Våre ultralydbilder

Jeg var på ul 6+5, da ble den målt til 9 mm, så 5 mm stemmer sikkert med 6+1? Sa hun ikke hvor langt du var på vei i følge målingen?
Hun at jeg var rundt 6 tror jeg, men hun sa det samtidig som hun sa mye annet så fikk ikke med meg alt.. og var bare så glad for at det var hjertelyd at jeg ikke tenkte over det før etterpå. Mulig eggløsningen var noen dager senere enn jeg tror eller at det festet seg senere kanskje :)

Gynekologen jeg var hos påpekte veldig at de også vokser litt i rykk og napp så tidlig, og at det egentlig er helt umulig å måle «rett» og det er derfor de ikke setter termin før senere. Så dersom det ikke stemmer helt kan det være annerledes neste gang.
Også er det jo dette med at implantasjonen kan ha tatt litt lenger tid, eggløsninger kan være en dag senere osv. mye som kan spille inn, så det er nok ikke noe å bekymre seg for :Heartred

9mm var mye. Jeg var 5,3mm på 6+2 og han er 2 år nå ❤️
Jeg vet ikke helt hva som er innenfor normalen, men hun skrev det inn på PC-en og fikk opp at det stemte med hvor langt jeg var på vei. :) Kan jo hende de korrigerer det på ordinær tidlig ultralyd.

Så utrolig koselig å se alle de små bebisene gleder meg til jeg får muligheten

Ultralyd i dag :Heartpink Ble målt til 7+1 (+/- 2 dager), 1,02 cm:love017

Vår beregning var 7+6 basert på eggløsningstester og jeg fikk utslag på alt av tester 12 dpo / CD 20. Så tror det sannsynligvis er 7+3 i såfall med de to dagene ekstra:smiley-bounce012
Alt så veldig bra ut! Hjertefrekvens på 156:smiley-bounce012

IMG_4774.jpeg

Lille :Heartred
Målt til 8+5 i dag, 1,65 cm lang :)

Vedlegg

• download.jpeg
    download.jpeg
    91,4 KB · Visninger: 26
  • download-2.jpeg
    download-2.jpeg
    100,3 KB · Visninger: 26
Slenger