Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare si at du har blødd litt et par dager, og at du er bekymret på grunn av det. Skal ikke være så vanskelig for legen å henvise til ul når du har blødning i svangerskapet, det skal alltid tas på alvor. Jeg er sikker på at alt er fint, men er greit å få sjekket det ut uansett så du slipper å tenke mer på det
Sender deg en klem ♥ Ikke noe gøy med blødninger, men det er helt sikkert bare uskyldig
Hahaha, så herlig
Hehe typisk med kjekk lege da. Men sånn seriøst... gjorde han ingenting? Ikke målt hcg eller noe?
Det er så typisk. Vi tenker alltid at vi skal krangle oss til det ene og det andre. Men når vi kommer til legen og de sier at "neeeida det er helt normalt og det går så bra" så blir vi sånn "okey" Hehe Tror det er noe med det autoritære.
Men uansett.....det kommer jo til å gå bra
Haha jeg lerHahah ja jeg forstår ingenting ! Sitter å venter på venterommet og har forventninger om det ene og det andre, og har planer om å legge ut i det vide og det breie, og i det jeg går inn på kontoret er jeg bare helt sann åja, okey, jaha, jada du har nok rett, neida det er sikkert ingenting, jada, dette går helt fint, ingen grunn til bekymring, jaja, takk skal du ha for hjelpen, og så går man derifra like vis Ja det håper jeg virkelig
Bestill en time til i neste uke du7 + 4
Det er en eller annen stemme inni hodet mitt som sier at jeg må få sjekka dette her, og jeg har funnet ut at å vente helt til uke 13 er for lenge når det skal holde på sånn.. Mannen var igrunnen enig, så prøver nå å få time enten neste uke eller uka etter hos privat gyn Skremmer meg selv opp når jeg leser at lysebrun utflod kan være tegn på MA osv.. Får bare krysse fingrene for at spiren har det bra, og hvis ikke får jeg iallefall vite det nå snart, istedet for å vente helt til uke 13 for så å få vite at spiren døde i uke 7.. Nervepirrende dette, så håper jeg får time raskt
Bestill en time til i neste uke du
Ikke bra for lille spiren din at du går rundt og er så bekymrer....
Så får du sjekket at alt er bare fint
Flott at du får sjekket opp i dette ♡ mest sannsynlig er alt bra, men blødninger i svangerskapet skal alltid undersøkes. Jeg blir oppriktig sint på han kjekkas-legen din som ikke gjorde noe
Håper du får time raskt ♡
Ja han var litt teit, skulle ønske det var en dame, som kanskje hadde skjønt det litt bedre.. Menmen, nå har jeg time neste fredag, så er superspent Håper bare den lever og har det bra
Føler det er lettere å få fortsåelse fra kvinnelige leger når det gjelder svangerskap... men sånn er nå det kjempeflott at du har fått time ♡ krysser fingrene for at alt er bra ♡Ja han var litt teit, skulle ønske det var en dame, som kanskje hadde skjønt det litt bedre.. Menmen, nå har jeg time neste fredag, så er superspent Håper bare den lever og har det bra
Så herlig med ultralyd neste uke