Så nydelig og klart bildeVis vedlegget 163183
12+2 <3 sprelte som bare det på UL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig og klart bildeVis vedlegget 163183
12+2 <3 sprelte som bare det på UL!
Ja! Var veldig fornøyd fikk med en like klar videosnutt også! Men de hadde et helt fantastisk utstyr daSå nydelig og klart bilde
Jeg ser det. Skikkelig tydelig og klart bildeJa! Var veldig fornøyd fikk med en like klar videosnutt også! Men de hadde et helt fantastisk utstyr da
Hm hun sa ingenting, tror det var for tidlig dessverre var på sykehuset i dag og måtte ta ny ul og hun så heller ikke, så får smøre meg med tålmodighetJeg ser det. Skikkelig tydelig og klart bilde
Klarte de å se kjønn hos deg?
Herlig liten turner det derVis vedlegget 164777
Jeg var på ultralyd i dag! Hun prøvde å få et bilde i profil men lille bamsemumsen ville absolutt ikke legge seg slik at vi fikk bilde i profil, men fikk sett hjerte som banket og bamsemumsen sprellet veldig. Babyen tok seg veldig mye opp til ansiktet! Var utrolig godt å se <3 Gleder meg til neste ultralyd som er om akkurat en måned.
Herlig liten turner det der
Kjønn?Vis vedlegget 164259
13+0
Ble målt til 6,5cm. Ville ikke legge seg i profil og lå med ansiktet mot oss hele tiden Herlig å få høre hjertelyden slå igjen
Jeg er 13+5 og vurderer også mjøskirurgene! Veldig spent.. Hørt de er flinkeEr det noen som er kjent med mjøskirurgene for tidlig ul? Jeg er 13 uker på vei og tenkte å bestille der
Kjønn?