Våre tester

Litt pessimistisk på at den ikke er sterkere på 14 dpo (kan være 13), og at digital viser 1-2 uker i dag.
Får se om jeg får målt HCG hos legen i løpet av uka om den stagnerer.
Men nå har den i alle fall økt litt da.

Vis vedlegget 481541
Den er tatt litt sent på dagen kanskje? Min var slik 14 dpo, tok for et par dager siden rundt kl 15 som så lik ut, men på morgenen i dag var testen like sterk som kontrollstreken. 19 dpo nå tror jeg

Litt sent ja, men hadde holdt meg i to timer og ikke drukket på 5 da. Men nå blir det lettere å teste på morgenen hver dag siden vi er hjemme igjen fra ferie. Så håper på en mørkere test onsdag!

Gratulerer så masse alle sammen ❤️
Vi har prøvd to mnd nå,første ble desverre en kjemisk, fikk svak positiv først 13-14 dpo,så burde vel skjønt at det var noe, men aldri opplevd dette før. Nå er jeg gravid igjen,og det ser ut som det skal gå bra, testene er sterke og jeg er snart to dager over ikm

Vedlegg

• IMG20260406144415.jpg
    IMG20260406144415.jpg
    1.017,1 KB · Visninger: 20
IMG_3283.jpeg Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.

Vis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.
Ser rimelig positivt ut ja,sånn såg min ut første testdag også :happy: Ta en ny i morgen, med morgenurin,så er den nok muligens sterkere ❤️ Lykke til

Jeg har sluttet å måle temp med termometer men ser norn sikkelige dips under baseline også her med Apple watch, om du måler med den?
Gi det noen dager til for at testene skal bli sterkere :Heartpink
Jeg måler med UltraHuman-ring, men selv om den spår eggløsning ganske greit er den nok litt mer påvirket av andre ting i omgivelsene enn vanlig måling den også. I tillegg har jeg vært mye forstoppa de siste dagene, og i tillegg litt stressa for å dra tilbake på jobb – noe sikkert ringen kan slå ut på.

Jeg har uansett fått tatt en HCG-test på legekontoret nå, med neste test torsdag morgen.
Svarene på den første kommer nok i 19-20-tida i kveld, bruker å gjøre det.
Skal prøve å ikke teste på nytt før neste HCG-test, og tenke at alt er i orden – dersom den i kveld viser tilfredstillende nok HCG (Hello nytt rabbithole)

Jeg melder meg forsiktig inn her, ca 13 DPO ❤️ Hadde en spontanabort for 3,5 uke siden og det ser ut som det klaffet på nytt… (testet blendahvit for en uke siden). Nå er jeg bare veldig bekymret for at det ikke er nok stigning, men skal prøve å roe ned teste-trangen
Synes den økningen ser fin ut, hadde den samme som deg med mitt 2025 barn. Han er nå 1 år:)

Synes den økningen ser fin ut, hadde den samme som deg med mitt 2025 barn. Han er nå 1 år:)
Takk for fin tilbakemelding :Heartred Jeg fikk 2-3 på digital i går 16 dpo som jeg var ganske fornøyd med så nå prøver jeg å holde meg unna flere tester. Skal se om det ikke blir en tur til lege for å bekrefte med blodprøver i stedet.

Klarer fortsatt ikke tro det :oops: Vi hadde snakket om barn og at det ikke var så lenge til vi ville starte å prøve, men så jo for oss at det gjerne ville gå en del måneder før det klaffet! Istedenfor ser det ut som at det blir en desemberbaby :Heartred
Gratulerer ❤️ Gøy når det klaffer slik.

Back
Topp