~ Vårt største ønske ~

Så bra at alt gikk bra på kontroll :) kjedelig at legen ikke fant hjertelyden, men det er nok bare tidlig enda :)

Så utrolig merkelig at de setter opp time til første svangerskapskontroll utenfor tiden de kan ta blodprøver... :confused: det er jo det man gjør på første kontroll :p

Så bra at alt gikk bra på kontroll :) kjedelig at legen ikke fant hjertelyden, men det er nok bare tidlig enda :)

Så utrolig merkelig at de setter opp time til første svangerskapskontroll utenfor tiden de kan ta blodprøver... :confused: det er jo det man gjør på første kontroll :p

Det er nok det :)

Hehe ja, alt ble litt amputert.. Skulle jo egentlig til fastlegen min idag tidlig, så jeg ringte legekontoret i går for å høre når timen var, da jeg hadde glemt å skrive ned klokkeslettet, og da får jeg høre at legen min har fri idag, og at timen jeg var satt opp på var 30 oktober og ikke september.. Fikk da tilbud om å komme til en annen lege idag kl 2, så da takket jeg ja til det siden de bare roter til alt :p Legen visste heller ikke at det var første kontroll, men heldigvis tok hun seg god tid og var veldig beroligende og hjelpsom :) Skal ikke være lett dette her altså :p Så mye tull allerede og jeg har ikke bikka 12 uker enda :p

Det er nok det :)

Hehe ja, alt ble litt amputert.. Skulle jo egentlig til fastlegen min idag tidlig, så jeg ringte legekontoret i går for å høre når timen var, da jeg hadde glemt å skrive ned klokkeslettet, og da får jeg høre at legen min har fri idag, og at timen jeg var satt opp på var 30 oktober og ikke september.. Fikk da tilbud om å komme til en annen lege idag kl 2, så da takket jeg ja til det siden de bare roter til alt :p Legen visste heller ikke at det var første kontroll, men heldigvis tok hun seg god tid og var veldig beroligende og hjelpsom :) Skal ikke være lett dette her altså :p Så mye tull allerede og jeg har ikke bikka 12 uker enda :p
Så ikke du hadde svart meg før nå :O Tror ikke appen gir meg beskjed alltid...

Helt utrolig at legekontoret kan rote det sånn til! Jeg blir helt satt ut av at det er mulig. Virker jo ikke helt som at de har ting på stell. Har du kontaktet jordmor? Hvis ikke ville jeg ha gjort det asap hvis jeg var deg. Jeg kontaktet ikke jordmor før jeg var forbi 12 uker og det var jo SÅ lang ventetid! Fikk time 12. november liksom :P Men helt ærlig synes jeg jordmor virker bedre enn lege. Det er det intrykket jeg har hvertfall.

Så ikke du hadde svart meg før nå :O Tror ikke appen gir meg beskjed alltid...

Helt utrolig at legekontoret kan rote det sånn til! Jeg blir helt satt ut av at det er mulig. Virker jo ikke helt som at de har ting på stell. Har du kontaktet jordmor? Hvis ikke ville jeg ha gjort det asap hvis jeg var deg. Jeg kontaktet ikke jordmor før jeg var forbi 12 uker og det var jo SÅ lang ventetid! Fikk time 12. november liksom :p Men helt ærlig synes jeg jordmor virker bedre enn lege. Det er det intrykket jeg har hvertfall.

Nei hos meg har alle varsler forsvunnet, bruker nettleser og hele "knappen" er borte.. Merkelig !

Hehe ja jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.. Det er jo en ganske viktig ting, men er jo typisk at de skal holde på sånn.. Heldigvis var hun veldig flink og tok seg god tid selvom det var andre som ventet :) Følte ivertfall jeg fikk spurt om det jeg lurte på og hun ville gjerne lytte etter hjertelyden og var generelt veldig beroligende :) Ja jeg skal ringe jordmor så fort jeg får sjansen, har jo glemt helt av det desverre :( Det tror jeg også, det blir nok på en helt annen måte siden det er dette jordmor kan :) Håper hun som holder til her er flink !

12 + 1
Tenk at vi har bikka 12 uker ! Om alt fortsatt står bra til i magehuset betyr det at det nesten 100% sikkert blir baby ❤️ Nå håper jeg bare tiden flyr til neste tirsdag, så vi får se med egne øyne om bebisen fortsatt har det bra. Håper og krysser alt jeg har ❤️ De stikningene bake i korsryggen har merkelig nok forsvunnet, og puppene er endelig mye mindre ømme, men av en eller annen grunn får jeg ikke til å sove på magen lenger, ikke fordi magen er i veien, for den ser jeg ikke antydninger til en gang, men håper den snart kommer :) Ellers har jeg blitt rar i matveien.. Blir somregel stappmett av en porsjon, samme hva det er, og jeg som er totalt avhengig av pepsi max synes ikke det smaker noe godt lenger.. Vann i mitt ❤️ Det er jo bare en fordel, men hva skjer ? :p Vil heller ikke ha sjokolade lenger, så noe er alvorlig galt med meg :p Neei, nå får tiden se å gå fort frem til neste tirsdag så vi forhåpentligvis får litt ro i sjela igjen :)

12 + 1
Tenk at vi har bikka 12 uker ! Om alt fortsatt står bra til i magehuset betyr det at det nesten 100% sikkert blir baby ❤️ Nå håper jeg bare tiden flyr til neste tirsdag, så vi får se med egne øyne om bebisen fortsatt har det bra. Håper og krysser alt jeg har ❤️ De stikningene bake i korsryggen har merkelig nok forsvunnet, og puppene er endelig mye mindre ømme, men av en eller annen grunn får jeg ikke til å sove på magen lenger, ikke fordi magen er i veien, for den ser jeg ikke antydninger til en gang, men håper den snart kommer :) Ellers har jeg blitt rar i matveien.. Blir somregel stappmett av en porsjon, samme hva det er, og jeg som er totalt avhengig av pepsi max synes ikke det smaker noe godt lenger.. Vann i mitt ❤️ Det er jo bare en fordel, men hva skjer ? :p Vil heller ikke ha sjokolade lenger, så noe er alvorlig galt med meg :p Neei, nå får tiden se å gå fort frem til neste tirsdag så vi forhåpentligvis får litt ro i sjela igjen :)
Gratulerer med 12 uker :D Satser på at alt er helt fint med den lille :) Blir nok deilig å få det bekreftet neste tirsdag ;)

Rart det det med matvanene. Jeg er litt motsatt av deg. Har aldri hatt særlig sansen for Pepsi max, nå har jeg helt dilla :p

Gratulerer med 12 uker :D Satser på at alt er helt fint med den lille :) Blir nok deilig å få det bekreftet neste tirsdag ;)

Rart det det med matvanene. Jeg er litt motsatt av deg. Har aldri hatt særlig sansen for Pepsi max, nå har jeg helt dilla :p

Takk :D Får bare håpe alt er som det skal :)

Hehe, ja det er rart når man plutselig blir helt stikk motsatt av hvordan man var før :p Det samme gjelder såper, parfymer, vaskemiddel og for ikke snakke om tøymykner ! Jeg blir seriøst så sykt kvalm av de "falske" luktene.. Klarer ikke bruke de nyvaska klærne nå fordi vi har kjøpt en ny type tøymykner :p

12 + 1
GRATULERER så mye med 12 uker :D Det er så deilig å være forbi den grensen. Og alt er nok i skjønneste orden med den lille. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen - du er nok bare en av de som rett og slett blør litt i svangerskapet uten at det betyr noe som helst. Alt var jo bra på UL i uke 9 <3

Jeg har også vært veldig lite snopesyk i svangerskapet. Dessuten får jeg halsbrann og sure oppstøt av å drikke brus, så det har ikke vært noe alternativ engang :P MEN... jeg har fått en stor svakhet.... SJOKOLADEMELK!!! Herregud det er så godt :smiley-bounce022:dance018

Når er det du skal på ul igjen?

Seee på den magen a :D Ingen tvil om at det er baby inni der! Håper virkelig bekkenet blir bedre etter hvert. Det høres helt forferdelig ut :( God bedring og masse masse lykke til på OUL. Gleder meg :D

GRATULERER så mye med 12 uker :D Det er så deilig å være forbi den grensen. Og alt er nok i skjønneste orden med den lille. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen - du er nok bare en av de som rett og slett blør litt i svangerskapet uten at det betyr noe som helst. Alt var jo bra på UL i uke 9 <3

Jeg har også vært veldig lite snopesyk i svangerskapet. Dessuten får jeg halsbrann og sure oppstøt av å drikke brus, så det har ikke vært noe alternativ engang :p MEN... jeg har fått en stor svakhet.... SJOKOLADEMELK!!! Herregud det er så godt :smiley-bounce022:dance018

Når er det du skal på ul igjen?

Taakk :D Ja nå gleder jeg meg til å få senket skuldrene og bare nyte resten altså ! Hihi, su har det, jeg må bare lære meg å høre på hva du sier :rolleyes: Har heldigvis ikke kommet noe mere, så satser på det ikke blir noe mer nå :)

Ja vet du, dette er rart ! Jeg er egentlig en skikkelig godtegris, og kan heller spise snop enn vanig mat, men nå frister det ikke litt en gang.. Men hehe, sjokomelk ja ! Jeg slurper oboy hele dagene ! Mmmm :oops:

Neste tirsdag, så det går fort :D

Seee på den magen a :D Ingen tvil om at det er baby inni der! Håper virkelig bekkenet blir bedre etter hvert. Det høres helt forferdelig ut :( God bedring og masse masse lykke til på OUL. Gleder meg :D

Denne kan jeg tenke meg skulle til Nienna ? Hihi, vi har helt like navn på dagbøkene våre, så det går litt i surr :rolleyes:

Taakk :D Ja nå gleder jeg meg til å få senket skuldrene og bare nyte resten altså ! Hihi, su har det, jeg må bare lære meg å høre på hva du sier :rolleyes: Har heldigvis ikke kommet noe mere, så satser på det ikke blir noe mer nå :)

Ja vet du, dette er rart ! Jeg er egentlig en skikkelig godtegris, og kan heller spise snop enn vanig mat, men nå frister det ikke litt en gang.. Men hehe, sjokomelk ja ! Jeg slurper oboy hele dagene ! Mmmm :oops:

Neste tirsdag, så det går fort :D
Jepp :P Du må bare høre på meg :D hehe! Bra det ikke har kommet noe mer :) Det lover jo veldig bra! Og neste tirsdag er jo bare en uke til :D Det går fort det :)

Så gøy at du også drikker sjokomelk da :P hihi. Her går det også i oboy! Ingen over, ingen ved siden :P Mmmmmmm :smiley-bounce012

Denne kan jeg tenke meg skulle til Nienna ? Hihi, vi har helt like navn på dagbøkene våre, så det går litt i surr :rolleyes:
Haha, det er heeelt sant, sorry. Fort gjort å ta feil ja :))

Men gratulerer så mye med å ha passert 12 uker :D Fantastisk!

Jepp :p Du må bare høre på meg :D hehe! Bra det ikke har kommet noe mer :) Det lover jo veldig bra! Og neste tirsdag er jo bare en uke til :D Det går fort det :)

Så gøy at du også drikker sjokomelk da :p hihi. Her går det også i oboy! Ingen over, ingen ved siden :p Mmmmmmm :smiley-bounce012

Hihi jeg skal prøve å lyde :D Ja nå håper jeg bare dagene går fort ! Har såklart kuun dagvakter denne uka så tiden kommer til å snegle seg avgårde :p

Haha ja om jeg stikker på butikken i lunsjen klarer jeg ikke gå forbi sjokomelka, det er faktisk heelt klin umulig :p Oboy, litago og sjokomelk i mitt ❤️

Haha, det er heeelt sant, sorry. Fort gjort å ta feil ja :))

Men gratulerer så mye med å ha passert 12 uker :D Fantastisk!

Hihi, ingen problem ! Har av og til problemer selv ! Hæ, har jeg skrevet dette ? Haha :p

Tuusen takk ! :D Nå gleder jeg meg til å se dine positive tester ❤️

12 + 3
Idag hadde doppleren dumpet ned i postkassen her, ekstremt rask leveringstid altså ! Meen jeg håpet jeg bekymrer meg uten grunn, prøvde den isted og nå nettopp, men jeg hører absolutt ingenting annet enn den teite pulsen min.. Enten er babyen for langt inne enda, eller så har den takka for seg.. Er jo også en uke i morgen side første kontroll, og hun kunne heller ikke høre noe da.. Huff, bå gruer jeg meg til ul, og frykter det værste ! Tør liksom ikke helt å slappe av før jeg vet hvordan ting er i magehuset, og jeg tenker det er greit å begynne å forberede seg på det værste ! Mange begynner også å få litt mage rundt denne tiden, men her er det null og niks.. Kun det som var der fra før, så vi får se nå da.. Blæ

Jeg ble super bekymra når jeg ikke fant hjertelyden for ikke så lenge siden, det var når jeg var rundt 12 uker. Jeg prøvde kjempe lenge og måtte til slutt gi opp. Prøvde igjen noen dager etterpå og da fant jeg den! :) Han/hun hadde bare ligget litt langt nede sikkert,og gjemt seg bort :) prøv å ikke bekymre deg for mye. (Selv om det er lettere sagt en gjort) De gjemmer seg laaangt ned mange ganger før livmoren kommer ordentlig opp :) egentlig helt normalt at man ikke finner hjertelyden ved 12 uker :) når jeg prøvde rundt 12 uker så måtte jeg trykke doppleren ganske langt ned i magen for å finne noe som helst (også min egen hjertelyd) gjorde nesten litt vondt :) Jeg tror at alt er i orden, men skjønner deg veldig godt! Ikke lenge siden jeg var like bekymret :)

12 + 3
Idag hadde doppleren dumpet ned i postkassen her, ekstremt rask leveringstid altså ! Meen jeg håpet jeg bekymrer meg uten grunn, prøvde den isted og nå nettopp, men jeg hører absolutt ingenting annet enn den teite pulsen min.. Enten er babyen for langt inne enda, eller så har den takka for seg.. Er jo også en uke i morgen side første kontroll, og hun kunne heller ikke høre noe da.. Huff, bå gruer jeg meg til ul, og frykter det værste ! Tør liksom ikke helt å slappe av før jeg vet hvordan ting er i magehuset, og jeg tenker det er greit å begynne å forberede seg på det værste ! Mange begynner også å få litt mage rundt denne tiden, men her er det null og niks.. Kun det som var der fra før, så vi får se nå da.. Blæ
Du må ikke bekymre deg ♡♡♡ babyen ligger nok bare langt nede. Du kan kanskje prøve å drikke mye slik at blæren dytter livmoren lenger opp. Det måtte jeg gjøre ved forrige ul hvertfall.

Det er mange som har god plass i bekkenet slik at babyen kan kose seg godt bortgjemt lenge. Jeg har smalt bekken, så derfor kom nok magen tidlig her.

Jeg tror nok det bare er tidlig enda og at baby gjemmer seg ♡

Back
Topp