Våre ultralydbilder

Toul idag :) satt tilbake 2 dager fra privat ul men uansett 3 dager over menstermin så 13+6 idag da :D veldig aktiv å nektet å vise sine edle dele :p nipttest åsså tatt :)

Vedlegg

• IMG_4459.jpeg
    IMG_4459.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 37
Hva tror dere her? Gyn var helt sikker på gutt ista, men jeg klarte ikke helt å se det på ultralyd i dag (for kunne vært navlesnoren og baby var aktiv) Er 16+2. Dette er fra rumpa og opp (gyn har satt inn musepekeren). Alt er velkomment altså, men jeg er faktisk litt usikker. Heldigvis bare 3 uker til ordinær :hilarious:1E34D06A-6674-4424-B8D4-33E24A5C6985.jpeg

Hva tror dere her? Gyn var helt sikker på gutt ista, men jeg klarte ikke helt å se det på ultralyd i dag (for kunne vært navlesnoren og baby var aktiv) Er 16+2. Dette er fra rumpa og opp (gyn har satt inn musepekeren). Alt er velkomment altså, men jeg er faktisk litt usikker. Heldigvis bare 3 uker til ordinær :hilarious:Vis vedlegget 447443
Tror gyn har rett.

Tror gyn har rett.
Ja han har nok det (og har jo et hav av erfaring). Bare synes jeg så det så mye tydeligere på gutten jeg har. Også var jeg nok mentalt innstilt på at det kunne være jente etter forrige ul. Blir spennende å se om 3 uker :happy:

Back
Topp