~ Våre ultralydbilder ~

Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?
Jeg fikk tidlig ul pga tidligere sa, både i uke 5 og uke 14.. så det var for å få meg til å slappe av, for å se at alt var på plass og rett :)
 
Vært på ultralyd i dag og fått se lillegull! ❤ Alt var fint og var 8+6 akkurat som jeg trodde! Fikk høre hjertelyden og alt, så endelig kan jeg senke skuldrene litt. :)

eabbfaa8b8bba4d4eebb0a4f125cd8df


792455122169dd23fa5c0ebfaefc1fe3
 
Her er lille babyknøttet vårt :Heartred Ble målt til 12 uker som jeg trodde jeg var. Veldig fin vekst, fine bevegelser og absolutt et lite mirakel der inne. Det var utrolig godt å få bekreftet liv!

Gleder meg til fortsettelsen :Heartred12742388_10153260660557691_4774722693541600744_n.jpg CRL ca 5,4cm.
 
ImageUploadedByBV Forum1456209970.926231.jpg Her er mirakelet våres <3 9+0 istede for 10+3 som jeg trodde, alt sto bra til med lille bebbisen våres! Var helt fantastisk opplevelse, gleder oss masse til neste gang vi ser han eller hun! <3

Hadde en litt spesiell lege, sa ikke hvor lang den var eller hvor mange hjerte slag i minuttet, å vi fikk heller ikke høre hjertet slå, men vi fikk se det! Men spurte legen om alt så bra ut og om det var som det skulle og det var det!

Flere som har opplevd dette eller det sånn det skal være på tidlig ultralyd?
 
Last edited:
Vis vedlegget 163065 Her er mirakelet våres <3 9+0 istede for 10+3 som jeg trodde, alt sto bra til med lille bebbisen våres! Var helt fantastisk opplevelse, gleder oss masse til neste gang vi ser han eller hun! <3

Hadde en litt spesiell lege, sa ikke hvor lang den var eller hvor mange hjerte slag i minuttet, å vi fikk heller ikke høre hjertet slå, men vi fikk se det! Men spurte legen om alt så bra ut og om det var som det skulle og det var det!

Flere som har opplevd dette eller det sånn det skal være på tidlig ultralyd?

Vi fikk vite lengden på den lille og ca hvor langt jeg er på vei. Fikk ikke vite hvor fort hjerteslagene var. Men fikk se det. Jeg regner med at vist de hadde funnet noe som er utenfor det normale at du ville fått beskjed om dette <3
 
Back
Topp