Usikker på om man ser nub der, har du flere bilder?Jente eller gutt? Spent førstegangs mamma her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker på om man ser nub der, har du flere bilder?Jente eller gutt? Spent førstegangs mamma her
Husk å fjerne personnummret fra bildene og navnet, hvis du ønsker det! Nå ser vi alt!12+4 termin er fortsatt 16 april
Oi shit! Håper ingen vil meg noe vondt. HahaHusk å fjerne personnummret fra bildene og navnet, hvis du ønsker det! Nå ser vi alt!
Tipper jente, men ikke helt sikker på om det er nub jeg serLille venn tanker om kjønn her? Vis vedlegget 445898Vis vedlegget 445899
Tenkte umiddelbart jente. Men ikke sats penger på at jeg tolker rett For kan være gutt og... man skal se på Nuben i forhold til ryggsøylen og de klarer jeg å tolke det begge veier.Lille venn tanker om kjønn her? Vis vedlegget 445898Vis vedlegget 445899
Bare meg som synes det ser ut som gutt altså? Hehe, synes nuben peker mer opp enn 30 graderLille venn tanker om kjønn her? Vis vedlegget 445898Vis vedlegget 445899
Godt mulig det altså, hehe. Jordmor sa også at hun synes den var flat gjennom undersøkelsene, men hun synes også den vet et tilfelle var litt mer «opp». Får vente i spenning Alt er velkomment!Bare meg som synes det ser ut som gutt altså? Hehe, synes nuben peker mer opp enn 30 grader
Hehe jeg får holde ut spenningen en måned tilTenkte umiddelbart jente. Men ikke sats penger på at jeg tolker rett For kan være gutt og... man skal se på Nuben i forhold til ryggsøylen og de klarer jeg å tolke det begge veier.
Kunne nesten se litt sånn ut. Hvor langt er du på vei?Utydelig bilde, men kan dette være en jente?
Vis vedlegget 446011
14+2 da bilde er tattKunne nesten se litt sånn ut. Hvor langt er du på vei?
Er ikke veldig god men tenker at det ser ut som en liten guttNoen som skjønner nub? Uke 13+2 i følge mål