~ Vårt største ønske ~

Fantastisk! Så hærlig at alt sto bra til, fint bilde:D

Åååååh, så herlig❤️ gratulerer!

Sååå herlig! Og for et nydelig lite knøtt :Heartred Gratulerer så masse med en sprell levende baby :D Nå kan du endelig senke skuldrene og bare nyte.
Ååååå herregud nå ble jeg glad ♡♡♡♡ helt fantastiske nyheter! Så inderlig og utrolig fortjent :) STOR klem ♡
Fantastisk! Så hærlig at alt sto bra til, fint bilde:D
Åååååh, så herlig❤️ gratulerer!

Tusen takk søtinger ❤️ Helt fantastisk å se den lille i full aktivitet, klappet med hendene og sprella med beina og hjertet slo som bare det ❤️ Nå svever jeg på en rosa sky, og kommer aldri til å lande ;) Lille bamsemumsen min på 2 cm ❤️

Tusen takk søtinger ❤️ Helt fantastisk å se den lille i full aktivitet, klappet med hendene og sprella med beina og hjertet slo som bare det ❤️ Nå svever jeg på en rosa sky, og kommer aldri til å lande ;) Lille bamsemumsen min på 2 cm ❤️
Er så utrolig glad for at alt er bra :) blir det fremdeles ny ul rundt uke 12? :)

Er så utrolig glad for at alt er bra :) blir det fremdeles ny ul rundt uke 12? :)

Jeg og ! Var så nervøs når hun begynte, men heldigvis så er det en veldig flink gyn, hun sa bare at nå begynner vi, og først vil jeg lete litt rundt og se, og sier jeg ikke noe så ikke bli bekymra, men om vi ikke finner det vi vil se, så får vi ta det derifra, og heldigvis fant hun akkurat det vi ville se med en gang ❤️ Ja jeg tror det, greit å kunne dobbelsjekke at alt fortsatt står bra til før vi sier det til alle :)

Helledussen så fin :D Gratulerer med lille bamsemumsen <3

Jaa ! Så morsomt å se de bittesmå hendene og føttene og det kjempestore hodet ! Hihi :D Lille astronauten som gyn kalte den ❤️

Gratulerer så mye! Nydelig liten tass ♡♡

Så gode nyheter! :D Dette var betryggende å lese om, da jeg tidligere var litt stressa pga. sen stigning på testene. Men mine var ganske like dine, så da er det håp for meg også. Har jo masse symptomer, og ingen spotting, så jeg har begynt å roe meg nå da. :) Skal på tidlig UL neste onsdag, da er jeg 7+0. Kjenner jeg grugleder meg. :P

Så gode nyheter! :D Dette var betryggende å lese om, da jeg tidligere var litt stressa pga. sen stigning på testene. Men mine var ganske like dine, så da er det håp for meg også. Har jo masse symptomer, og ingen spotting, så jeg har begynt å roe meg nå da. :) Skal på tidlig UL neste onsdag, da er jeg 7+0. Kjenner jeg grugleder meg. :p

Kjempegode nyheter :D Ja mine tester var helt like i 4/5 dager, før de plutselig ble supersterke, så finne det håp for meg, så finnes det håp for alle ;) Siden du har masse symptomer og ingen spotten er jeg helt sikker på at alt er helt supert, så prøv å slapp av ;) Vet det er mye enklere sagt enn gjort, jeg klarer ikke senke skuldrene helt enda, selvom jeg har sett liv, så gleder meg til uke 12 :p Masse lykke til ! Det er helt fantastisk å se det lille hjertet slå ❤️

8+6
Daa er vi endelig ferdige hos gyn, som faktisk hadde leita frem skjema til henvisning til ivf, men det får vi altså ikke bruk for, for lille bamsemumsen vår hadde det helt fint ❤️ Eer så letta og ikke minst lykkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ! Hjertet dunka med 180 slag i minuttet og mannen ble helt fasinert :p Ååh, glede på jord altså ❤️

Se bare ❤️
Vis vedlegget 135420
Å så glad jeg er på deres vegne. Nydelig ;)

Livets mirakel ;) helt fantastisk <3

Så absolutt ! Bare tanken på at det er mulig å lage et helt nytt menneske er jo helt snålt, og at vi skulle klare å få det til er jo helt utrolig ❤️

9 + 3
Påtide med en liten oppdatering fra denne kanten, tiden flyr og hele dagboka blir litt glemt nå som jeg faktisk begynner å innse at jeg faktisk er gravid :p Ting er iallefall helt tipp topp, har ikke så mye symptomer nå heller og puppene har endelig begynt å bli mindre ømme, glede på jord :D Nå er jeg jo i uke 9, som skal være den værste symptommessig, men jeg har heldigvis ikke merka noe ekstra ! Er til tider litt småuggen, ikke direkte kvalm, men rett og slett bare uvel, så det kan jeg leve med :) Ellers er vel det eneste jeg kan påpekte av symptomer er at jeg har fått vanvittig mye utflod i det siste, vet ikke hva det skal bety, men sånn er det vel bare :) Ellers er det lite nytt herifra, gleder meg til å begynne å fortelle det til folk, da blir det nok mer virkelig :)

9 + 3
Påtide med en liten oppdatering fra denne kanten, tiden flyr og hele dagboka blir litt glemt nå som jeg faktisk begynner å innse at jeg faktisk er gravid :p Ting er iallefall helt tipp topp, har ikke så mye symptomer nå heller og puppene har endelig begynt å bli mindre ømme, glede på jord :D Nå er jeg jo i uke 9, som skal være den værste symptommessig, men jeg har heldigvis ikke merka noe ekstra ! Er til tider litt småuggen, ikke direkte kvalm, men rett og slett bare uvel, så det kan jeg leve med :) Ellers er vel det eneste jeg kan påpekte av symptomer er at jeg har fått vanvittig mye utflod i det siste, vet ikke hva det skal bety, men sånn er det vel bare :) Ellers er det lite nytt herifra, gleder meg til å begynne å fortelle det til folk, da blir det nok mer virkelig :)
Plutselig var du kommet så langt! :D Snart har du passert 12 uker også. :) Det er jo deilig å ikke ha så mange og plagsommer symptomer da. Synest veldig synd i dem som blir så dårlige. Jeg har heldigvis heller ikke hatt de store plagene enda, men er jo fortsatt veldig tidlig. :) Håper de neste ukene flyr avsted. :P

Plutselig var du kommet så langt! :D Snart har du passert 12 uker også. :) Det er jo deilig å ikke ha så mange og plagsommer symptomer da. Synest veldig synd i dem som blir så dårlige. Jeg har heldigvis heller ikke hatt de store plagene enda, men er jo fortsatt veldig tidlig. :) Håper de neste ukene flyr avsted. :p

Hihi ja nå flyr tiden ! Gleder meg så til uke 12 er overstått pg vi kan begynne å fortelle folk nyheten :) Veldig deilig å slippe unna, så føler meg veldig heldig ;) Håper du slipper unna du også, og tro meg, tiden flyr ! :D

Back
Topp