Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt at det går bra med deg
Har mye utflod jeg også hvis det er en trøst ikke akkurat det kuleste symptomet
Deilig at du slipper så mange plager Din uke 9 høres veldig lik ut som min uke 9 Jeg følte meg også mye bedre fra den uken, men så ble det verre igjen uke 10-11. Håper du slipper det
Jeg har også masse utflod, er visst helt normalt. Men irrriterende
Åh så herlige med lille reka
Signerer denne. Spessielt ved aktivitet, etter gåturer ol..Så kjekt at det går bra med deg
Har mye utflod jeg også hvis det er en trøst ikke akkurat det kuleste symptomet
Utrolig hvor fort tiden flyr! Så flott at formen er bra10 + 2
Plutselig flyr tiden, og knøttet har nå blitt et foster Blir sjeldnere og sjeldnere oppdatert denne dagboken, har liksom ikke så mye å skrive lenger nå som vi faktisk er gravide Det føles fortsatt helt uvirkelig da, så nå gleder jeg meg til vi kan begynne å fortelle det til folk altså ! Skal på en ul time igjen bare for å være helt sikre når vi har kommet til uke 13+3, så da kommer vi til å fortelle det til foreldre og søsken, og jeg grugleder meg sånn !
Ellers er det ikke mye nytt, merker faktisk fint lite til at jeg er gravid, det eneste er vel at jeg uten tvil har lagt på meg noen kg, desverre, og at mengden utflod har økt veldig og at jeg de siste dagene/ukene har vært plaga meg sykt vondt halebein, eller i korsryggen, klarer ikke helt å kjenne hvor det er, har dette noe med bekkenet å gjøre tro ?
Utrolig hvor fort tiden flyr! Så flott at formen er bra
Spennende! Hvordan skal du si det?Den gjør det altså ! Plutselig er tiden inne for å begynne å tenke på hvordan vi skal fortelle det til folk, bare det er jo helt nervepirrende Formen er egentlig over all forventning, så håper bare korsryggen snart slutter å tulle
Spennende! Hvordan skal du si det?
Så bra at du ikke har noen plager10 + 2
Plutselig flyr tiden, og knøttet har nå blitt et foster Blir sjeldnere og sjeldnere oppdatert denne dagboken, har liksom ikke så mye å skrive lenger nå som vi faktisk er gravide Det føles fortsatt helt uvirkelig da, så nå gleder jeg meg til vi kan begynne å fortelle det til folk altså ! Skal på en ul time igjen bare for å være helt sikre når vi har kommet til uke 13+3, så da kommer vi til å fortelle det til foreldre og søsken, og jeg grugleder meg sånn !
Ellers er det ikke mye nytt, merker faktisk fint lite til at jeg er gravid, det eneste er vel at jeg uten tvil har lagt på meg noen kg, desverre, og at mengden utflod har økt veldig og at jeg de siste dagene/ukene har vært plaga meg sykt vondt halebein, eller i korsryggen, klarer ikke helt å kjenne hvor det er, har dette noe med bekkenet å gjøre tro ?
Jeg liker alle ideene deres det blir knallbraTil mine foreldre lurer jeg på å bestille sånne pyntehjerter der det står verdens beste mormor/morfar på og pakke de inn, men vet ikke hvordan jeg skal si det til søstrene mine, mannen vil vise sine foreldre ultralydbildet og spørre brødrene om hjelp til å finne ny bil, (stasjonsvogn) og se hvor lang tid det tar før de skjønner det Har du noen tips ?
Så bra at du ikke har noen plager
Jeg sliter også med vondt halebein. Har vært hos manuellterapeut og er heldigvis ikke bekkenet, men har visst veldig stive hofter + press fra babyen. Det som hjelper meg er faktisk tøying og lett styrketrening (knebøy, utfall, markløft etc.). Da blir jeg bedre omtrent med én gang
Jeg liker alle ideene deres det blir knallbra
Så hyggelige måter vi pakker in en body og nyfødtbleier og skrev" dette får dere bruk for i mars 2016" til kommende onkel skrev vi det samme og pakket inn en bok med maskiner. Resten har bare fått vite det rett ut.Til mine foreldre lurer jeg på å bestille sånne pyntehjerter der det står verdens beste mormor/morfar på og pakke de inn, men vet ikke hvordan jeg skal si det til søstrene mine, mannen vil vise sine foreldre ultralydbildet og spørre brødrene om hjelp til å finne ny bil, (stasjonsvogn) og se hvor lang tid det tar før de skjønner det Har du noen tips ?
Ja, det er akkurat slik det er her også - og jeg har jo kontorjobb, så det innebærer jo mye sitting Men så lenge jeg reiser meg med jevne mellomrom går det fint Manuellterapeuter er fantastiske De fikser det meste av skjelett- og muskelrelaterte problemer. Synes det er mye bedre enn kiropraktor hvertfall (det er min erfaring). Hun jeg går til gir meg alltid treningsprogram jeg kan følge som hjelper veldig! Helt toppVeldig ! Håper det fortsetter sånn
Ser det er mange som sliter med det, og det er ikke noe særlig ! Stivner helt til om jeg sitter for lenge.. Hva gjør de hos manuellterapeut ? Er på tide å komme seg på trening igjen ja, har dabbet helt av etter sommeren
Mine brødre fikk hver sin kopp der det står "verden beste onkel" på Koppene var nesten helt like (hadde ulik farge inni). De ble kjempeglade De pakket opp samtidig og skjønte det samtidig Veldig gøy å se reaksjonene deres! Og nå krangler de litt innimellom om hvem som faktisk er best onkel hahaJaa jeg tror det altså Må bare komme på noe lurt til de kommende tantene
Så hyggelige måter vi pakker in en body og nyfødtbleier og skrev" dette får dere bruk for i mars 2016" til kommende onkel skrev vi det samme og pakket inn en bok med maskiner. Resten har bare fått vite det rett ut.
Ja, det er akkurat slik det er her også - og jeg har jo kontorjobb, så det innebærer jo mye sitting Men så lenge jeg reiser meg med jevne mellomrom går det fint Manuellterapeuter er fantastiske De fikser det meste av skjelett- og muskelrelaterte problemer. Synes det er mye bedre enn kiropraktor hvertfall (det er min erfaring). Hun jeg går til gir meg alltid treningsprogram jeg kan følge som hjelper veldig! Helt topp
Mine brødre fikk hver sin kopp der det står "verden beste onkel" på Koppene var nesten helt like (hadde ulik farge inni). De ble kjempeglade De pakket opp samtidig og skjønte det samtidig Veldig gøy å se reaksjonene deres! Og nå krangler de litt innimellom om hvem som faktisk er best onkel haha