Våre tester

Har ikke testet på 2 dager, men kjenner som sagt på mye mindre symptomer nå enn forrige svangerskapet så måtte ta en test i dag for å sjekke at det fortsatt øker og kanskje nærmer meg dye-stealer. Fikk så tydelig dye-stealer at jeg ble litt usikker i to minutter der på hvilken side kontrollstreken er og teststreken :laughing002 Måtte sammenligne med de tidligere testene mine.
4+6 i dag :love017
Oi wow! Så gøy! Ekte dye stealer

Hatt full on mensen siden tirsdag, fikk da nesten usynlig strek. Disse testene er fra fredag t.o.m. i dag. I dag har jeg bare bittelitt lyserødt på papiret, men stigende. What to do? Hva bør man tenke? Er det mulig en klamrer seg fast? :cool:
Leser om de som får tilsvarende en «normal mens» men likevel kommer ut gravid på den andre siden.. ser jo veldig lovende ut dette!

Hatt full on mensen siden tirsdag, fikk da nesten usynlig strek. Disse testene er fra fredag t.o.m. i dag. I dag har jeg bare bittelitt lyserødt på papiret, men stigende. What to do? Hva bør man tenke? Er det mulig en klamrer seg fast? :cool:
Oi det er jo litt spennende da, jeg ville bedt om blodprøve. Håper den har klamret seg fast ❤️

Oi! Så spennende! Har jo hørt om mange her inne som har blødd mye og det har gått bra! Krysser fingrene :Heartred

Den som slutter på 27, kjøpt nå i august. Trodde/håpte de var dårlige, men viste seg bare at jeg hadde langsom stigning og lav hcg :)
Jeg lurte fordi den var sykt mye sterkere enn min samme dag :smiley-ashamed004 Takk for svar!

Hei!

Disse er tatt for 1 uke siden. Strekene er litt tydeligere i virkeligheten og kan se strek på øverste test i virkeligheten. Første test er tatt 2+6, og så har jeg tatt ca 2 om dagen. Ble først bekymret over så høy hcg stigning så tidlig, da jeg er rimelig sikker på når jeg hadde eggløsning. Har målt hcg:
11 dpo - 251 (digital test 2-3 uker)
13 dpo - 680

Føler meg ganske beroliget nå etter hcg prøver og etter å ha lest på nett. Har mistet flere ganger før og vet selvfølgelig at mye fortsatt kan skje, men ønsker å leve i troa ❤️ skal være 4+2 i dag.

Vedlegg

• IMG_5498.jpeg
    IMG_5498.jpeg
    309,8 KB · Visninger: 73
Hei!

Disse er tatt for 1 uke siden. Strekene er litt tydeligere i virkeligheten og kan se strek på øverste test i virkeligheten. Første test er tatt 2+6, og så har jeg tatt ca 2 om dagen. Ble først bekymret over så høy hcg stigning så tidlig, da jeg er rimelig sikker på når jeg hadde eggløsning. Har målt hcg:
11 dpo - 251 (digital test 2-3 uker)
13 dpo - 680

Føler meg ganske beroliget nå etter hcg prøver og etter å ha lest på nett. Har mistet flere ganger før og vet selvfølgelig at mye fortsatt kan skje, men ønsker å leve i troa ❤️ skal være 4+2 i dag.
Da ligger vi ganske nært i løpet! Hva slags batch nr er det på den ms ? Du har jo ganske høyt hcg til at det er såpass svak strek

Da ligger vi ganske nært i løpet! Hva slags batch nr er det på den ms ? Du har jo ganske høyt hcg til at det er såpass svak strek
vet ikke hva batch er er make sure sine tester og de har sensitivitet på 25 mlu. Den siste testen på bildet er fra 10 dpo. Altså dagen før jeg tok hcg test.

Trodde egentlig den første testen jeg tok kom til å være negativ. Det var den visst ikke - da trodde jeg det var fordi testen var gammel, så jeg testa like gjerne med de jeg hadde igjen. Testa da med clearblue dagen etter. Absolutt ingen planlagt graviditet og sliter fremdeles med å tro at jeg er gravid

Vedlegg

• Snapchat-1342313687.jpg
    Snapchat-1342313687.jpg
    1,4 MB · Visninger: 51
  • Snapchat-912007612.jpg
    Snapchat-912007612.jpg
    1,2 MB · Visninger: 51
Back
Topp