~ Vårt største ønske ~

Har fått time 17 november, så får håpe tiden går foort :D Hoho, ja det blir bra ! Teenk, nå får dere vite kjønn ❤️ Skulle nesten hatt eget ulapperat ! Haha :D
Tiden flyr av gårde nå!! Jeg synes selv at tiden gikk såååå treigt frem til uke 12, og deretter har den bare flydd avgårde :p så jeg vil tro at det plutselig er 17. November og ul for deg ♡
Herregud, det er helt uvirkelig at vi kanskje skal få vite kjønn! Jeg er vanvittig spent :D

Og, ja :p det med eget ul-apparat har jeg tenkt på maaange ganger :p tenk å ha det hjemme :eek: nesten litt farlig kanskje :p
 
Tiden flyr av gårde nå!! Jeg synes selv at tiden gikk såååå treigt frem til uke 12, og deretter har den bare flydd avgårde :p så jeg vil tro at det plutselig er 17. November og ul for deg ♡
Herregud, det er helt uvirkelig at vi kanskje skal få vite kjønn! Jeg er vanvittig spent :D

Og, ja :p det med eget ul-apparat har jeg tenkt på maaange ganger :p tenk å ha det hjemme :eek: nesten litt farlig kanskje :p

Ja det tror jeg på ! Tenker den kommer til å fly her også nå som vi skal begynne å fortelle det til folk :) Disse 12 ukene har jo vart i eevigheter, samtidig som det egentlig har gått litt fort :p Ja nå må tiden flyy ❤️ Hihi jaa, tenk så koselig ! Har du noen følelse på hva det er ?

Haha ja det hadde iallefall vært flittig brukt :p Kunne ikke gjort annet vet du, vil bare se den lille hele tiden :p
 
13 + 0
Lørdag og ny uke :) Dagene flyr, og tirsdag er det tid for ul igjen. Vi vet jo at den lille har det bra, og hørte hjertelyden igjen idag ❤️ Jeg klarte ikke å finne den selv, men med en gang mannen prøvde fant han den, så bebisen ville nok vise seg fram for pappaen sin ❤️ Vi tror også begge at det er en gutt, så blir spennende å høre på tirsdag om hun klarer å se noe :)

Ellers er det fint lite nytt. Ingen plager, annet enn en syk luktesans, men det jeg reagerer på er sånne fremstilte lukter.. Som feks såper, skyllemidler og for ikke snakke om mannens shampoo som lukter eple.. Jeg blir kvalm bare av tanken :p Og jeg liker ikke lenger pepsi max.. Vil kun ha melk, juice eller vann, til alle måltider.. Kanskje like greit ? :)
 
13 + 0
Lørdag og ny uke :) Dagene flyr, og tirsdag er det tid for ul igjen. Vi vet jo at den lille har det bra, og hørte hjertelyden igjen idag ❤️ Jeg klarte ikke å finne den selv, men med en gang mannen prøvde fant han den, så bebisen ville nok vise seg fram for pappaen sin ❤️ Vi tror også begge at det er en gutt, så blir spennende å høre på tirsdag om hun klarer å se noe :)

Ellers er det fint lite nytt. Ingen plager, annet enn en syk luktesans, men det jeg reagerer på er sånne fremstilte lukter.. Som feks såper, skyllemidler og for ikke snakke om mannens shampoo som lukter eple.. Jeg blir kvalm bare av tanken :p Og jeg liker ikke lenger pepsi max.. Vil kun ha melk, juice eller vann, til alle måltider.. Kanskje like greit ? :)
Så bra :D herlig å høre hjertelyden :) hvor mange slag i minuttet slår den? Utrolig spennende med ul på tirsdag!! Noe grunn til at dere tror at det er gutt eller er det bare en følelse? :)
 
Så bra :D herlig å høre hjertelyden :) hvor mange slag i minuttet slår den? Utrolig spennende med ul på tirsdag!! Noe grunn til at dere tror at det er gutt eller er det bare en følelse? :)

Jeg vet faktisk ikke, vi har doppler med sånn lcd skjerm, men den nekter å registrere slagene, og babyen spreller sånn rundt at den forsvinner før vi rekker å telle, men høres ut som det er nesten dobbelt så raskt som min puls iallefall :) Jeg vet ikke, har bare en følelse på det, så blir spennende å høre om hun klarer å se noe :D
 
Jeg vet faktisk ikke, vi har doppler med sånn lcd skjerm, men den nekter å registrere slagene, og babyen spreller sånn rundt at den forsvinner før vi rekker å telle, men høres ut som det er nesten dobbelt så raskt som min puls iallefall :) Jeg vet ikke, har bare en følelse på det, så blir spennende å høre om hun klarer å se noe :D
Så tullete at den ikke registrerer slagene da :p det er jo typisk :p det høres litt ut som et tog synes jeg :p hehe :)
Det blir veldig spennende å se da! Håper gyn kan si noe om det på tirsdag :)
 
Så tullete at den ikke registrerer slagene da :p det er jo typisk :p det høres litt ut som et tog synes jeg :p hehe :)
Det blir veldig spennende å se da! Håper gyn kan si noe om det på tirsdag :)

Ja det er jo ikke annet enn typisk det :p Håper den skjerper seg etterhvert som livmoren kommer lenger opp ;) Hehe, ja det gjør egentlig det :D Jaa ! Dagen i morgen kommer til å gå sååå sakte :p
 
13 + 3
Dette har vært en lang dag, men nå er vi endelig påvei hjem :) Vi var jo på ul idag igjen, og alt så heldigvis helt perfekt ut :D Lille bebisen har det kjempebra, og hun måtte påpeke flere ganger at alt var helt perekt og at den lille var superaktiv :D Hun prøvde først med utvendig ul, og der så hun at alt var akkurat som det skulle være, men om vi ville kunne vi prøve innvendig også for å se den lille litt bedre, så er glad for at vi gjorde det :) Oog etter det hun kunne se er det mest trolig en liten guttebass ❤️ Hun var såklart ikke helt sikker, men mest sannsynlig er det altså det :) Ååh, vi er så lykkelige ! Har ikke ord ❤️ Nå skal vi hjem å fortelle det til kommende besteforeldre, og jeg grugleder meg :p

Lille vennen vår ❤️
image.jpeg
 
Måtte snike litt på forumet, så jeg så at du hadde laget en tråd på april-forumet :p veldig glad for at alt er fint ♡

Hihi ja skulle helst skreket det ut for hele verden ! :D Nå sitte jeg med sommerfugler i magen og skal straks til svigers for å fortelle de nyheten :shy:
 
Er bare noen uker foran deg i løypa :) OUL i dag - spennende! Bare noen timer til nå! Våkna av baby som sparka meg i magen, så tror den er spent også, hehe

Ooj, det har ikke jeg fått med meg ! Gratulerer så mye :D Og masse lykke til på oul ! Skal du vite kjønn ? :)
 
13 + 4
Da er nyheten sluppet for alle kommende besteforeldre :D Jeg grudde meg så forferdelig, men foreldrene hans hadde visst allerede hatt en mistanke :p Mine ble mer sjokkerte, iallefall pappa :p Satt bare lenge og så på oss og sa ja, dette blir jo interessant, haha, kom seg etterhvert da, da han fikk tygd litt på det ;) Mamma ble også glad, men hun skjønte ikke helt greia da hun åpnet pakken med hjertet der det stod verdens beste mormor :p Stefaren min bare lo, da han tydeligvis har ventet på det :p Så nå slipper han å være gammel bestefar som han sa alene :p Fikk også en bok om svangerskap som mamma leste da hun var gravid med meg :)

Nå er det kommende tanter og onkler og oldeforeldre som skal få vite det :) Kjenner jeg gleder meg mer til det, det er ikke så skummelt ! Haha :p

Vi får forresten vogn av svigers ! Helt sykt.. Det er jo svindyrt, men de har spandert på begge brødrene til sambo så da blir det til oss også.. Helt overveldet ! ❤️
 
Jeg sniker og sniker, så gøy at alt står bra til og at nyheten er sluppet for kommende besteforeldre:D
Kan tenke meg du er inne i en magisk tid!! Kos deg videre:)
 
Jeg sniker og sniker, så gøy at alt står bra til og at nyheten er sluppet for kommende besteforeldre:D
Kan tenke meg du er inne i en magisk tid!! Kos deg videre:)

Så koselig :D Alt står heldigvis bra til, og nå kjenner jeg det skal bli godt å slippe nyheten til resten så man slipper å gå rundt å luske mer :p Det skal jeg gjøre ;)
 
Back
Topp