Krysser fingrene hvertfall det er jo veldig vanligDet er nok det "Heldigivis" mange som opplever det helt i starten, så er forhåpentligvis helt ufarlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene hvertfall det er jo veldig vanligDet er nok det "Heldigivis" mange som opplever det helt i starten, så er forhåpentligvis helt ufarlig
Krysser fingrene hvertfall det er jo veldig vanlig
Høres egentlig ut som du opplever akkurat det samme som jeg gjorde, og det viste seg jo å være helt ufarlig. Jeg hadde et og annet tørk utover dagen med litt lyserosa utflod, og var helt sikker på at løpet var kjørt. Og første dobesøket den morgenen kom det faktisk en del friskt blod. Så det kan komme ganske mye blod uten at noe er galt Hvis det ikke kommer noe særlig mer blod de neste dagene, tror jeg bare du skal senke skuldrene dine. Lett for meg å si, jeg vet, men det beste er å prøve å ikke bekymre seg for mye
Nei, nei, nei! Det skal ikke gå galt nå Ring legen i morgen og få sjekket det ut. Kanskje du får henvisning til ultralyd, så slipper du å gå å bekymre deg. Krysser fingrene for at det ikke kommer noe mer. Og det trenger ikke være noe galt selv om det kommer litt rosa/brunt. Kan være et sprukket blodkar eller noe.7 + 1
Etter litt rosa/lysebrunaktig utflod på fredag har det heldigvis ikke kommet noe mer, før i dag.. Hva er det som skjer ? Det er ikke mye, og det blør ikke liksom, men det er jo brunt/rosa og det betyr jo blod.. Det kom jo ingenting i går, så hvorfor måtte det komme igjen idag ? Får vel bare begynne å forberede seg på det værste, og ringe legen i morgen
Nei, nei, nei! Det skal ikke gå galt nå Ring legen i morgen og få sjekket det ut. Kanskje du får henvisning til ultralyd, så slipper du å gå å bekymre deg. Krysser fingrene for at det ikke kommer noe mer. Og det trenger ikke være noe galt selv om det kommer litt rosa/brunt. Kan være et sprukket blodkar eller noe.
Jeg hadde heller ikke hatt sex når jeg begynte å blø. Og faktisk noen dager senere kom det bittelitt mere brun utflod. Hvis det er morkaka som har festet seg, og det sprekker noen blodkar da, så vil det jo ikke komme ut med en gang. Kan jo komme litt og litt, og da gjerne som brunt/rosa fordi det ikke er helt ferskt blod.Ja jeg får bare gjøre det, så kjedelig om det skal skjære seg allerede nå ! Det gidder jeg bare ikke altså.. Ja, det er mulig, men skjønner ikke hvor det skal komme fra, for jeg har ikke turt å hatt sex på mange uker, så det kan ikke være det iallefall
Hvordan går det i dag?
Åh, så godt å høre Ble nesten litt bekymret når du ikke hadde oppdatert noe i løpet av dagen Men veldig fint at det ikke har kommet noe mer. Da holder jeg fast ved det jeg sa tidligere; høres veldig ut som det jeg opplevde når jeg var ca like mange uker som degJoda, har ikke kommet noe mer idag, merkelig nok.. Glemte også å ta med meg telefonen på jobb idag, så fikk ikke henta den før sent, i tillegg til at jeg ikke hadde hatt sjans til å dra fra jobb ogs vakta jeg hadde idag, men siden det ikke har kommet noe mer er jeg ganske rolig Tenker å ringe i morgen istedet, og bestille første svangerskapskontroll i samme slengen
Åh, så godt å høre Ble nesten litt bekymret når du ikke hadde oppdatert noe i løpet av dagen Men veldig fint at det ikke har kommet noe mer. Da holder jeg fast ved det jeg sa tidligere; høres veldig ut som det jeg opplevde når jeg var ca like mange uker som deg
Håper alt er bra ♡ det kan uansett være verdt å få sjekket det ut, så kan du berolige deg med at alt er bra
Flott! De MÅ bare gi deg time. Blødninger i svangerskapet skal alltid sjekkes. Det kan jo være du får det... dere har jo hatt en tøff prøvetid bak dere, så kanskje det er grunn for litt ekstra oppfølging?Ja i morgen har jeg fri, så da skal jeg ringe så fort jeg står opp Kan ikke gå å vente helt til uke 13 iallefall før jeg får gjort noe, og er vel på tide å bestille time til første kontroll også, så får bare høre hva hun sier i morgen Ønsker meg en tidlig ul da, bare for å få det sjekka, men det spørs hvor villige de er til å henvise
Flott! De MÅ bare gi deg time. Blødninger i svangerskapet skal alltid sjekkes. Det kan jo være du får det... dere har jo hatt en tøff prøvetid bak dere, så kanskje det er grunn for litt ekstra oppfølging?
Alt er nok bra, men jeg er glad du skal få sjekket opp i det likevel ♡
Blødninger er ikke kjekt altså. Håper du får sjekka opp i morra! Lykke til
(Og det går gjerne godt)
Bare si at du har blødd litt et par dager, og at du er bekymret på grunn av det. Skal ikke være så vanskelig for legen å henvise til ul når du har blødning i svangerskapet, det skal alltid tas på alvor. Jeg er sikker på at alt er fint, men er greit å få sjekket det ut uansett så du slipper å tenke mer på detJa i morgen har jeg fri, så da skal jeg ringe så fort jeg står opp Kan ikke gå å vente helt til uke 13 iallefall før jeg får gjort noe, og er vel på tide å bestille time til første kontroll også, så får bare høre hva hun sier i morgen Ønsker meg en tidlig ul da, bare for å få det sjekka, men det spørs hvor villige de er til å henvise