Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligVis vedlegget 160317
Første ultralyd og den lille skrotten er 21 mm ble satt noen dager frem. Betryggende å vite at det er noe liv og at jeg ikke bare er oppblåst
Jeg fikk tidlig ul pga tidligere sa, både i uke 5 og uke 14.. så det var for å få meg til å slappe av, for å se at alt var på plass og rettEr det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?
Ja, allerede 2 cm De vokser raskt nå altså ! Var på UL 6+4, akkurat 2 uker siden. Og da var den bare 4 mm. Blir spennende å se hvor stort lille frøet deres er Gøy om du legger ut bildet etter ul
Vis vedlegget 163065 Her er mirakelet våres <3 9+0 istede for 10+3 som jeg trodde, alt sto bra til med lille bebbisen våres! Var helt fantastisk opplevelse, gleder oss masse til neste gang vi ser han eller hun! <3
Hadde en litt spesiell lege, sa ikke hvor lang den var eller hvor mange hjerte slag i minuttet, å vi fikk heller ikke høre hjertet slå, men vi fikk se det! Men spurte legen om alt så bra ut og om det var som det skulle og det var det!
Flere som har opplevd dette eller det sånn det skal være på tidlig ultralyd?