I morgen skal jeg faktisk ta blodprøve, det kommer jeg helt til å glemme. Skulle egentlig tatt den idag, siden jeg er på dag 21 i pergosyklusen, men det har desverre ikke latt seg gjøre, men en dag til eller fra spiller heldigvis ikke noen stor rolle :)
Så spennende! Hva skal de sjekke? :) masse lykke til :)
 
Så spennende! Hva skal de sjekke? :) masse lykke til :)

Ikke noe mer spennende enn progesteron for å se om jeg har eggløsning på pergo :) Gyn hadde tydeligvis ikke fått prøven jeg tok forrige syklus, da jeg ikke tok pergo, så jeg aner fortsatt ikke om jeg har el av meg selv.. Får ringe henne en dag å høre :)
 
PP 14 - 6 DPO
Det er et eller annet som er merkelig nedi der altså, iallefall noe jeg ikke har merka ellers. Det føles på en måte ut som jeg har gangsperre i livmorområdet, og det på en måte murrer, ikke helt som menssmerter i dag, men et eller annet.. Klarer ikke helt å sette ord på hvordan det kjennes, eneste jeg vet er at det ikke har vært sånn de andre ppene, så jeg får jo et lite håp. Tenk hvis om kanskje muligens liksom ! Puppene er også blitt vonde. Ikke ømme, men vonde ! Håperhåperhåper det ikke bare er kroppen som lurer meg, men det er det nok sikkert :p
Åh, så spennende :) Sånn gangsperre/murring-lignende har jeg hatt når det har vært spire, og bare da! Krysser fingrene for full klaff denne gang :D
 
Åh, så spennende :) Sånn gangsperre/murring-lignende har jeg hatt når det har vært spire, og bare da! Krysser fingrene for full klaff denne gang :D

Ja dette er superspennende :D Tusen takk ! Det må jo bare bli positiv test av sånt ;)
 
Nå er jeg spent er altså!
 
Åh nei så kjedelig.
Krysser fingra for i morgen!
 
Back
Topp