~ Vårt største ønske ~

10 + 5
Idag har jeg vært sykt plaget med luft og mye strekkinger nederst i magen. Har tenkt det helt sikkert er normalt, men etter litt sånn småmisfarget utflod de siste dagene hadde det ikveld komt en del rosa.. Trykte papiret litt oppi, og det ble helt rosa.. Hva nå ? Bekymringene er her igjen for fullt, og jeg orker ikke dette ! Får nok bare beskjed om det samme som sist om jeg drar til legen igjen, og er redd for å våkne i en blodpøl i natt.. Skal det virkelig gå galt nå ? Huff, hater dette her..

Åh nei!!! Blødninger liker vi ikke!
Samtidig er det ikke unormalt å blø i tidlig svangerskap, så man må jo bare håpe å tro det er uskyldig.
Du har ikke en gyn du kan få time hos i morgen?

Åh nei!!! Blødninger liker vi ikke!
Samtidig er det ikke unormalt å blø i tidlig svangerskap, så man må jo bare håpe å tro det er uskyldig.
Du har ikke en gyn du kan få time hos i morgen?

Absolutt ikke.. Hvorfor igjen ? Har ikke det desverre, hun private jeg går hos holder til over en time unna oss, og jeg har såklart den superteite ansvarsvakta på jobb i morgen der det ikke er bare bare å dra fra jobb.. Søren altså, hater denne usikkerheten !

Sender deg en trøste klem og krysser fingrene for at det ikke er noe farlig! ❤ jeg holdt på å bli gal i sta fordi jeg ikke hadde funnet hjertelyden på flere dager, ikke morro å bli så bekymret :(

Sender deg en trøste klem og krysser fingrene for at det ikke er noe farlig! ❤ jeg holdt på å bli gal i sta fordi jeg ikke hadde funnet hjertelyden på flere dager, ikke morro å bli så bekymret :(

Tusen takk ❤️ Huff, nei man blir jo paranoid av den minste ting.. Det kaan liksom være helt uskyldig, samtidig som det kan være begynnelsen på slutten, eller at kroppen sier ifra at det ikke er noe mer.. Typisk at det skal skje rett før helga og på dager som dette der jeg ikke bare kan dra fra jobb, så får bare følge med..

Hvordan går blødningen i dag?

Hvordan går blødningen i dag?

Idag er det bare såvidt litt brun spotting, så forstå det den som vil.. Man skal jo egentlig ikke røre noe oppi der nå, men jeg var sikker på at det var slutten og kjente etter i går, og da var tappen ganske åpen, mens idag er den helt tett igjen.. Holder den på sånn når man har kommet såpass langt ? Hvordan var det det startet hos deg ? ❤️

Idag er det bare såvidt litt brun spotting, så forstå det den som vil.. Man skal jo egentlig ikke røre noe oppi der nå, men jeg var sikker på at det var slutten og kjente etter i går, og da var tappen ganske åpen, mens idag er den helt tett igjen.. Holder den på sånn når man har kommet såpass langt ? Hvordan var det det startet hos deg ? ❤️
Hadde ingenting det begynte med egentlig. Massevis av symtomer. Eneste var at jeg lurte på om livmoren hadde stoppet vokse. Og så hadde jeg bare fått en sånn helt elendig ubeskrivelig dårlig magefølelse. Som om kroppen visste, på en måte.

Hadde ingenting det begynte med egentlig. Massevis av symtomer. Eneste var at jeg lurte på om livmoren hadde stoppet vokse. Og så hadde jeg bare fått en sånn helt elendig ubeskrivelig dårlig magefølelse. Som om kroppen visste, på en måte.

Åå, så ikke noe blod eller noe ? Har bare lest flere steder der folk blør bittelitt, for så å se at fosteret har slutta å vokse, sikkert kroppens måte å si ifra kanskje. Huff, å gå rundt sånn er ikke noe gøy altså ! Skulle hatt eget ulapperat :p

Åå, så ikke noe blod eller noe ? Har bare lest flere steder der folk blør bittelitt, for så å se at fosteret har slutta å vokse, sikkert kroppens måte å si ifra kanskje. Huff, å gå rundt sånn er ikke noe gøy altså ! Skulle hatt eget ulapperat :p
Jeg blødde litt i starten. Husker ikke helt når, men siste var omtrent 4+4 tror jeg.
Og mitt foster døde 10+4.

Jeg blødde litt i starten. Husker ikke helt når, men siste var omtrent 4+4 tror jeg.
Og mitt foster døde 10+4.

Okei, huff, ikke noe kjekt uansett hvilken måte det skjer på.. Tenker jeg bare får ringe legen på mandag uansett og høre hva de tenker :)

Har du doppler? Jeg hørte for første gang hjertelyden i uke 9+5 og ble veldig beroliget av det :)

Nei ikke enda, men må kjøpe :) Hvor har du kjøpt hen ? :)
Kjøpte på teknikmagasinet. En som het caremaxx til 449 kr. Ville ha en der og då og hadde ikkje tid til å bestille på nett. Kjøpte den sist gang jeg var gravid og fossblødde, da jeg mistet i uke 12.
Men denne gang har jeg hørt den fantastiske lyden med den :)
Så absolutt verdt det når man er så bekymret!

Kjøpte på teknikmagasinet. En som het caremaxx til 449 kr. Ville ha en der og då og hadde ikkje tid til å bestille på nett. Kjøpte den sist gang jeg var gravid og fossblødde, da jeg mistet i uke 12.
Men denne gang har jeg hørt den fantastiske lyden med den :)
Så absolutt verdt det når man er så bekymret!

Okei, vet ikke om noen i nærheten her som selger, så tror jeg kommer til å bestille fra angelsound eller noe sånt :) Tror nok jeg kommer til å vente litt da, iallefall til vi vet om det fortsatt er liv laga :) Tør ikke håpe på noe før jeg får det bekrefta..

Hei fine du ♡ så skummelt å lese om blødningen din :o men vet du hva? Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at alt er fint. Du har jo hatt flere blødninger hele veien og alt var likevel fint på ul. Jeg tror at det rett og slett er normalt for deg å blø litt i svangerskapet. Og slimhinnene er jo veldig skjøre på denne tiden.

Hei fine du ♡ så skummelt å lese om blødningen din :eek: men vet du hva? Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at alt er fint. Du har jo hatt flere blødninger hele veien og alt var likevel fint på ul. Jeg tror at det rett og slett er normalt for deg å blø litt i svangerskapet. Og slimhinnene er jo veldig skjøre på denne tiden.

Takk for oppløftende ord ❤️ Jeg har jo det, og det har ikke kommet noe mer siden torsdag, men man tenker vel automatisk det værste.. Er så lenge å vente på neste ul, men kom på at jeg skal til første kontroll nå på onsdag, legen har ikke ulapperat, men de hører vel etter hjertelyden ? Håper det ikke er noe alvorlig :)

Takk for oppløftende ord ❤️ Jeg har jo det, og det har ikke kommet noe mer siden torsdag, men man tenker vel automatisk det værste.. Er så lenge å vente på neste ul, men kom på at jeg skal til første kontroll nå på onsdag, legen har ikke ulapperat, men de hører vel etter hjertelyden ? Håper det ikke er noe alvorlig :)
Forstår deg godt! Man tenker automatisk det værste.
Håper legen din lytter etter hjertelyd. Min gjorde nok ikke det, men spurte ikke heller. Alt er nok bra med mini ♡♡

Forstår deg godt! Man tenker automatisk det værste.
Håper legen din lytter etter hjertelyd. Min gjorde nok ikke det, men spurte ikke heller. Alt er nok bra med mini ♡♡

Man gjør nok bare det.. Hmm, er ikke det vanlig ? Hun må iallefall gjør det, hvis ikke kommer ikke jeg til å slappe av :p Får fortelle om blødningen også og høre hva hun sier :) Føler meg iallefall mye roligere nå, så håper det betyr at mini har det bra ❤️

Man gjør nok bare det.. Hmm, er ikke det vanlig ? Hun må iallefall gjør det, hvis ikke kommer ikke jeg til å slappe av :p Får fortelle om blødningen også og høre hva hun sier :) Føler meg iallefall mye roligere nå, så håper det betyr at mini har det bra ❤️
Det er vel vanlig senere i svangerskapet, men tror mange leger ikke vil høre etter hjertelyden tidlig i svangerskapet tilfelle de ikke finner den. Men bare fortell situasjonen så sjekker nok legen din helt sikkert :)

Back
Topp