Våre tester

Trodde egentlig den første testen jeg tok kom til å være negativ. Det var den visst ikke - da trodde jeg det var fordi testen var gammel, så jeg testa like gjerne med de jeg hadde igjen. Testa da med clearblue dagen etter. Absolutt ingen planlagt graviditet og sliter fremdeles med å tro at jeg er gravid
Oi wow for en overraskelse! Testet du da mens plutselig ikke dukket opp? :nailbiting:

Oi wow for en overraskelse! Testet du da mens plutselig ikke dukket opp? :nailbiting:
Veldig! :oops:
Ja, har ikke hatt veldig stødig syklus etter jeg fikk barn i mai 24, men nå syntes jeg det drøyet litt vel lenge Var en venninne av meg som fleipet med at jeg muligens var gravid, og da tenkte jeg at jeg kunne jo hvertfall teste for å utelukke.. det ble jo ikke helt sånn jeg trodde

Ny type test, denne gangen fra Normal.
1000005452.jpg
Tror snart jeg må gi opp testingen og heller bare roe meg med at jeg har fått positive tester. :smiley-ashamed004
Men så kommer det nye clearblue digital levert i postkassen i natt, så jeg ryker nok på de i morgen. :hilarious:

Ny type test, denne gangen fra Normal.
Vis vedlegget 468786
Tror snart jeg må gi opp testingen og heller bare roe meg med at jeg har fått positive tester. :smiley-ashamed004
Men så kommer det nye clearblue digital levert i postkassen i natt, så jeg ryker nok på de i morgen. :hilarious:
De fra normal fikk jeg aldri noe særlig sterk strek på faktisk. Har 1 igjen i skapet :nailbiting: tror jeg lar den være

Altså, mens man venter på en få tatt blodprøver… jeg har utviklet meg til å bli sånn teste-tøs :greet025 Hva tenker dere om testene? Er det progresjon på de nyeste?

Har noen erfaringer med metode og makesure-testene? Synes makesure slår mer ut, på tross av at de ikke er tidligtester som metode

Vedlegg

• IMG_8468.jpeg
    IMG_8468.jpeg
    345,6 KB · Visninger: 54
Altså, mens man venter på en få tatt blodprøver… jeg har utviklet meg til å bli sånn teste-tøs :greet025 Hva tenker dere om testene? Er det progresjon på de nyeste?

Har noen erfaringer med metode og makesure-testene? Synes makesure slår mer ut, på tross av at de ikke er tidligtester som metode
Syns absolutt de er sterkere :cat: metode er skikkelig dårlige, flere som skriver her. Make sure er i utgangspunktet bra :cat:

Ser ut som fine streker, men veldig hakkete linjer på metode sine tester.. de har jeg dårlig erfaring med.. ms har jeg ingen erfaringer med. Tror blodprøver er det beste å vente på, da de er det eneste som kan gi klare svar :love017

Fikk første positive test 10 DPO og sånn ser stigningen ut så langt:hello2 Får lite utslag på Babyplan sine tester (Øverst 10 DPO, miderst 11 DPO og nederst 12 DPO vanlig test), men har skjønt at Babyplan sine tester ikke er like gode som de en gang var? Var veldig fornøyd med de i 2023:rolleyes: "Offisiell" testdag er torsdag, men er jo frista til å be om blodprøve i morgen for å kunne ta ny på fredag:happy090 1000036254.jpg20250902_224917.jpg

Er så redd for at det ender i kjemisk denne måneden også.. har dog fått sterkere tester nå, sist mnd var de ytterst svake.
Premom har gitt meg

- 0,11 10dpo

- 0,12 11dpo

- 0,13 Idag 12 dpo.

Vet man ikke skal bruke tester til å måle stigning, men synes det er rart den ikke er litt sterkere siden 10dpo.. :crybaby2 :sorry:
9FBD0D52-C5F9-4F96-9841-570E46EFBCA1.jpeg

Er så redd for at det ender i kjemisk denne måneden også.. har dog fått sterkere tester nå, sist mnd var de ytterst svake.
Premom har gitt meg

- 0,11 10dpo

- 0,12 11dpo

- 0,13 Idag 12 dpo.

Vet man ikke skal bruke tester til å måle stigning, men synes det er rart den ikke er litt sterkere siden 10dpo.. :crybaby2 :sorry:
Vis vedlegget 468896
Men er det ikke Makesure? Føler de er så dårlige med fargestoffet. Har testet selv nå med både den og babyplan. Den ser jo ofte veldig lik ut i flere dager. Kan du prøve deg med en annen test? :Heartred

Back
Topp