Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er tatt litt sent på dagen kanskje? Min var slik 14 dpo, tok for et par dager siden rundt kl 15 som så lik ut, men på morgenen i dag var testen like sterk som kontrollstreken. 19 dpo nå tror jegLitt pessimistisk på at den ikke er sterkere på 14 dpo (kan være 13), og at digital viser 1-2 uker i dag.
Får se om jeg får målt HCG hos legen i løpet av uka om den stagnerer.
Men nå har den i alle fall økt litt da.
Vis vedlegget 481541
Jepp. Ville tatt en til i morgen eller onsdag for å se om den blir sterkere.Vis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.

Ser rimelig positivt ut ja,sånn såg min ut første testdag ogsåVis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.
Ta en ny i morgen, med morgenurin,så er den nok muligens sterkere Morsomt! Hadde ikke tidlig test når jeg testet i kveld, men har klart å få tak i det nå så er veldig spent på å se hvor sterk den eventuelt er!Jepp. Ville tatt en til i morgen eller onsdag for å se om den blir sterkere.
Samme skjedde her![]()