~ Vårt største ønske ~

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Alvea, 9 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Hihi jaa ! Var innom dagboken din, og det var jo nesten som jeg skulle skrevet det selv :D Har også bt og de dere first response testene, så dette blir spennende :D

2. Lolo Forumet er livet

Da vet du jo også at jeg hadde svak bt på morgenen og veldig fin FR litt senere på dagen ;) Blir spennende for deg i morgen dette!

3. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Ja denne dagen kommer til å gå supersakte ! Haha :p Har sikkert så altfor høye forventninger nå at jeg blir nok superskuffa om det ikke er noe :p Får bare krysse fingrene ;)

4. Lolo Forumet er livet

Krysser fingra med deg! Og er superspent på oppdatering i morgen!

• Liker Liker x 1
  5. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Takktakk :D Send over litt babystøv, så hjelper det sikkert på ;)

6. Lolo Forumet er livet

*sender alt babystøvet jeg har til overs*

7. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Hjertelig ❤️ Det må jo bare gjøre susen, noe annet kan ikke jeg forstå :D

8. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

I morgen skal jeg faktisk ta blodprøve, det kommer jeg helt til å glemme. Skulle egentlig tatt den idag, siden jeg er på dag 21 i pergosyklusen, men det har desverre ikke latt seg gjøre, men en dag til eller fra spiller heldigvis ikke noen stor rolle :)

9. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Så spennende! Hva skal de sjekke? :) masse lykke til :)

10. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Ikke noe mer spennende enn progesteron for å se om jeg har eggløsning på pergo :) Gyn hadde tydeligvis ikke fått prøven jeg tok forrige syklus, da jeg ikke tok pergo, så jeg aner fortsatt ikke om jeg har el av meg selv.. Får ringe henne en dag å høre :)

11. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Åh, så spennende :) Sånn gangsperre/murring-lignende har jeg hatt når det har vært spire, og bare da! Krysser fingrene for full klaff denne gang :D

12. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Ja dette er superspennende :D Tusen takk ! Det må jo bare bli positiv test av sånt ;)

13. Lolo Forumet er livet

Nå er jeg spent er altså!

14. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Hvordan gikk det med deg i dag? ♡♡

15. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Som forventet negativ :( Men klamrer meg til håpet om at det fortsatt bare er for tidlig :)

16. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Kjempetidlig enda :) krysser alt jeg har for deg ♡

17. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Jaa vi går for den :D Tusen takk ❤️ Vi har jo en avtalte om mars jo, så jeg kommer snaart :D

18. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Ja nå skal vi til mars :D

19. Lolo Forumet er livet

Åh nei så kjedelig.
    Krysser fingra for i morgen!

20. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Det skal vi :D

Del denne siden