Våre tester

Litt pessimistisk på at den ikke er sterkere på 14 dpo (kan være 13), og at digital viser 1-2 uker i dag.
Får se om jeg får målt HCG hos legen i løpet av uka om den stagnerer.
Men nå har den i alle fall økt litt da.

9-14 dpo kopi.jpg

Litt pessimistisk på at den ikke er sterkere på 14 dpo (kan være 13), og at digital viser 1-2 uker i dag.
Får se om jeg får målt HCG hos legen i løpet av uka om den stagnerer.
Men nå har den i alle fall økt litt da.

Vis vedlegget 481541
Den er tatt litt sent på dagen kanskje? Min var slik 14 dpo, tok for et par dager siden rundt kl 15 som så lik ut, men på morgenen i dag var testen like sterk som kontrollstreken. 19 dpo nå tror jeg

Litt sent ja, men hadde holdt meg i to timer og ikke drukket på 5 da. Men nå blir det lettere å teste på morgenen hver dag siden vi er hjemme igjen fra ferie. Så håper på en mørkere test onsdag!

Gratulerer så masse alle sammen ❤️
Vi har prøvd to mnd nå,første ble desverre en kjemisk, fikk svak positiv først 13-14 dpo,så burde vel skjønt at det var noe, men aldri opplevd dette før. Nå er jeg gravid igjen,og det ser ut som det skal gå bra, testene er sterke og jeg er snart to dager over ikm

Vedlegg

• IMG20260406144415.jpg
    IMG20260406144415.jpg
    1.017,1 KB · Visninger: 10
IMG_3283.jpeg Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.

Vis vedlegget 481554 Ser denne positiv ut? Ganske sjokkert her… har brukt kondom en stund med samboer men det skulle jammen bare EN gang til uten kondom før det ser ut som at det er to streker.
Ser rimelig positivt ut ja,sånn såg min ut første testdag også :happy: Ta en ny i morgen, med morgenurin,så er den nok muligens sterkere ❤️ Lykke til

Dagens test på 15 dpo måler akkurat likt som gårsdagens som ble tatt midt på dagen.
Premom sier ratio er 0,20. Sammen med temp-dipp så er jeg negativ.

IMG_5396.jpeg

Back
Topp