Oki! Misunner deg litt som har tatt en UL tett opp til OUL, er lenge å vente på den... Men jeg har vært på 2 allerede så må prøve å vente litt også (her koster det flesk i tillegg hver gang jeg går privat...ca 1400)
Vår lille skatt idag på OUL <3 ble flyttet frem 5 dager så er idag 19+3 Skatten i magen var veldig sjenert, men det så ut som en liten jente som gjemte seg der inne <3
Oul 18+2 uker. Dette var det eneste bildet vi fikk, jm fikk ikke helt til å ta fine bilder. Men så h*n klart på skjermen kjønn fikk vi ikke vite
Vår nydelige prins ble flyttet fram 4 dager så bildet er 18+3 var heller ingen tvil om at dette var en gutt så det tydelig før legen sa det
Oul i dag! Termin ble satt til 8 september! Og gutten vår var helt frisk og rask! 20+1 i dag <3 var også så heldig som fikk med meg så nydelige bilder!
Så fin!!Jeg var også på OUL i dag, og fikk også termin 8.september, hihi! Gutt ble til jente da, så vet ikke lengre hva jeg skal tro!
OUL 18+5 heilt perfekt, alt e oki og termin 3 ok så blir nu litt her inne og i oktober sia æ fødte før tida sist <3 Klarte ikke å se ka det blir, men får ekstra time den 29 juni sia æ reis til spania 1 juli, bare før å se at alt e oki <3
Oppfølgings time på kk i går. Alt sto bra til med nurket Var fortsatt tydelig gutt fikk mange gode 2D bilder og noen få i 3D. Gleder meg til neste time om bare 8 uker