Jeg ble super bekymra når jeg ikke fant hjertelyden for ikke så lenge siden, det var når jeg var rundt 12 uker. Jeg prøvde kjempe lenge og måtte til slutt gi opp. Prøvde igjen noen dager etterpå og da fant jeg den! Han/hun hadde bare ligget litt langt nede sikkert,og gjemt seg bort prøv å ikke bekymre deg for mye. (Selv om det er lettere sagt en gjort) De gjemmer seg laaangt ned mange ganger før livmoren kommer ordentlig opp egentlig helt normalt at man ikke finner hjertelyden ved 12 uker når jeg prøvde rundt 12 uker så måtte jeg trykke doppleren ganske langt ned i magen for å finne noe som helst (også min egen hjertelyd) gjorde nesten litt vondt Jeg tror at alt er i orden, men skjønner deg veldig godt! Ikke lenge siden jeg var like bekymret
Takk for beroligende ord Veet jo innerst inne at ikke mange hører hjertelyden så tidlig, men er nok bare en blandig av alle slags følelser.. Hører ikke hjertelyd, hadde en liten blødning for noen uker siden og føler meg generelt ikke gravid.. Så tenker det er greit å iallefall være forberedt på at det kan ha gått galt, og bare håpe alt er bra Får bare prøve videre, og håpe vi finner den snart Er ikke så enkelt når alle følelser kommer på en gang, og jeg er ekspert på å være negativ