Våre tester

Her er forsåvidt den, tok den på skikkelig utvannet urin nå når jeg kom hjem skikkelig tissetrengt :hilarious: så egentlig null vits i. Men fikk da testa den.
1000005127.png

IMG_2037.jpeg
23 dpo / 5+2
Jeg bør nok innse at jeg må slutte å teste nå. Men det er ganske vemodig at dette i så fall blir aller siste gang jeg tar en positiv graviditetstest. Hvis dette går bra, kommer jeg til å synes alt er trist fordi jeg skal oppleve det for aller siste gang. Siste gang fødsel. Siste gang bittesmå sokker. Siste gang de små klærne som ikke bare skal pakkes til sides, men helt bort eller ut av hjemmet. Oh gosh :sorry:

Vis vedlegget 468368
23 dpo / 5+2
Jeg bør nok innse at jeg må slutte å teste nå. Men det er ganske vemodig at dette i så fall blir aller siste gang jeg tar en positiv graviditetstest. Hvis dette går bra, kommer jeg til å synes alt er trist fordi jeg skal oppleve det for aller siste gang. Siste gang fødsel. Siste gang bittesmå sokker. Siste gang de små klærne som ikke bare skal pakkes til sides, men helt bort eller ut av hjemmet. Oh gosh :sorry:
Blir siste her å :Heartred

Vis vedlegget 468368
23 dpo / 5+2
Åååja er dere 100% bestemt på at det ikke blir flere altså? :Heartpink Skjønner at det blir vemodig ja :shy: Men håper du kan prøve å nyte FULLT ut også :shy:

Hvor mange hadde dere igjen Theac?
Vi har bare 1 fra før, men kroppen min tåler nok ikke mer enn 1 til. Hadde veldig vondt i hele kroppen forrige graviditet og fødte i uke 25, så blir absolutt risikosvangerskap den gangen med masse oppfølging osv. Aldri egentlig sett for meg fler enn 1, men nå er jeg ganske misunnelig på de som har 3 :smiley-angelic002

IMG_0132.jpeg18 dpo, ikke testa på ei uke men fikk så ekstra vondt i dag og dermed ekstra angst for at noe skal gå galt. Testen har økt mye fra forrige uke så det var litt betryggende men alt kan jo fortsatt skje. Hvordan roe nerva?

Vi har bare 1 fra før, men kroppen min tåler nok ikke mer enn 1 til. Hadde veldig vondt i hele kroppen forrige graviditet og fødte i uke 25, så blir absolutt risikosvangerskap den gangen med masse oppfølging osv. Aldri egentlig sett for meg fler enn 1, men nå er jeg ganske misunnelig på de som har 3 :smiley-angelic002
Ååå, det hørtes utfordrende ut :shy: ..trodde ikke jeg kunne ha barn heller pga kronisk sykdom, men første kom som en overraskelse og etter noen år nå så ønsker vi å prøve på nr 2, hadde nok angret meg hvis vi aldri prøvde på nr 2 :Heartpink Kunne tenkt meg mange barn selv hadde det ikke vært for helsen :Heartpink

Åååja er dere 100% bestemt på at det ikke blir flere altså? :Heartpink Skjønner at det blir vemodig ja :shy: Men håper du kan prøve å nyte FULLT ut også :shy:
Med dette barnet har vi tre, det blir fullt nok. Samboer er veldig bekymret for at dette skal bli tvillinger, siden jeg har litt økt sannsynlighet grunnet toeggede i familien :hilarious: Jeg tror ikke vi takler flere heller, jeg er litt for ofte en sint mamma. Det vil jeg ikke være :facepalm:

Hei! Har noen peiling? Den ene testen er fra tirsdag, da såg jeg en såpass svaaak strek at jeg ble usikker, men fikk håp. Så begynte jeg å blø, som en mensen samme dag. I dag er det fredag, og jeg har vært så surrete dårlig hukommelse denne uken på jobb, så jeg tok en ny test. Som sjokkerende nok var sterkere? Hva skal jeg tenke nå? Kan det være en kjemisk? Når går HCG ut av blodet? Eller kan det være håp, på tross av blødningen?

Vedlegg

• IMG_8050.jpeg
    IMG_8050.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 63
  • IMG_8216.jpeg
    IMG_8216.jpeg
    840,7 KB · Visninger: 63
Måtte nå 20 dpo for å få ordentlig styrke på testen. Testet ikke i går. Testene her er annenhver dag siden 10 dpo. Venter på hcg svar. Er kanskje 10% av meg som har litt tro/håp på at det ikke skal bli SA/MA.
IMG_2234.jpeg

Hei! Har noen peiling? Den ene testen er fra tirsdag, da såg jeg en såpass svaaak strek at jeg ble usikker, men fikk håp. Så begynte jeg å blø, som en mensen samme dag. I dag er det fredag, og jeg har vært så surrete dårlig hukommelse denne uken på jobb, så jeg tok en ny test. Som sjokkerende nok var sterkere? Hva skal jeg tenke nå? Kan det være en kjemisk? Når går HCG ut av blodet? Eller kan det være håp, på tross av blødningen?
Jeg opplevde en gang da jeg ikke prøvde å bli gravid, at jeg hadde en kraftigere mens enn normalt. Tok derfor en test som viste en svak strek. Den streken ble borte da jeg testet på nytt en eller to dager senere. Kjemisk er veldig lave verdier tror jeg? Så hvis det har gått til grunne burde den streken du har fått bli borte om noen dager. Hvis den blir sterkere kan du jo måle hcg med blodprøve?

Det er ikke fullstendig umulig at det var to egg og at et av dem falt fra. Jeg ville tatt test igjen, og dersom de fortsetter å bli sterkere ville jeg tatt kontakt med lege og bedt om blodprøver

5+0
Det måtte jo markeres med en test. Ikke testet siden søndag. Og med en dye stealer sier jeg meg fornøyd med testingen for denne gang og krysser alt for at det holder løpet ut.
Hørte aldri noe mer fra legen angående blodprøve, men akkurat nå føler jeg ikke at jeg trenger den egentlig.20250829_060532.jpg

5+0
Det måtte jo markeres med en test. Ikke testet siden søndag. Og med en dye stealer sier jeg meg fornøyd med testingen for denne gang og krysser alt for at det holder løpet ut.
Hørte aldri noe mer fra legen angående blodprøve, men akkurat nå føler jeg ikke at jeg trenger den egentlig.Vis vedlegget 468416
Fantastisk!! For en dye-stealer! :gen014 Trenger ikke blodprøver for dette nei :laughing001

Måtte nå 20 dpo for å få ordentlig styrke på testen. Testet ikke i går. Testene her er annenhver dag siden 10 dpo. Venter på hcg svar. Er kanskje 10% av meg som har litt tro/håp på at det ikke skal bli SA/MA.
Vis vedlegget 468391
Det er så vanskelig å si ut i fra strimmeltester - men jeg vet to av de jeg var med i Januar-forumet hadde slow stigning, slik som dette - men de er gravide enda de og snart halvveis :smiley-angelic001:Heartpink Håper hcg er topp og du kan puste ut snart

Det er så vanskelig å si ut i fra strimmeltester - men jeg vet to av de jeg var med i Januar-forumet hadde slow stigning, slik som dette - men de er gravide enda de og snart halvveis :smiley-angelic001:Heartpink Håper hcg er topp og du kan puste ut snart
Tusen takk❤️ Tok hcg tirsdag kl 14 (17 dpo) som var 111. Tok igjen torsdag kl 09 (19 dpo) som var 161. Altså bare økt med 50 på 43 timer. Fikk beskjed av sekretæren om å vente på blødning. Var ganske innstilt på dette denne gangen heldigvis, men kjipt uansett. Skal ta ny på mandag, men vet ikke helt hvorfor.

Back
Topp