Krysser fingrene for at du ser noe. Hvis du prøver å lære litt i forkant hvordan en jente og gutt ser ut (søk på Nub Theory), så er det mulig du ser det selv også jeg så det godt i dagSå gøy! Har også nå et håp om å se det på toul 12+6 neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at du ser noe. Hvis du prøver å lære litt i forkant hvordan en jente og gutt ser ut (søk på Nub Theory), så er det mulig du ser det selv også jeg så det godt i dagSå gøy! Har også nå et håp om å se det på toul 12+6 neste uke
En liten jente mon tro?Alt sto bra til i dag også.
Vis vedlegget 444675
Vis vedlegget 444707
Bitte lille babyen som allerede er så ferdig og sprellet rundt på første sniktitt
Gutt i følge nipt.En liten jente mon tro?
Takk <3 så ikke det selv! Men nå er det ikke sylig?Så fin liten skatt
Kan se navn og fødselsdato gjennom der du har tegnet over, bare så du er obs på det hvis du ønsker å være anonym
Ååå! Synes den hadde så rund hodeskalle gratulerer med en liten pjokk på veiGutt i følge nipt.
Takk <3 så ikke det selv! Men nå er det ikke sylig?
Ja, er det en ting også? Har jenter rundere hodeskalle enn gutter?Ååå! Synes den hadde så rund hodeskalle gratulerer med en liten pjokk på vei
Ja ifølge scull theory så har de det den har stemt på mine fem til nå! Spent på om drt stemmer på siste nå ogsåJa, er det en ting også? Har jenter rundere hodeskalle enn gutter?
Så spennende! Jeg hadde jo litt jentefølelse denne gangen, så det var artig at det var gutt, det er den første av mine 6 jeg har tatt feil på.Ja ifølge scull theory så har de det den har stemt på mine fem til nå! Spent på om drt stemmer på siste nå også
Sykt at du har gjettet riktig på fem barn!Så spennende! Jeg hadde jo litt jentefølelse denne gangen, så det var artig at det var gutt, det er den første av mine 6 jeg har tatt feil på.
Skal ikke kimse av magefølelse Bortsett fra denne gangen.Sykt at du har gjettet riktig på fem barn!