Tror nesten det må være noe med det altså
Det tror jeg også ! Alt gjør vondt og føles så mye verre ut enn det sikkert er, haha Stakkars oss altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nesten det må være noe med det altså
Ja, det er oppriktig synd i oss altså Det som er ekstra gøy er at jeg har begynt å brekke meg i tide og utide! For nesa er fylt av snørr og det er så forferdelig ekkelt Så jeg bare brekker meg hele tidenDet tror jeg også ! Alt gjør vondt og føles så mye verre ut enn det sikkert er, haha Stakkars oss altså
Wow! Se på den Har aldri sett en så sterk test før! Fikk nesten lyst å ta en test selv, bare for å få et sånt fint resultat6 + 0
Woho, halvveis til 12 uker Formen er fortsatt elendig, og jeg har sovet vanvittig dårlig i natt.. Våkner hundre ganger av det er for varmt, for kaldt, jeg hoster, alt er vondt osv.. I tillegg har jeg helt sikkert holdt sambo våken i natt pga hostinga, og han jobber denne helga stakkars Dagen skal iallefall uten tvil tilbringes på sofaen Jeg svei av den siste cbplussen også idag, så nå er jeg helt ferdig med testinga, og det føles litt rart
Her er iallefall resultatet
Vis vedlegget 131999
Ja, det er oppriktig synd i oss altså Det som er ekstra gøy er at jeg har begynt å brekke meg i tide og utide! For nesa er fylt av snørr og det er så forferdelig ekkelt Så jeg bare brekker meg hele tiden
Wow! Se på den Har aldri sett en så sterk test før! Fikk nesten lyst å ta en test selv, bare for å få et sånt fint resultat
Har enda ikke kastet opp jeg heller, og når jeg er kommet så langt tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre det. Men brekker meg når jeg pusser tennene, og syns jeg har hatt mer intense brekkinger de siste dagene, så skal aldri si aldriDet er faktisk det ! Knis Huff, det hørtes ikke noe godt ut Jeg hoster omtrent til jeg brekker meg, men håper så inderlig jeg slipper å komme til det punktet jeg spyr ! Orker bare ikke
Hehe, ja... Med blå sprittusj!Hihi ja den ser nesten falsk ut ! Som om jeg har tegna på en knallblå strek Kjempegøy å få en så sterk test da !
Har enda ikke kastet opp jeg heller, og når jeg er kommet så langt tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre det. Men brekker meg når jeg pusser tennene, og syns jeg har hatt mer intense brekkinger de siste dagene, så skal aldri si aldri
Håper du slipper unna den verste kvalmen og oppkast. Kan ikke være mye som er verre enn det.
Hehe, ja... Med blå sprittusj!
Du får bare holde sengen/sofaen til du føler deg bedre. Håper det gir seg snart. Det tar på å være gravid... hvertfall hvis man er syk.Ja idag har dagen kun bestått av sofasliting, føler meg noenlunde når jeg ligger, men med en gang jeg reiser meg føles det ut som jeg har blitt overkjørt av en buss Ja nå er det noen symptomer ute å går ! Puppene tar livet av meg, og har hatt en skikkelig sånn menssmertefølelse nå i mange dager.. Skikkelig ubehagelig, men er ikke lov å klage Takk for det Det håper jeg også ! Influensa er noe dritt..
Fy søren for en test det er jo nesten ingen farge igjen på kontrollstreken6 + 0
Woho, halvveis til 12 uker Formen er fortsatt elendig, og jeg har sovet vanvittig dårlig i natt.. Våkner hundre ganger av det er for varmt, for kaldt, jeg hoster, alt er vondt osv.. I tillegg har jeg helt sikkert holdt sambo våken i natt pga hostinga, og han jobber denne helga stakkars Dagen skal iallefall uten tvil tilbringes på sofaen Jeg svei av den siste cbplussen også idag, så nå er jeg helt ferdig med testinga, og det føles litt rart
Her er iallefall resultatet
Vis vedlegget 131999
Du får bare holde sengen/sofaen til du føler deg bedre. Håper det gir seg snart. Det tar på å være gravid... hvertfall hvis man er syk.
Jeg har også hatt mye menssmerter hele veien. Synes de har blitt mildere nå, men de kan virkelig være ganske vonde.
Fy søren for en test det er jo nesten ingen farge igjen på kontrollstreken
Ånei, hørtes ut som du har hatt en kjip morgen Håper det er forkjølelsen som gjør deg dårlig, så kvalmen går over når du blir frisk igjen. Hvordan klarer du deg på jobb i dag da? Jeg måtte ta en egenmeldingsdag for første gang på husker ikke når For en gangs skyld fant jeg ut at kroppen skulle få ro til å bli helt frisk igjen.6 + 2
Altså, fy fader for en form ! Fortsatt sørpe forkjøla, men kom meg utrolig nok på jobb i dag til tross for en forferdelig natt ! Våknet i 4 tiden av kraftige smerter nederst i magen, og trodde i tillegg jeg skulle spy.. Sprang på do og var sikker på at nå var omgangssyken også på plass, men slapp heldigvis unna.. La meg en stund på golvet på badet da det var for vondt både å ligge å stå, og jeg var sikker på at det kom til å galt, helt til det helt plutselig ga seg.. Forstår ingenting ! Kom meg iallefall opp og på jobb allerede kl 7, og har vært kvalm siden ! Hyl og skrik, orker ikke å være kvalm
Ånei, hørtes ut som du har hatt en kjip morgen Håper det er forkjølelsen som gjør deg dårlig, så kvalmen går over når du blir frisk igjen. Hvordan klarer du deg på jobb i dag da? Jeg måtte ta en egenmeldingsdag for første gang på husker ikke når For en gangs skyld fant jeg ut at kroppen skulle få ro til å bli helt frisk igjen.
Jeg går rundt å spiser hele dagen Etter at matlysten kom tilbake for noen uker siden, har jeg spist konstant. Bortsett fra nå i helga når jeg har vært syk. Våknet opp med morgenkvalme i morrest, og det var sikkert fordi jeg ikke hadde spist før jeg la meg. Etter at jeg ble gravid har jeg bare lagt på meg 1 kg, så det er ikke så ikke ille å spise hele tida. Men jeg spiser lite og veldig sunt, mye frukt og bær. Så hvis det er det som må til for å holde kvalmen unna, sier jeg bare bon appetittHar hatt bedre for å si det sånn Det værste er vel egentlig å begynne kl 7, det sitter langt inne altså, så er glad jeg kun har noen få av de vaktene Det håper jeg også ! Føler meg mye bedre nå etter litt mat i skrotten heldigivis Men er så slitsomt å bli så akutt sulten, og dermed kvalm ! Kan jo ikke gå rundt å spise hele dagen, haha Huff ja, jeg brukte egenmelding på fredag, og det trengtes for å si det sånn Nå må vi bli friske å raske igjen så vi kan nyte huleboeren vår
Jeg går rundt å spiser hele dagen Etter at matlysten kom tilbake for noen uker siden, har jeg spist konstant. Bortsett fra nå i helga når jeg har vært syk. Våknet opp med morgenkvalme i morrest, og det var sikkert fordi jeg ikke hadde spist før jeg la meg. Etter at jeg ble gravid har jeg bare lagt på meg 1 kg, så det er ikke så ikke ille å spise hele tida. Men jeg spiser lite og veldig sunt, mye frukt og bær. Så hvis det er det som må til for å holde kvalmen unna, sier jeg bare bon appetitt
også gikk du på jobb?? du skulle sikkert ha lagt i sengen du nå!! Hold deg hjemme i morgen hvis du ikke blir bedre.6 + 2
Altså, fy fader for en form ! Fortsatt sørpe forkjøla, men kom meg utrolig nok på jobb i dag til tross for en forferdelig natt ! Våknet i 4 tiden av kraftige smerter nederst i magen, og trodde i tillegg jeg skulle spy.. Sprang på do og var sikker på at nå var omgangssyken også på plass, men slapp heldigvis unna.. La meg en stund på golvet på badet da det var for vondt både å ligge å stå, og jeg var sikker på at det kom til å galt, helt til det helt plutselig ga seg.. Forstår ingenting ! Kom meg iallefall opp og på jobb allerede kl 7, og har vært kvalm siden ! Hyl og skrik, orker ikke å være kvalm