Våre tester

Jeg håper det bare er jeg som har litt tregere stigning, men man blir jo bekymret likevel. :nailbiting:
Dagens ettermiddagstest 16 dpo:
Vis vedlegget 468507

Gårsdagens til sammenligning:
Vis vedlegget 468508

Får bare håpe og tro at det sitter. :Heartred
Nei jeg og har treig stigning. Er selv veldig beskymret for at det ikke går veien :nailbiting: her er mine er 15 dpo i dag. Det er gårsdagens tester og i dag.

Vedlegg

• IMG_0392.jpeg
    IMG_0392.jpeg
    552,7 KB · Visninger: 56
Ser dere stigning? I går og i dag. Blødende. Usikker på når eggløsning var. Muligens 16/17 dpo? Ikke sikkert. Er disse normale mtp evt dpo? Har blødd i snart en uke med stigende. Hva bør man tenke? Er jo innstilt på at det ikke går veien. Men erfaringer med blødninger i svangerskap og stigende?

Vedlegg

• IMG_8216.jpeg
    IMG_8216.jpeg
    840,7 KB · Visninger: 35
  • IMG_8336.jpeg
    IMG_8336.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 35
Jeg håper det bare er jeg som har litt tregere stigning, men man blir jo bekymret likevel. :nailbiting:
Dagens ettermiddagstest 16 dpo:
Vis vedlegget 468507

Gårsdagens til sammenligning:
Vis vedlegget 468508

Får bare håpe og tro at det sitter. :Heartred
Ja den er jo sterkere! :Heartpink Det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente og håpe i disse første ukene, for oss alle! Det er litt pining, man vil liksom glede seg over at man har fått positiv test, men samtidig så er det så mye den lille spiren skal igjennom også neste ukene :nailbiting::Heartpink

Ser dere stigning? I går og i dag. Blødende. Usikker på når eggløsning var. Muligens 16/17 dpo? Ikke sikkert. Er disse normale mtp evt dpo? Har blødd i snart en uke med stigende. Hva bør man tenke? Er jo innstilt på at det ikke går veien. Men erfaringer med blødninger i svangerskap og stigende?
Jeg ser stigning, men jeg kan dessverre ingenting om blødning og stigende tester, håper noen her inne kan dele noen erfaringer :Heartpink

Ja og jeg tror det er skummelt å sammenligne, ser at alle mulige versjoner av tester kan gå alle veier :Heartpink

Så fin strek :gen014 :love017 Gratulerer! Vil du si noe om de symbolske datoene i Mai?
Farmoren min hadde bursdag 8. Mai. Hun fikk meg til å tro at hele landet flagget for henne da jeg gikk i barnehagen. Pappa har bursdag 12. Mai. Og 17. Mai neste år er det 10 år siden mormor døde. Og fetteren min skal gifte seg i begynnelsen av mai neste år. Så spent om jeg får deltatt i bryllupet

Farmoren min hadde bursdag 8. Mai. Hun fikk meg til å tro at hele landet flagget for henne da jeg gikk i barnehagen. Pappa har bursdag 12. Mai. Og 17. Mai neste år er det 10 år siden mormor døde. Og fetteren min skal gifte seg i begynnelsen av mai neste år. Så spent om jeg får deltatt i bryllupet
Måtte le av farmoren din som fikk deg til å tro de flagget for henne :hilarious: Da skjønner jeg Mai har mye symbolikk for deg ja :Heartpink Oi, blir spennende om du får deltatt i det bryllupet ja :nailbiting::hilarious: Jeg har ikke noen spesielle forbindelser med Mai, men av alle månedene i året så har jeg alltid sett for meg Mai som «ønskemåned» å få barn! Så det er så gøy om spiren her sitter til Mai :love017

Jeg testa med rfsu sin i morges. Har lest at de ikke er så gode, så jeg tar og kjøper careblue etter jobb i morgen og tester for å være sikker. Klarer ikke å slappe helt av.

Har ikke testet på 2 dager, men kjenner som sagt på mye mindre symptomer nå enn forrige svangerskapet så måtte ta en test i dag for å sjekke at det fortsatt øker og kanskje nærmer meg dye-stealer. Fikk så tydelig dye-stealer at jeg ble litt usikker i to minutter der på hvilken side kontrollstreken er og teststreken :laughing002 Måtte sammenligne med de tidligere testene mine.
4+6 i dag :love017

Vedlegg

• IMG_9791.jpeg
    IMG_9791.jpeg
    1 MB · Visninger: 26
Hatt full on mensen siden tirsdag, fikk da nesten usynlig strek. Disse testene er fra fredag t.o.m. i dag. I dag har jeg bare bittelitt lyserødt på papiret, men stigende. What to do? Hva bør man tenke? Er det mulig en klamrer seg fast? :cool:

Vedlegg

• IMG_8405.jpeg
    IMG_8405.jpeg
    874,5 KB · Visninger: 33
Hatt full on mensen siden tirsdag, fikk da nesten usynlig strek. Disse testene er fra fredag t.o.m. i dag. I dag har jeg bare bittelitt lyserødt på papiret, men stigende. What to do? Hva bør man tenke? Er det mulig en klamrer seg fast? :cool:
Synes testene har steget en del? Mulig å sjekke hcg med et par dagers mellomrom kanskje?

Back
Topp