~ Våre ultralydbilder ~

Var på UL i dag. Er ca 8+4. Den lille var 2 cm :) Vi så og fikk høre et bankende hjerte med hjerteslag på 173 ❤ Helt fantastisk :)
Allerede 2cm?? :p jeg var på TUL med andremann når jeg var akkurat 8+0 men da var han bare 1,1cm :D nå skal jeg på ul når jeg er 8+3, håper dette frøet er litt større ❤️
 
Allerede 2cm?? :p jeg var på TUL med andremann når jeg var akkurat 8+0 men da var han bare 1,1cm :D nå skal jeg på ul når jeg er 8+3, håper dette frøet er litt større ❤️

Ja, allerede 2 cm :) De vokser raskt nå altså ! Var på UL 6+4, akkurat 2 uker siden. Og da var den bare 4 mm. Blir spennende å se hvor stort lille frøet deres er :) Gøy om du legger ut bildet etter ul ;)
 
Ja, allerede 2 cm :) De vokser raskt nå altså ! Var på UL 6+4, akkurat 2 uker siden. Og da var den bare 4 mm. Blir spennende å se hvor stort lille frøet deres er :) Gøy om du legger ut bildet etter ul ;)
Skal legge inn bilde og oppdatering etterpå ja ;)
 
Tidlig ultralyd i dag! Jeg er 6+6 i stedet for 7+2 som jeg trodde. Fint å få bekreftet at det er bare ett foster, og at det har en sterk og jevn hjertelyd. Artig opplevelse! ;)

ImageUploadedByBV Forum1453562026.822975.jpg
 
Var på ul igjen i dag pga blødning, men jammen var spira blitt nesten dobbelt så lang, 1,3 cm :D fikk ikke med bilde dessverre :(
 
Var på ul i dag pga jevnlig bekymring over at det ikke skulle være noe der.
Heldigvis er alt bra og fikk se hjerte som dunket som bare det ❤️ ImageUploadedByBV Forum1453818983.300833.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1454326360.488146.jpg
Min lille søting som sprelte så fælt på UL :D 9+1 og alt så strålende ut!
 
Så fint! Er det tatt med innvendig eller utvendig ul?:)

Utvendig :) har hatt utvendig hver gang :) hos hun jeg går til så ser de om de ser med utvendig først. Kommer an på plassering av livmor :D
 
Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?
 
Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?

Jeg la blant annet frem bekymring angående manglende symptomer...var veldig urolig for at det var MA eller noe slikt...
 
Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?

Jeg la blant annet frem bekymring angående manglende symptomer...var veldig urolig for at det var MA eller noe slikt...
 
Er det noen grunn til at dere går til tidlig UL? Jeg er 7+0 i dag. Fikk beskjed av legen at det ikke var noe vits i å gå på tidlig ultralyd. Men jeg har bare lyst til å bestille? Bare bestilte dere ultralyd privat?

Jeg bestilte privat. Jeg er sykemeldt for en periode og vil se liv før jeg skal tilbake på jobb, for da må jeg fortelle hvorfor jeg har vært borte så lenge (de fleste vet eller mistenker det jo likevel). Endte med å ta en tidligere også for samme grunn, se liv. Det er sjeldent, men hos noen dør fosteret tidlig uten at kroppen vet det og går helt til ordinær ul før de får vite at fosteret har vært dødt i kanskje 1-2 mnd. Ville unngå det
 
Back
Topp