Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Fantastisk! Så hærlig at alt sto bra til, fint bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå herlig! Og for et nydelig lite knøtt Gratulerer så masse med en sprell levende baby Nå kan du endelig senke skuldrene og bare nyte.
Ååååå herregud nå ble jeg glad ♡♡♡♡ helt fantastiske nyheter! Så inderlig og utrolig fortjent STOR klem ♡
Fantastisk! Så hærlig at alt sto bra til, fint bilde
Åååååh, så herlig gratulerer!
Er så utrolig glad for at alt er bra blir det fremdeles ny ul rundt uke 12?Tusen takk søtinger Helt fantastisk å se den lille i full aktivitet, klappet med hendene og sprella med beina og hjertet slo som bare det Nå svever jeg på en rosa sky, og kommer aldri til å lande Lille bamsemumsen min på 2 cm
Er så utrolig glad for at alt er bra blir det fremdeles ny ul rundt uke 12?
Helledussen så fin Gratulerer med lille bamsemumsen <3
Gratulerer så mye! Nydelig liten tass ♡♡
Så gode nyheter! å så fint UL bilde!!
Så gode nyheter! Dette var betryggende å lese om, da jeg tidligere var litt stressa pga. sen stigning på testene. Men mine var ganske like dine, så da er det håp for meg også. Har jo masse symptomer, og ingen spotting, så jeg har begynt å roe meg nå da. Skal på tidlig UL neste onsdag, da er jeg 7+0. Kjenner jeg grugleder meg.
Å så glad jeg er på deres vegne. Nydelig8+6
Daa er vi endelig ferdige hos gyn, som faktisk hadde leita frem skjema til henvisning til ivf, men det får vi altså ikke bruk for, for lille bamsemumsen vår hadde det helt fint Eer så letta og ikke minst lykkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg ! Hjertet dunka med 180 slag i minuttet og mannen ble helt fasinert Ååh, glede på jord altså
Se bare
Vis vedlegget 135420
Å så glad jeg er på deres vegne. Nydelig
Livets mirakel helt fantastisk <3Tusen takk søte deg Ja tenk at det er liv laga ! Helt fantastisk
Livets mirakel helt fantastisk <3
Plutselig var du kommet så langt! Snart har du passert 12 uker også. Det er jo deilig å ikke ha så mange og plagsommer symptomer da. Synest veldig synd i dem som blir så dårlige. Jeg har heldigvis heller ikke hatt de store plagene enda, men er jo fortsatt veldig tidlig. Håper de neste ukene flyr avsted.9 + 3
Påtide med en liten oppdatering fra denne kanten, tiden flyr og hele dagboka blir litt glemt nå som jeg faktisk begynner å innse at jeg faktisk er gravid Ting er iallefall helt tipp topp, har ikke så mye symptomer nå heller og puppene har endelig begynt å bli mindre ømme, glede på jord Nå er jeg jo i uke 9, som skal være den værste symptommessig, men jeg har heldigvis ikke merka noe ekstra ! Er til tider litt småuggen, ikke direkte kvalm, men rett og slett bare uvel, så det kan jeg leve med Ellers er vel det eneste jeg kan påpekte av symptomer er at jeg har fått vanvittig mye utflod i det siste, vet ikke hva det skal bety, men sånn er det vel bare Ellers er det lite nytt herifra, gleder meg til å begynne å fortelle det til folk, da blir det nok mer virkelig
Plutselig var du kommet så langt! Snart har du passert 12 uker også. Det er jo deilig å ikke ha så mange og plagsommer symptomer da. Synest veldig synd i dem som blir så dårlige. Jeg har heldigvis heller ikke hatt de store plagene enda, men er jo fortsatt veldig tidlig. Håper de neste ukene flyr avsted.