~ Vårt største ønske ~

Kjære fine deg ♡ jeg håper at alt er bra og at bekymringene er unødvendig :) til folk som har lite symptomer og bekymrer seg over det pleier jeg å fortelle om min mor. Hun har tre barn og har ikke hatt andre symptomer enn litt ømme pupper og en voksende mage :)

Ja, hvordan går det her?
Håper du har nok å holde på med denne uka så UL vips er overstått.

Kjære fine deg ♡ jeg håper at alt er bra og at bekymringene er unødvendig :) til folk som har lite symptomer og bekymrer seg over det pleier jeg å fortelle om min mor. Hun har tre barn og har ikke hatt andre symptomer enn litt ømme pupper og en voksende mage :)
Hvordan går det med deg, kjære? :)

Se der du, dette har gått meg hus forbi ser jeg ! Men enn så lenge går det bare bra :) Symptomene har dukka opp igjen, men kjenner jeg fortsatt grugleder meg til fredag ! Iiik, det blir så spennende !! Har heldigvis mye å styre med frem til da, så det må jo bare bli bra :)

Ja, hvordan går det her?
Håper du har nok å holde på med denne uka så UL vips er overstått.

Nei nå er quotinga helt på styr, men som jeg nettopp svarte Nienna så går det fortsatt bra :) Har heldigvis ikke merka noe mer, så håper det er et godt tegn :) Ellers har symptomene sakte men sikkert dukka opp igjen, men kjenner jeg grugleder meg skikkelig til fredag ! Har heldigvis mye å gjøre ja, så nå er det bare dagene igjen, iiik, er så nervøs :p

Sender deg god klem og krysser fingrene for at alt er bra på UL om noen dager ♡ Mest sannsynlig er det jo det, men forstår at du er bekymret.

Sender deg god klem og krysser fingrene for at alt er bra på UL om noen dager ♡ Mest sannsynlig er det jo det, men forstår at du er bekymret.

Tusen takk søte deg ❤️ Ja man får bare håpe, er jo forberedt på at det kanskje kan ha gått galt, så har det jo litt i bakhodet, og tenker at har det skjedd så var det meningen :) Får bare krysse alt :)

Se der du, dette har gått meg hus forbi ser jeg ! Men enn så lenge går det bare bra :) Symptomene har dukka opp igjen, men kjenner jeg fortsatt grugleder meg til fredag ! Iiik, det blir så spennende !! Har heldigvis mye å styre med frem til da, så det må jo bare bli bra :)
Herlig :) alt er nok i skjønneste orden ♡

Lykke til idag❤️
Når er timen?

8+6
Daa er vi endelig ferdige hos gyn, som faktisk hadde leita frem skjema til henvisning til ivf, men det får vi altså ikke bruk for, for lille bamsemumsen vår hadde det helt fint ❤️ Eer så letta og ikke minst lykkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ! Hjertet dunka med 180 slag i minuttet og mannen ble helt fasinert :p Ååh, glede på jord altså ❤️

Se bare ❤️
image.jpg

8+6
Daa er vi endelig ferdige hos gyn, som faktisk hadde leita frem skjema til henvisning til ivf, men det får vi altså ikke bruk for, for lille bamsemumsen vår hadde det helt fint ❤️ Eer så letta og ikke minst lykkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ! Hjertet dunka med 180 slag i minuttet og mannen ble helt fasinert :p Ååh, glede på jord altså ❤️

Se bare ❤️
Vis vedlegget 135420
Sååå herlig! Og for et nydelig lite knøtt :Heartred Gratulerer så masse med en sprell levende baby :D Nå kan du endelig senke skuldrene og bare nyte.

Ååååå herregud nå ble jeg glad ♡♡♡♡ helt fantastiske nyheter! Så inderlig og utrolig fortjent :) STOR klem ♡

Back
Topp