~ Vårt største ønske ~

Sender deg en klem ♥ Ikke noe gøy med blødninger, men det er helt sikkert bare uskyldig :)

Bare si at du har blødd litt et par dager, og at du er bekymret på grunn av det. Skal ikke være så vanskelig for legen å henvise til ul når du har blødning i svangerskapet, det skal alltid tas på alvor. Jeg er sikker på at alt er fint, men er greit å få sjekket det ut uansett så du slipper å tenke mer på det :)

Ja jeg får gjøre det :) Skal ringe nå straks, og håper jeg kommer raskt igjennom og at de får sjekka det ut, da får jeg iallefall en bekreftelse på enten det ene eller det andre :)

7 + 3
Nå skal spiren i teorien være en cm lang og begynner å få føtter :) Jeg ringte akkurat til legen, og fikk komme inn allerede nå 11.15 så jeg kjenner jeg plutselig ble dritnervøs ! Tenk om det har gått galt ? Det har jo ikke kommet noe idag, og ikke i går, men klarer ikke lavære å bekymre meg.. Nå får jeg iallefall en bekreftelse på hva det er eller ikke er, og det skal bli godt :) Måtte den lille ha det bra ❤️

Herreguud, hva skjedde med å sende meg til den KJEKKESTE legen av alle her da ? Ble jo helt satt ut av hele fyren og så vidt jeg fikk frem ord :p Så sier han ting og blinker og jeg bare segner om i stolen omtrent :p Han var igrunnen veldig sikker på at det ikke var noe, og sa det ikke var så mye vits i å henvise meg, da han mente en så liten blødning ikke var noe annet enn normalt.. Hadde det vært en annen lege hadde jeg krangla meg til tidlig ul, men jeg klarte jo ikke det :p Fy søren altså, hormonene tar overhånd og jeg ble helt skjelven ! Hahah, ler av meg selv :p

Hahaha, så herlig :D :D

Hehe :p typisk med kjekk lege da. Men sånn seriøst... gjorde han ingenting? Ikke målt hcg eller noe?

Hahaha, så herlig :D :D
Hehe :p typisk med kjekk lege da. Men sånn seriøst... gjorde han ingenting? Ikke målt hcg eller noe?

Huff :p Ble jo helt satt ut stakkars meg :p Neei, han ville bare jeg skulle si fra om det ble noe mer, men var overbevist om at det ikke var noe, og jeg svarer pent neivel, det er sikkert ingenting nei :p Men idet jeg kom hjem hadde det søren meg komt litt brunt blanda med utflod igjen.. Gir opp ! Får se nå dagene fremover, blir det mer så ringer igjen og da skal de enten måle hcg eller sende meg på ul !

Det er så typisk. Vi tenker alltid at vi skal krangle oss til det ene og det andre. Men når vi kommer til legen og de sier at "neeeida det er helt normalt og det går så bra" så blir vi sånn "okey" :rolleyes: Hehe :) Tror det er noe med det autoritære.
Men uansett.....det kommer jo til å gå bra ❤️

Det er så typisk. Vi tenker alltid at vi skal krangle oss til det ene og det andre. Men når vi kommer til legen og de sier at "neeeida det er helt normalt og det går så bra" så blir vi sånn "okey" :rolleyes: Hehe :) Tror det er noe med det autoritære.
Men uansett.....det kommer jo til å gå bra ❤️

Hahah ja jeg forstår ingenting ! Sitter å venter på venterommet og har forventninger om det ene og det andre, og har planer om å legge ut i det vide og det breie, og i det jeg går inn på kontoret er jeg bare helt sann åja, okey, jaha, jada du har nok rett, neida det er sikkert ingenting, jada, dette går helt fint, ingen grunn til bekymring, jaja, takk skal du ha for hjelpen, og så går man derifra like vis :p Ja det håper jeg virkelig ❤️

7 + 4
Det er en eller annen stemme inni hodet mitt som sier at jeg må få sjekka dette her, og jeg har funnet ut at å vente helt til uke 13 er for lenge når det skal holde på sånn.. Mannen var igrunnen enig, så prøver nå å få time enten neste uke eller uka etter hos privat gyn :) Skremmer meg selv opp når jeg leser at lysebrun utflod kan være tegn på MA osv.. Får bare krysse fingrene for at spiren har det bra, og hvis ikke får jeg iallefall vite det nå snart, istedet for å vente helt til uke 13 for så å få vite at spiren døde i uke 7.. Nervepirrende dette, så håper jeg får time raskt :)

Hahah ja jeg forstår ingenting ! Sitter å venter på venterommet og har forventninger om det ene og det andre, og har planer om å legge ut i det vide og det breie, og i det jeg går inn på kontoret er jeg bare helt sann åja, okey, jaha, jada du har nok rett, neida det er sikkert ingenting, jada, dette går helt fint, ingen grunn til bekymring, jaja, takk skal du ha for hjelpen, og så går man derifra like vis :p Ja det håper jeg virkelig ❤️
Haha jeg ler :D

7 + 4
Det er en eller annen stemme inni hodet mitt som sier at jeg må få sjekka dette her, og jeg har funnet ut at å vente helt til uke 13 er for lenge når det skal holde på sånn.. Mannen var igrunnen enig, så prøver nå å få time enten neste uke eller uka etter hos privat gyn :) Skremmer meg selv opp når jeg leser at lysebrun utflod kan være tegn på MA osv.. Får bare krysse fingrene for at spiren har det bra, og hvis ikke får jeg iallefall vite det nå snart, istedet for å vente helt til uke 13 for så å få vite at spiren døde i uke 7.. Nervepirrende dette, så håper jeg får time raskt :)
Bestill en time til i neste uke du :)
Ikke bra for lille spiren din at du går rundt og er så bekymrer....
Så får du sjekket at alt er bare fint ❤️

Bestill en time til i neste uke du :)
Ikke bra for lille spiren din at du går rundt og er så bekymrer....
Så får du sjekket at alt er bare fint ❤️

Ja da får man iallefall et svar, og har noe å forholde seg til :) Håper på en sprell levende liten reke ❤️

Flott at du får sjekket opp i dette ♡ mest sannsynlig er alt bra, men blødninger i svangerskapet skal alltid undersøkes. Jeg blir oppriktig sint på han kjekkas-legen din som ikke gjorde noe :(
Håper du får time raskt ♡

Flott at du får sjekket opp i dette ♡ mest sannsynlig er alt bra, men blødninger i svangerskapet skal alltid undersøkes. Jeg blir oppriktig sint på han kjekkas-legen din som ikke gjorde noe :(
Håper du får time raskt ♡

Ja han var litt teit, skulle ønske det var en dame, som kanskje hadde skjønt det litt bedre.. Menmen, nå har jeg time neste fredag, så er superspent :) Håper bare den lever og har det bra ❤️

Ja han var litt teit, skulle ønske det var en dame, som kanskje hadde skjønt det litt bedre.. Menmen, nå har jeg time neste fredag, så er superspent :) Håper bare den lever og har det bra ❤️

Så herlig med ultralyd neste uke :D

Føler det er lettere å få fortsåelse fra kvinnelige leger når det gjelder svangerskap... men sånn er nå det :) kjempeflott at du har fått time ♡ krysser fingrene for at alt er bra ♡

Så bra at du får sjekket det opp, og at du får time såpass fort. Det blir for dumt å gå rundt være bekymret, dette skal jo være en fin tid :) Og hold deg unna google, du blir bare skremt av å lese på nettet. Ja, brun utflod kan være tegn på MA, derfor er det viktig å få sjekket opp alt av blødninger. Men i de fleste tilfeller er det helt uskyldig. Når jeg hadde MA ble det stadig mer og mer brun utflod, selv om det aldri ble ordentlig friskt blod. Den blødningen jeg hadde denne graviditeten, minnet om sånn det startet med MA, men det ble aldri mer enn noen få tørk med lysebrunt den ene dagen pluss noen dager senere. Jeg ble jo selvfølgelig kjemperedd og bekymret meg i over 3 uker før jeg hadde ul, og så var jo alt bra likevel :)

Fint at du slipper å vente så lenge på å få se en sprellende baby ;)

Back
Topp