Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er tatt litt sent på dagen kanskje? Min var slik 14 dpo, tok for et par dager siden rundt kl 15 som så lik ut, men på morgenen i dag var testen like sterk som kontrollstreken. 19 dpo nå tror jegLitt pessimistisk på at den ikke er sterkere på 14 dpo (kan være 13), og at digital viser 1-2 uker i dag.
Får se om jeg får målt HCG hos legen i løpet av uka om den stagnerer.
Men nå har den i alle fall økt litt da.
Vis vedlegget 481541
Jepp. Ville tatt en til i morgen eller onsdag for å se om den blir sterkere.Vis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.

Ser rimelig positivt ut ja,sånn såg min ut første testdag ogsåVis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.
Ta en ny i morgen, med morgenurin,så er den nok muligens sterkere Morsomt! Hadde ikke tidlig test når jeg testet i kveld, men har klart å få tak i det nå så er veldig spent på å se hvor sterk den eventuelt er!Jepp. Ville tatt en til i morgen eller onsdag for å se om den blir sterkere.
Samme skjedde her![]()
Jeg har sluttet å måle temp med termometer men ser norn sikkelige dips under baseline også her med Apple watch, om du måler med den?Dagens test på 15 dpo måler akkurat likt som gårsdagens som ble tatt midt på dagen.
Premom sier ratio er 0,20. Sammen med temp-dipp så er jeg negativ.
Vis vedlegget 481563

Jeg måler med UltraHuman-ring, men selv om den spår eggløsning ganske greit er den nok litt mer påvirket av andre ting i omgivelsene enn vanlig måling den også. I tillegg har jeg vært mye forstoppa de siste dagene, og i tillegg litt stressa for å dra tilbake på jobb – noe sikkert ringen kan slå ut på.Jeg har sluttet å måle temp med termometer men ser norn sikkelige dips under baseline også her med Apple watch, om du måler med den?
Gi det noen dager til for at testene skal bli sterkere![]()
Til advarsel: Metode Tidligtester er hos meg svakere enn vanlig Makesure. Bortkastede penger altså!Morsomt! Hadde ikke tidlig test når jeg testet i kveld, men har klart å få tak i det nå så er veldig spent på å se hvor sterk den eventuelt er!
Synes den økningen ser fin ut, hadde den samme som deg med mitt 2025 barn. Han er nå 1 årJeg melder meg forsiktig inn her, ca 13 DPOHadde en spontanabort for 3,5 uke siden og det ser ut som det klaffet på nytt… (testet blendahvit for en uke siden). Nå er jeg bare veldig bekymret for at det ikke er nok stigning, men skal prøve å roe ned teste-trangen
Takk for fin tilbakemeldingSynes den økningen ser fin ut, hadde den samme som deg med mitt 2025 barn. Han er nå 1 år![]()
Jeg fikk 2-3 på digital i går 16 dpo som jeg var ganske fornøyd med så nå prøver jeg å holde meg unna flere tester. Skal se om det ikke blir en tur til lege for å bekrefte med blodprøver i stedet.Denne ser veldig lik ut som minDagens test på 15 dpo måler akkurat likt som gårsdagens som ble tatt midt på dagen.
Premom sier ratio er 0,20. Sammen med temp-dipp så er jeg negativ.
Vis vedlegget 481563
Ser streken, hvor mange dpo er du? Har du testet igjen?Vis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.
Tror jeg er 11 dpo i dag etter hva Flo appen sier. Testet igjen i dag og ser den enda tydeligere nåSer streken, hvor mange dpo er du? Har du testet igjen?![]()
Ingen tvil det nei! Du er gravidTror jeg er 11 dpo i dag etter hva Flo appen sier. Testet igjen i dag og ser den enda tydeligere nå![]()

Klarer fortsatt ikke tro detIngen tvil det nei! Du er gravid![]()

GratulererKlarer fortsatt ikke tro detVi hadde snakket om barn og at det ikke var så lenge til vi ville starte å prøve, men så jo for oss at det gjerne ville gå en del måneder før det klaffet! Istedenfor ser det ut som at det blir en desemberbaby
![]()