Allerede 2cm??Var på UL i dag. Er ca 8+4. Den lille var 2 cmVi så og fikk høre et bankende hjerte med hjerteslag på 173 ❤ Helt fantastisk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allerede 2cm??Var på UL i dag. Er ca 8+4. Den lille var 2 cmVi så og fikk høre et bankende hjerte med hjerteslag på 173 ❤ Helt fantastisk
![]()
Allerede 2cm??jeg var på TUL med andremann når jeg var akkurat 8+0 men da var han bare 1,1cm
nå skal jeg på ul når jeg er 8+3, håper dette frøet er litt større
![]()
Skal legge inn bilde og oppdatering etterpå jaJa, allerede 2 cmDe vokser raskt nå altså ! Var på UL 6+4, akkurat 2 uker siden. Og da var den bare 4 mm. Blir spennende å se hvor stort lille frøet deres er
Gøy om du legger ut bildet etter ul
![]()
Bildet ligger ut med fullt personnr. Bare så du vet detDa har vi vært på tidlig ultralyd også, 7+6 i dag. Alt stod bra med lille spire og vi så hjertet banke.. Hjerteslagene lå på 153 ♥ Vis vedlegget 157745
Så fint! Er det tatt med innvendig eller utvendig ul?![]()
Utvendighar hatt utvendig hver gang
hos hun jeg går til så ser de om de ser med utvendig først. Kommer an på plassering av livmor
![]()
Dit jeg skal tar de kun utvendiggodt å se at man ser så mye så tidlig!
Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?
Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?