~ Våre ultralydbilder ~

Jeg ser det. Skikkelig tydelig og klart bilde:)
Klarte de å se kjønn hos deg?
Hm hun sa ingenting, tror det var for tidlig dessverre :( var på sykehuset i dag og måtte ta ny ul og hun så heller ikke, så får smøre meg med tålmodighet :D
 
image.jpeg

13+0

Ble målt til 6,5cm. Ville ikke legge seg i profil og lå med ansiktet mot oss hele tiden ❤️ Herlig å få høre hjertelyden slå igjen ❤️
 
Jeg har vært på ultralyd på St.Olavs i dag. Der ble jeg målt til 13+0, - og alt var helt perfekt.
De har kikket etter alle mulige avvik som man kan se så tidlig, men her var det intet å finne- heldigvis!

Selv om det er tidlig å si sikkert enda, gjettet svangerskapslegen på det er ei jente!! Jeg er så glad :))
20160303_144903 - Kopi.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1457092033.265501.jpg
Jeg var på ultralyd i dag! Hun prøvde å få et bilde i profil men lille bamsemumsen ville absolutt ikke legge seg slik at vi fikk bilde i profil, men fikk sett hjerte som banket og bamsemumsen sprellet veldig. Babyen tok seg veldig mye opp til ansiktet! Var utrolig godt å se <3 Gleder meg til neste ultralyd som er om akkurat en måned.
 
Vis vedlegget 164777
Jeg var på ultralyd i dag! Hun prøvde å få et bilde i profil men lille bamsemumsen ville absolutt ikke legge seg slik at vi fikk bilde i profil, men fikk sett hjerte som banket og bamsemumsen sprellet veldig. Babyen tok seg veldig mye opp til ansiktet! Var utrolig godt å se <3 Gleder meg til neste ultralyd som er om akkurat en måned.
Herlig liten turner det der ;)
 
Back
Topp