~ Vårt største ønske ~

Hehe ja der har du meg om ikke lenge :p Prøver å begrense meg til de vanlige måltidene, men det går tydeligvis ikke lenger ! Orker ikke å være sulten og kvalm når jeg kan gjøre noe med det :p Nei det er ikke ille ! Jeg har ikke veid meg på månedsvis, så jeg aner ikke hvor jeg ligger an desverre.. Oj, så flink du er da ! Jeg måå ha salt jeg, og det er ikke bra :p
Når jeg var ca like langt som deg ble det mye salt potetgull på meg. Godt i varmen og godt mot kvalmen. Det gikk over etterhvert, men har fortsatt ofte lyst på salt lakris :p

:eek: også gikk du på jobb?? :eek: du skulle sikkert ha lagt i sengen du nå!! Hold deg hjemme i morgen hvis du ikke blir bedre.

Jeg har opplevd slike smerter som du beskriver (tror jeg var rundt uke 6-7 også). Da var det bare luft/knip. Hadde det flere ganger før det gav seg helt.

God bedring ♡♡♡

Huff ja, lider av snill pike syndromet, og hadde ikke samvittighet til å ringe å si jeg var syk idag siden jeg hadde vakta som begynner 7, da blir det altfor mye å gjøre for nattevakta alene, og jeg hater å ha sånt på samvittigheten :p Blir gradvis bedre, så håper formen snart er på topp igjen ! Er ikke noe for meg å være syk :p

Ja ! Det er akkurat det det er, luft/knip ! Hadde det her en annen natt også, men fa varte det så kort at jeg ikke tenkte over det, men nå var det helt grusomt ! Håper det ikke kommer tilbake ! Takk skal du ha ❤️

Når jeg var ca like langt som deg ble det mye salt potetgull på meg. Godt i varmen og godt mot kvalmen. Det gikk over etterhvert, men har fortsatt ofte lyst på salt lakris :p

Åååh du må ikke si sånt ! Potetgull og lakris ❤️ Haha, alt som er salt er godt ! :D Jeg som egentlig er fullstendig avhengig av sjokolade har ikke litt lyst på det en gang, så noe er definitivt på gang ja :p Saltsaltsalt ❤️

6 + 3
Idag ble det hjemmedag igjen, kjente på kroppen i det jeg våkna at det ikke var noen vits, men kom meg opp og på badet, men ble bare stående uten å orke noe, så da tok jeg meg en brødskive og ringte sjefen og sa jeg ikke kom.. Så nå må jeg bli frisk snart ! Orker ikke dette mer..

Har prøvd å bestille time til tidlig ul det jeg var til utredning, og uke 12 passer perfekt da mannen har fri hele uka og vi da har bikka den 12. uka, men da hadd gyn såklart høstferie.. Fått tilbud om time tirsdagen etter da, da passer det for meg siden jeg har fri, men mannen jobber, så jeg vet ikke helt.. Skikkelig vanskelig dette ! Jo mer vi venter jo mindre vits er det jo, siden det da nærmer seg oul..

For en CB+ :D Herlig! God bedring ♡

God bedring kjære deg ♡
Det der med ul finner dere ut av :) hva med uken før da?

Det kan vel kanskje hende ? Spennende :D Nå gjenstår det bare å holde det hemmelig for alle frem til da ! Iiik :p
Noen får vite kjønn i uke 13-14 hvertfall :) så det blir jo ekstra spennende :) lettere sagt enn gjort å holde det hemmelig :p hehe... mannen min har røpet seg til flere allerede :p

Noen får vite kjønn i uke 13-14 hvertfall :) så det blir jo ekstra spennende :) lettere sagt enn gjort å holde det hemmelig :p hehe... mannen min har røpet seg til flere allerede :p

Da må jeg spørre om hun ser noe :D Mannen er overbevist om at det er gutt da, jeg har ingen formening enda :p Hehe ja det er det ! Men skal klare det ! Mannen klarer faktisk fint å holde det hemmelig, det er verre med meg som klør i fingrene etter å skrike det ut :p Måtte den neste mnd gå superfort !

5 + 2
Hadde det ikke vært for at testene var positive og at puppene er ømme som fy, tror jeg ikke jeg hadde vist jeg var gravid.. Blir nesten bekymret av så lite symptomer ! Eneste jeg har utenom puppene er litt småstikninger og murringer i livmoren av og til.. Kjente det skikkelig i går da, da jeg fikk et skikkelig nyseanfall, da reiv og sleit det skikkelig i livmoren :p

Ellers driver vi å lurer fælt på om vi skal bestille tidlig ul eller ikke.. Hadde lyst å få til time i uke 12, mannen har fri hver tredje uke, og det passa så bra at det klaffa akkurat den uka, men jeg må desverre bruke en egenmeldingsdag da, siden jeg ikke har en enste fridag den uka.. Vi har en mulighet i uke 9 også da, da har jeg noen fridager, så lurer på å ringe ut å høre om det finnes noe ledig da :)
Hvorfor må du bruke egenmelding for å dra til legen ?

Hvorfor må du bruke egenmelding for å dra til legen ?

Fordi vi må reise et stykke for å få tatt den, og om jeg da hadde fått time tidlig på dagen hadde det ikke vært vits å dra på jobb først, men nå blir det uka etter på en fridag, så problemet er løst ;)

Hvordan går det med deg? ♡♡

Joda, har ikke merka noe mer siden i gårkveld, så håper det ble med det lille ! Får bare følge med utover dagen og dagene fremover, men krysser fingrene for at det ikke betyr noe ❤️

Joda, har ikke merka noe mer siden i gårkveld, så håper det ble med det lille ! Får bare følge med utover dagen og dagene fremover, men krysser fingrene for at det ikke betyr noe ❤️
Mest sannsynlig er alt i orden ♡

Back
Topp