Våre tester

Men er det ikke Makesure? Føler de er så dårlige med fargestoffet. Har testet selv nå med både den og babyplan. Den ser jo ofte veldig lik ut i flere dager. Kan du prøve deg med en annen test? :Heartred
Det er makesure ja, har lest litt ymse om de her inne :smiley-ashamed004 det er bare rfsu og makesure på butikken i nærheten, så det er dumt.. landsbygda:p

tok en nå på morgenen, alltid testet svakere på morran, igår sa Premom 0,07 mens idag 0,11, så den har økt litt på morgenen da hvertfall :angelic:
Spent på ettermiddagen, skal prøve å drikke lite idag :laughing002
Tempen er fortsatt høy, og gjorde et byks fra igår til idag, og vil jo tro den kanskje hadde sunket gradvis hvis det ikke gikk veien? IKM idag :nailbiting::Heartred

Det er makesure ja, har lest litt ymse om de her inne :smiley-ashamed004 det er bare rfsu og makesure på butikken i nærheten, så det er dumt.. landsbygda:p

tok en nå på morgenen, alltid testet svakere på morran, igår sa Premom 0,07 mens idag 0,11, så den har økt litt på morgenen da hvertfall :angelic:
Tempen er fortsatt høy, og gjorde et byks fra igår til idag, og vil jo tro den kanskje hadde sunket gradvis hvis det ikke gikk veien? IKM idag :nailbiting::Heartred
Den stiger iallefall! Mine Makesure har ikke steget i takt med babyplan. Ser den har kommet seg litt nå. Du får ordne deg noen babyplan, eller digitale hvis du er for bekymret.
Fint at tempen har steget da :Heartred

Mine make sure var også sånn, så de var mye bedre på urin nr 2 :cat:

Bare aldri bruk Metode! Jeg sluttet nesten på progesteron fordi den var negativ 13 dpo samme dag som hcg ble målt til 91. Den skal være sensitiv, men enten skiller jeg ut lite hcg eller så er den dritt. Nesten ikke utslag etter hcg-dobling to dager etter heller!

Økning til 0,38 nå i ettermiddag, da kan jeg prøve å roe ned kroppen litt :shy: Prøver meg på ny digital enten imorgen 4+0 eller lørdag 4+1 tror jeg:angelic:

Hva skal vi tenke nå? Hadde jo full on mensen forrige uke, med positiv test på tross. Tok HCG som viste 290 på første og den 2. ble tatt etter ca. 45 timer, som viste 566. Til dere med litt peiling og erfaring, hva skal jeg tenke om blodprøvesvarene?

Hva skal vi tenke nå? Hadde jo full on mensen forrige uke, med positiv test på tross. Tok HCG som viste 290 på første og den 2. ble tatt etter ca. 45 timer, som viste 566. Til dere med litt peiling og erfaring, hva skal jeg tenke om blodprøvesvarene?
Nå vet jeg ikke hvilken dpo du tok første test, men ser bra ut ifl. Denne hvertfall :cat: ville spurt om å ta en til ? Se hvilken vei det går. Hadde blødningen stoppet ?

Nå vet jeg ikke hvilken dpo du tok første test, men ser bra ut ifl. Denne hvertfall :cat: ville spurt om å ta en til ? Se hvilken vei det går. Hadde blødningen stoppet ?
Oh takk for tips! Jeg er ikke sikker på når jeg hadde eggløsning, pleier å ta tester, men ikke denne måneden. Syklusen min svinger alt fra 25-37 dager :hilarious: Men kan tippe rundt 19 og 21 dpo? Kanskje tidligere også.
Skal høre med legen om en til kunne vært en fordel. Hadde blødning tirsdag t.o.m. lørdag. På lørdag var det bare en stripe i bindet.

Last edited:
Oh takk for tips! Jeg er ikke sikker på når jeg hadde eggløsning, pleier å ta tester, men ikke denne måneden. Syklusen min svinger alt fra 25-37 dager :hilarious: Men kan tippe rundt 19 og 21 dpo? Kanskje tidligere også.
Skal høre med legen om en til kunne vært en fordel. Hadde blødning tirsdag t.o.m. lørdag. På lørdag var det bare en stripe i bindet.
Håper den sitter :Heartred bra økning på 45 timer hvertfall :cat:

Hei lurer på hva dere tenker om denne testen.
Tokk denne teste på ettermiddagen og det kom opp en blå tynn strek på den inne 2 minutter da jeg tokk den men vet ikke om det er en falsk positivt( vet den på bilde 1 sere mere grå ut men vis dere trykker på blide 2 og somer inn ser den blå ut) tok å en noen til noen timer senere da jeg ikke trudde på det og der var det strek å men enda svakere naturlig vis (bilde 3 er test nummer 2) hadde vert max uheldig med 2 falskpositiv samme dag. håper noen har noen tanker da jeg ikke får tak i nye før mandag og litt stresset

Vedlegg

• 20250902_170335.jpg
    20250902_170335.jpg
    147,1 KB · Visninger: 14
  • 20250902_170321.jpg
    20250902_170321.jpg
    116,8 KB · Visninger: 14
  • 20250904_203255.jpg
    20250904_203255.jpg
    195,6 KB · Visninger: 14
Er så redd for at det ender i kjemisk denne måneden også.. har dog fått sterkere tester nå, sist mnd var de ytterst svake.
Premom har gitt meg

- 0,11 10dpo

- 0,12 11dpo

- 0,13 Idag 12 dpo.

Vet man ikke skal bruke tester til å måle stigning, men synes det er rart den ikke er litt sterkere siden 10dpo.. :crybaby2 :sorry:
Vis vedlegget 468896
Jeg bruker også makesure nå og det er veldig varierende med fargestoff tror jeg. Fikk en ganske svak test i dag morges og ble redd, og så tok jeg en ny etter jobb som var sterk. Av samme pakke. Jeg har bestemt meg for å ikke teste hver dag :Heartred

Men jeg skjønner det er vanskelig for jeg har hatt flere kjemiske/SA selv og jeg skjønner behovet for kontroll og bekreftelse

Hei lurer på hva dere tenker om denne testen.
Tokk denne teste på ettermiddagen og det kom opp en blå tynn strek på den inne 2 minutter da jeg tokk den men vet ikke om det er en falsk positivt( vet den på bilde 1 sere mere grå ut men vis dere trykker på blide 2 og somer inn ser den blå ut) tok å en noen til noen timer senere da jeg ikke trudde på det og der var det strek å men enda svakere naturlig vis (bilde 3 er test nummer 2) hadde vert max uheldig med 2 falskpositiv samme dag. håper noen har noen tanker da jeg ikke får tak i nye før mandag og litt stresset
Jeg kan ikke disse testene, men ser linjen som krysser ja, spent på neste test da :woot:

Back
Topp