Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fascinerende at man kan se så tydelige konturer av et menneske når de fortsatt er så småLille Peanut i dag. Målt til 10+1, vokst 0,3 cm på 2 dager! Er 9+5 i følge menstermin. Alt så fint ut både med baby og livmorhalsen. 21 dager til neste kontroll. Vis vedlegget 443127
Enig! Vi så fingrene på ultralyden!Fascinerende at man kan se så tydelige konturer av et menneske når de fortsatt er så små
Jeg hadde innvendig der embryo ble målt til ca uke 7 og utvendig ca uke 9. Var hos gynekolog ved den første og den var egentlig en sjekk av tom livmor Var hos ultralydjordmor på andre sjekk. Har ved tidligere svangerskap vært hos gynekolog ca uke åtte og da var det innvendig. Så tror det kommer litt an på hva de er mest vant til å bruke også.Hvordan ble ultralyden utført? Innvendig eller på magen?
Er 10+3 idag og skal på UL 16/9, så da håper jeg det er utvendigJeg hadde innvendig der embryo ble målt til ca uke 7 og utvendig ca uke 9. Var hos gynekolog ved den første og den var egentlig en sjekk av tom livmor Var hos ultralydjordmor på andre sjekk. Har ved tidligere svangerskap vært hos gynekolog ca uke åtte og da var det innvendig. Så tror det kommer litt an på hva de er mest vant til å bruke også.
Jeg hadde utvendig når jeg var 8+5, de tar kun innvendig om det er nødvendig / for å se bedre. Så når du er såpass langt på vei blir det 99% sikkert utvendigEr 10+3 idag og skal på UL 16/9, så da håper jeg det er utvendig
Det er nok utvendig. Du kan uansett be om å få prøve å ta utvendig først.Er 10+3 idag og skal på UL 16/9, så da håper jeg det er utvendig
Plommesekk og et lite fosterAner ikke hva det der er. Men hjertet slo og ble målt til 7+6.
Vis vedlegget 443704
Det Har hvertfall hull i hodet ser det ut som. Men hjertet slo og jeg er fornøyd.Plommesekk og et lite foster
Det Har hvertfall hull i hodet ser det ut som. Men hjertet slo og jeg er fornøyd.
JM igår sa det var hodet og øverste var rumpe. Er 8 uker.Det runde du ser helt nederst er plommesekken, som gir babyen næring før den får næring fra morkaken. Så det er ikke en del av selve fosteret