~ Vårt største ønske ~

5 + 4
Runder snart 6 uker og halvveis til 12 ! Tiden flyr :D Som jeg sa sist så hadde det ikke vært for positive tester og ømme pupper hadde jeg ikke visst jeg var gravid ! Kjenner ingenting ellers på kroppen annet enn litt menssmerter og strekninger inni mellom :) Men til tross for lite symptomer skjer det ting, for idag svei jeg av den siste digitale og der kom det endelig 3+ :D Nå har jeg kun igjen en cbpluss, og tenker jeg å ta på lørdag, da er jeg 6 uker, bare på gøy for å se hvor sterk den er :)

Dagens fine ❤️
Vis vedlegget 131547
Fantastisk! 3+ FOR en deilig følelse!!

Litt for lenge egentlig :p Men nå er det gjort, og jeg fikk svaret jeg ville ha ;)
Og supert er det! På samme dag som jeg fikk min 3+.
Men du, nå stopper likheten. Sant?

Og supert er det! På samme dag som jeg fikk min 3+.
Men du, nå stopper likheten. Sant?

Ja det håper jeg ! Måtte det gå bra hele veien, så kan heller du komme etter igjen og så kan ting bli likt igjen ❤️

5 + 5
Idag har vært en skikkelig møkkadag ! Det er knallfint vær ute, og jeg har såklart blitt sørpe forkjøla.. Dro hjem fra jobb i lunsjtider og har sovet siden. Helt tappa for energi :( Tror ikke gårsdagens fjelltur hjalp heller, der jeg bare gikk og snufsa.. Ikke nok med det, nå har jeg ikke spist siden kl 12, og magen skriker og har hittil ikke følt meg så uggen som jeg gjør nå ! Håper det er syken og sulten som gjør det, for jeg har nemlig ikke tenkt å bli kvalm :p

5 + 5
Idag har vært en skikkelig møkkadag ! Det er knallfint vær ute, og jeg har såklart blitt sørpe forkjøla.. Dro hjem fra jobb i lunsjtider og har sovet siden. Helt tappa for energi :( Tror ikke gårsdagens fjelltur hjalp heller, der jeg bare gikk og snufsa.. Ikke nok med det, nå har jeg ikke spist siden kl 12, og magen skriker og har hittil ikke følt meg så uggen som jeg gjør nå ! Håper det er syken og sulten som gjør det, for jeg har nemlig ikke tenkt å bli kvalm :p
Æsj, kjedelig med dårlig form. Forkjølelse er visst en vanlig symptom det også da ;) Håper kvalmen holder seg unna, man trenger absolutt ikke den for å få et vellykket svangerskap :p

Og gratulerer med flotte fine 3+ testen :D Gleder meg til CB+ nå :)

Æsj, kjedelig med dårlig form. Forkjølelse er visst en vanlig symptom det også da ;) Håper kvalmen holder seg unna, man trenger absolutt ikke den for å få et vellykket svangerskap :p

Og gratulerer med flotte fine 3+ testen :D Gleder meg til CB+ nå :)

Ja veldig kjedelig ! Men den går vel over etterhvert :) Så snart jeg fikk i meg mat forsvant den, heldigvis ;) Håper så inderlig jeg slipper unna ! Det finnes faktisk ikke værre ting enn å være kvalm :p

Tusen takk :D Hærlig å endelig få svaret jeg ville ha :D Hihi jeg også ! Den ryker lørdag, og jrg gleder meg til å se hvor sterk den blir ;)

5 + 6
Huff, formen er helt elendig så holder meg hjemme i dag også ! Sov hele ettermiddagen i går, og fikk såklart ikke sove igjen før langt på natt.. Har vridd på meg i hele natt, og det verker overalt, samtidig som puppene er så vonde at det ikke går an å sove på magen, og jeg får kun sove på magen.. Våkner også flere ganger om natta for tiden for å gå på do.. Konklusjon, å være nygravid og syk samtidig er ingen god kombinasjon :p I tillegg er det dritvarmt ute, men jeg orker ikke tanken en gang på å gå ut, så da får jeg bare ligge her da og koke.. Solen steker ! Typisk når jeg er syk :( Huff, tidenes syteinnlegg ! I tillegg er jeg kvalm, vet ikke om det er pga syken eller et nytt symptom..

Bare å holde seg hjemme så lenge du ikke føler deg bra. Symptomene begynner å tikke inn nå høres det ut som :) selvom ikke alle er like hyggelige... håper du hvertfall blir kvitt forkjølelsen snart!

Masse god bedring til deg ❤️
Jeg ble også skikkelig forkjøla for et par dager siden. Det værste er å ikke kunne ta nesespray når jeg er tett :o
Men det går nok over :)

Bare å holde seg hjemme så lenge du ikke føler deg bra. Symptomene begynner å tikke inn nå høres det ut som :) selvom ikke alle er like hyggelige... håper du hvertfall blir kvitt forkjølelsen snart!

Ja idag har dagen kun bestått av sofasliting, føler meg noenlunde når jeg ligger, men med en gang jeg reiser meg føles det ut som jeg har blitt overkjørt av en buss :p Ja nå er det noen symptomer ute å går ! Puppene tar livet av meg, og har hatt en skikkelig sånn menssmertefølelse nå i mange dager.. Skikkelig ubehagelig, men er ikke lov å klage :) Takk for det :) Det håper jeg også ! Influensa er noe dritt..

Masse god bedring til deg ❤️
Jeg ble også skikkelig forkjøla for et par dager siden. Det værste er å ikke kunne ta nesespray når jeg er tett :eek:
Men det går nok over :)

Tusen takk ❤️ Huff, er mange som har det for tiden har jeg forstått ! Jeg verker i hele kroppen i tillegg, så alt annet enn å ligge stille gjør vondt, men det er jo dødskjedelig :p Det går nok over ja :) Bare kjedelig når det står på..

Æsj, så kjedelig å være syk! Blitt forkjølt selv, feber og tett og hele greia :meh: Og her i nord er det strålende sol og varmt, guttungen er hos bestemors si, og det er ingen av oss som har energi til p gjøre noe som helst. Føler at jeg kaster bort helga :p Håper vi blir fort frisk igjen begge to :) Det er nesten så jeg føler meg mer syk nå som jeg er gravid :p

Æsj, så kjedelig å være syk! Blitt forkjølt selv, feber og tett og hele greia :meh: Og her i nord er det strålende sol og varmt, guttungen er hos bestemors si, og det er ingen av oss som har energi til p gjøre noe som helst. Føler at jeg kaster bort helga :p Håper vi blir fort frisk igjen begge to :) Det er nesten så jeg føler meg mer syk nå som jeg er gravid :p

Huff, du og ? :( Skikkelig dritt det her ! Her er det også strålende vær ! For varmt å være inne og for varmt å være ute, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :p Her blir også helga bortkasta.. Endelig frihelg, så bli jeg såklart syk ! Haha, vet du, det føler jeg også ! Kan det være noe med det tro ? :p

Huff, du og ? :( Skikkelig dritt det her ! Her er det også strålende vær ! For varmt å være inne og for varmt å være ute, så vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :p Her blir også helga bortkasta.. Endelig frihelg, så bli jeg såklart syk ! Haha, vet du, det føler jeg også ! Kan det være noe med det tro ? :p
Tror nesten det må være noe med det altså :p

Back
Topp